PDA

View Full Version : Ervaren metal(core),poprock gitarist bied zich aan(genemuiden, omgeving zwolle)



leonkloosterman
6 januari 2009, 19:55
Hallo,

De naam is Leon Kloosterman en ik ben 18 jaar oud. Ik ben een voornamelijk metal gitarist. Al zeg ik het zelf, ik kan wel een aardig stukje op de gitaar laten horen en ben niet bang om een solo weg te geven. ik ben met mijn vorige bands gestopt, dus zoek ik weer wat nieuws. in 1 van die bands ben ik ook nog zanger geweest dus heb ik ook ongeveer 2 jaar ervaring met zang maar, liever word ik geen zanger, achtergrond zang/screams is oke maar ik wil niet meer vast zitten aan een microfoon. Verder ben ik vrij serieus bezig met muziek dus zoek graag een band die er ook voor gaat en niet alleen maar, een beetje in de oefenruimte zijn tijd verknooit.

wat voor band zoek ik? graag in het straatje van: unearth, parkwaydrive, bless the fall, alesana, enter shikari, Destroy the runner, Paramore, escape the fate, Blessed by a broken heart, Iamerror, Iwrestledabearonce, the tony tapdans extravaganza, see you next teusday, The human abstract, bring me the horizon, underoath, White chapel, i killed the prom queen.

samen gevat: hardcore, metal, metalcore, deathcore, pop rock of lekker experimenteel.

Verder heb ik nog te melden dat ik alleen geintereseerd ben in bands met eigenwerk of mensen die dat ook willen, soms een cover is niks verkeerd mee maar het eigenwerk moet wel het streven zijn.

Dus wil je misschien samen met mij wat opstarten of zoek je nog een gitarist voor je band? Ik bied me aan!!! Ik kan eventueel nog een goedkope oefenruimte regelen in genemuiden waar je eventueel je aparatuur kan laten staan.

email: leon_kloosterman@hotmail.com

Catch33
10 januari 2009, 19:49
Gemaild!

Check het