PDA

View Full Version : Elec mens zoek Ak gitaar



chantilly
6 januari 2009, 20:00
okej.. ik ben niet echt een elektrisch mens.. maar ik speel wel graag op me gibson les paul; elektrisch dus.
super tof natuurlijk maar ja ik heb ook een zeer gevoelige kant en die uit zich graag op de akoestische gitaar.
okej ik heb een akoestische gitaar.. een oude spaanse met een kromme hals en een irritante buzz..
graag zou ik een nieuwe akoestische gitaar aanschaffen gewoon voor erbij.
het liefst ook nog een semi akoestische omdat ik soms ook optredens heb en dan kan ik hem gewoon inpluggen etc. maar mijn budget is niet erg hoog.
200 euro.. kan ik voor dit geld een goede semi akoestische gitaar vinden?
bij de feedback staan er genoeg voor mijn budget maar welke is nou de beste keuze? (mijn repertoire is beetje rock blues country & pop)

wie helpt mij verder!?

alvast bedankt

Chantilly

Pais
6 januari 2009, 20:04
Optreden met een Gibson LP en daarna een akoestische gitaar van 200 eu tevoorschijn trekken vind ik bijna een belediging voor het akoestische genre ;)

Maar succes met uitproberen. Ik denk dat je met een Gibson LP wel de nodige ervaring hebt met gitaarspelen en dat je maar gewoon moet gaan testen wat geschikt is voor je en niet moet vertrouwen op wat mensen op een forum roepen.

chantilly
6 januari 2009, 20:09
hehe je hebt helemaal gelijk...
mja nu al mn geld al in die gibson lp zit.. kan het natuurlijk niet meer in die gibson SJ 200.. sorry.. :satisfie:

bedankt voor de tip.

Flipkoos
6 januari 2009, 23:43
Voor die centjes zou ik in ieder geval een tweedehands kopen.
Misschien een Seagull ofzoiets. Voor rond 250 moet je een tweedehands el.ak. kunnen vinden. Wel ff zoeken.