PDA

View Full Version : Chorus en distortion gezocht



ibanez260
6 januari 2009, 21:18
hallo,
ik heb onlangs beslist om enkel losse effecten te gaan gebruiken, maar op dit forum zie ik enkel pedaaltjes waar ik nog nooit van gehoord heb!!
ik heb al jaren een boss metal zone en heb vorige week een ibanez de-7 (delay) gekocht.
ik zou nog graag een goede chorus hebben en een goede distortion (ik dacht aan blackstar) omdat ik de boss gebruik voor metallica etc maar ik ook gewoon wat blues en rock speel
Verder ben ik nog van plan een peavey valveking te kopen..
welke pedalen of extra effecten zouden jullie mij aanraden?
zijn die beestjes van mxr ok??

Squier4ever
6 januari 2009, 21:26
gebruik eens fijn de zoekfunctie, er zijn al zoveel van dit soort topics!

Dirk_Hendrik
6 januari 2009, 21:50
Op dit moment, uit pure eigen verrassing, alsmede omdat je die metal ook zo duidelijk aangeeft.. de Ibanez Tubeking TK999HT.

Mitch
7 januari 2009, 11:19
Ik heb even de topictitel veranderd en de openingspost licht aangepast ter verduidelijking. Door een duidelijke titel en vraag maak je het voor alle leden met een kort lontje én jezelf een stuk makkelijker ;)

sanderr
7 januari 2009, 12:43
Chorus:
Ik heb zelf onlangs een Multi Chorus aangeschaft van Digitech. Die zjin degelijk en niet duur! Het is een effect dat ik niet vaak gebruik dus vond ik een goedkoop pedaal zeer acceptabel.

Distortion:
Ik ben fan van de Boss DS-1. zeker in combinatie met een Equalizer haal je daar een heel vet geluid uit

succes