PDA

View Full Version : Cirith Ungol



marter544
6 januari 2009, 19:41
Goededag,

Hele forum afgezocht, en er is nog geen woord over deze band gesproken (ze stonden alleen in een lange lijst van metal platen)! :dontgeti: Nu mijn vraag, weet iemand toevallig waar je nog een cd van deze band kan krijgen? Ze bestaan sinds '72 en hun debuutalbum was in 1980:

http://www.youtube.com/watch?v=PiYDoUcHJUM&feature=related

Ik vind het vreemd dat ze nooit echt bekend zijn geworden, want ze maken deze muziek dus al sinds '72, en volgens mij was er toen nog niet veel van zulke metal.. Iemand bekend met de band, en nog mooier, weet iemand een winkel die het heeft?

Kris Haex
7 januari 2009, 21:44
Goede boel! In België was er ook een goede Metal-band in de eighties, "Lionspride."

Megadeth22
7 januari 2009, 22:28
Volgens mij kan je ze gewoon via amazon krijgen; snel doen want de pond staat nog steeds laag dacht ik. :)

Verder heeft millenium records nog een gloednieuwe Cirith Ungol LP in Stock. :rockon:

Tho
8 januari 2009, 00:30
Ik las dit topic gisteren vluchtig, toevallig bleef de naam me bij, en nog toevalliger zag ik een plaat van deze band vandaag per ongeluk in de Fame in Amsterdam liggen.

Tho
8 januari 2009, 23:20
even het youtube linkje beluisterd. Niet mijn ding, eigenlijk zit ik gewoon hard te lachen :D, maar wel heel erg oldskool.