PDA

View Full Version : Warmte-afstoot Burkey Flatliner Six



JelmerOnGuitar
5 januari 2009, 18:46
Hey iedereen,

Ik ben de bouw van mijn pedalenflightcase aan het voorbereiden. Nu ben ik van plan een Burkey Flatliner Six te gebruiken om mn pedalen te voeden. Deze komt dan onder een soort plateau waar pedalen op de "2e rij" staan, ik zie dit bij heel veel pedalenbakken..

Maar moet ik ook rekening houden met de warme afstoot van zo'n voeding? Bijvoorbeeld met de grootte van de ruimte waarin hij ligt? Er komen sowieso gaten in het plateau om kabels doorheen te laten gaan..

Jelmer.

vinni
5 januari 2009, 20:26
Heb de SIX zelf.....geeft nauwelijks warmte af.
Hoef je niet op te letten.

Vinni

JelmerOnGuitar
5 januari 2009, 20:37
Heb de SIX zelf.....geeft nauwelijks warmte af.
Hoef je niet op te letten.

Vinni

Super, dankjewel! Nog een vraagje aan jou dan.. Zit er aan de SIX een vaste kabel die naar het stopcontact gaat? Of gewoon zo'n 1 die je eruit kunt trekken? Ik zie namelijk dat je er geen Powercable oid. bij krijgt..

Ben je verder nog tegen negatieve eigenschappen gelopen? Hij lijkt mij perfekt namelijk..
En waar heb je m gekocht? Het goedkoopst heb ik hem gezien op de burkey site vor 159 zonder verzendkosten..

Bedankt voor je reactie.

vinni
5 januari 2009, 22:26
Vaste kabel.

Gekocht bij www.gtrgear.com
Goeie service

Groet,
Vinni

JelmerOnGuitar
5 januari 2009, 22:52
Vaste kabel.

Gekocht bij www.gtrgear.com
Goeie service

Groet,
Vinni

Oké super bedankt! Die site lijkt mij ook prima..

Sinner
6 januari 2009, 11:40
Ik kan beamen wat vinni zegt: heb ook de SIX, geeft idd bijna geen warmte af en de service van GTRgear is idd heel goed en vriendelijk.

Hou er alleen wel rekening mee dat het netsnoer van de SIX aan de korte kant is!

zjanke
7 januari 2009, 00:01
Ben je verder nog tegen negatieve eigenschappen gelopen? Hij lijkt mij perfekt namelijk..
En waar heb je m gekocht? Het goedkoopst heb ik hem gezien op de burkey site vor 159 zonder verzendkosten..

Bedankt voor je reactie.

Ik miste vanavond een flatliner op ebay, dus ik ga een six bestellen. in Engeland (http://www.visionguitars.co.uk/burkey_flatliner_six_pedalboard_power_supply.html) inclusief verzenden 150....

schizo910
7 januari 2009, 10:57
Ik miste vanavond een flatliner op ebay, dus ik ga een six bestellen. in Engeland (http://www.visionguitars.co.uk/burkey_flatliner_six_pedalboard_power_supply.html) inclusief verzenden 150....

Da's vreemd een Nederlands product dat goedkoper is als je het uit het buitenland haalt...

zjanke
7 januari 2009, 21:28
Tegen de wisselkoers van vandaag wordt dat 156 euro en een beetje, de stekker is engels (snoer is vast, dus niet even een eurostekker inpluggen) en ik ga zaterdag toch even cabinetjes luisteren in Boekel. Eigenlijk gun ik mijn lokale gitaarshop de omzet wel :D