PDA

View Full Version : Gestolen: ESP (LTD) KH-202 / Boss GT-8 en overige



iWishmaster
6 januari 2009, 10:54
Gisteravond, 5 januarie 2009 rond 22.00 uur, is er in mijn auto ingebroken met daarin wat gitaarspullen. De auto (groene Opel Astra) stond geparkeerd in Nijmegen Dukenburg aan de Eijkelboomweg 52, achter Klimcentrum Nijmegen. Het raam linksachter is ingetikt waarna de deur opengemaakt is. Achterin de auto lagen de spullen nog van het oefenen met de band de dag ervoor.

Het gaat om de volgende spullen:
Zwarte hard plastiken gitaarkoffer:
http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/brand,zzounds/fit,400by400/p27414b-f7c9dc96e155240e9b6c90d2805cbb58.jpg
met daarin:
Elektrische gitaar:
-ESP (LTD) KH-202
Serienummer: H0600128
Bijna 2 jaar oud, lichte (the usual) gebruikssporen:
http://www.americanmusical.com/ProductImages/Large/p20680.jpg
-Setje Enrie Ball Regular Slinky (.10, groen pakje)
-Zwart stoffen gitaarband (merkloos)
-Gitaarkabel (metalen plug, blauwe krimpkous, zwarte kabel, 10 meter)
-Gitaarkabel (neutrik pluggen, zwarte kabel, 3 meter)
-Verloopstuk gitaarkabel - 8pins DIN plug
-Enkele plectra (big stubbies, verschillende dunlops, oa met Playboy bunny logo)
-BYOC Overdrive (onbewerkt, dus ruwe aluminium behouzing)
-Muziekoordoppen (op maat gemaakte transparante, hardplastiken doppen in een zwart etui)

Verder is gestolen:
-Boss GT-8 multi-effect. Deze zat gemonteerd in een zware, ZELFGEMAAKTE metalen koffer van zwart (gelakt) traanplaat. Bijbehorende adapter zat in de koffer.
http://i254.photobucket.com/albums/hh99/iWishmaster/S7300485.jpg

Ik heb ook eigen foto's van de meeste van deze spullen, die ga ik vanavond uploaden.

Als iemand deze spullen (kom je niet iedere dag tegen, zeker niet in deze combinatie) ergens op de tweedehandsmarkt tegenkomt hoor ik dat graag! De spullen hebben geen direct emotionele waarde, maar zijn toch enkele honderded euro's waard!

Alvast bedankt!
Roy

pietjeekes
6 januari 2009, 12:54
ik zal ernaar uit kijken

Nils47
6 januari 2009, 13:40
Aah kut man!

Dit is wel de reden waarom ik altijd mijn spul uit de auto haal.

iWishmaster
6 januari 2009, 13:42
Aah kut man!

Dit is wel de reden waarom ik altijd mijn spul uit de auto haal.

Ik eigenlijk ook altijd. 'tis dat ik deze keer haast had en gedacht heb 'achterin de kofferbak ziet toch niemand het liggen'.

inteDes
6 januari 2009, 17:15
Ik eigenlijk ook altijd. 'tis dat ik deze keer haast had en gedacht heb 'achterin de kofferbak ziet toch niemand het liggen'.

Zijn er nog andere dingen uit je auto gestolen? Want anders lijkt het haast of iemand wist dat die dingen in je koffer lagen...

Wel zwaar kl*te natuurlijk! Hopelijk vind je ze terug!

iWishmaster
6 januari 2009, 18:32
Zijn er nog andere dingen uit je auto gestolen? Want anders lijkt het haast of iemand wist dat die dingen in je koffer lagen...

Wel zwaar kl*te natuurlijk! Hopelijk vind je ze terug!

Ja, een navigatiesysteem uit het dashboardkastje en de hele auto was overhoop gehaald (lagen wat kleren, papieren ed in). Voor de rest niets gestolen.

Het rare vond ik, is dat die parkeerplaats redelijk druk bezocht is (toch echt wel elke 15-30 minuten komen daar mensen voorbij). Een ruit intikken en 2 vrij forse koffers van auto naar auto dragen is niet bepaald subtiel ...

Steven Otto
6 januari 2009, 18:54
Zwaar kut voor je, man! Als ik iets tegenkom op websites laat ik wel iets horen!

Veel succes met het terugvinden.
oja, houd ook de kringloopwinkels in de gaten! kans dat een a-muzikale dief ze daar dropt is de moeite waard om ff te checken. Het is niet de eerste keer!

zeiler
6 januari 2009, 21:42
Het rare vond ik, is dat die parkeerplaats redelijk druk bezocht is (toch echt wel elke 15-30 minuten komen daar mensen voorbij). Een ruit intikken en 2 vrij forse koffers van auto naar auto dragen is niet bepaald subtiel ...

ten eerste echt zwaar klootte! hoop dat je het terugvindt...

M'n zus was pas de sleutel kwijt van d'r fiets op Ede-Wageningen is ze ook half ede mee doorgelopen omdat ze een reservesleutel had op 'r kamer...

Niemand die ernaar vroeg waarom ze liep met een fiets op slot :sneaky: ...

als je doet alsof 't je auto is en niemand let op het raampje (iedereen let op de vloer met dit koude/natte weer!!!)

nogmaals erg balen man!!!

Chocola
7 januari 2009, 00:47
Heel erg zonde, als ik hem tegenkom ergens in mijn oneindige search naar koopjes en gitaren e.d. post ik hier meteen voor je :O.

iWishmaster
7 januari 2009, 18:15
Zojuist nog wat mailtjes de deur uit gedaan naar gitaarwinkels en tweedehandswinkels in Nijmegen.

Heeft er verder nog iemand tips? Misschien tijd voor een 'Gestolen - Wat nu?' FAQ?

Bassbitch
7 januari 2009, 19:03
Misschien tijd voor een 'Gestolen - Wat nu?' FAQ?

Goed idee, maak maar een opzetje!

Guitar GoD
7 januari 2009, 19:52
zwaar stom voor je, maar als ik iets zie dan krijg je het te horen!