PDA

View Full Version : Ervaringen met Marshall MG15CD



Mythbuster
5 januari 2009, 15:59
Ik wil een oefenversterkertje kopen, en deze lijkt me wel leuk? Is dit wat? Of zijn er betere aanraders.

Nielsje
5 januari 2009, 16:04
Ik wil een oefenversterkertje kopen, en deze lijkt me wel leuk? Is dit wat? Of zijn er betere aanraders.

Ja, een marshall MG is een niet zo'n beste versterker.

Ik zou zeggen: Ga voor een VOX AD15 (zoek maar even met de zoekfunctie). Een goeie versterker voor weinig.


offtopic:

hoe kan het toch dat er de laatste tijd zoveel vraag is naar de MG? Zijn ze ergens in de aanbieding o.i.d?

Mythbuster
5 januari 2009, 16:06
Hoe kan het toch dat er de laatste tijd zoveel vraag is naar de MG? Zijn ze ergens in de aanbieding o.i.d?

Hij is maar 109 euro :P

Nielsje
5 januari 2009, 16:08
Hij is maar 109 euro :P

Ah :)

Nee, echt waar, van zo'n MG wordt je echt niet blij. De Vox heeft een goed geluid, leuke effecten aan boord en wat amp-models. Het is een prima instap-versterker die waarschijnlijk beter motiveert om te blijven spelen, en geeft je een beter beeld wat je volgende versterker kan gaan worden.

En natuurlijk beter weer te verkopen.

Fiendish
5 januari 2009, 16:19
Ik sluit me helemaal bij Niels aan.
Er zijn veel betere budget amps dan die baggerzooi uit de Marshall MG serie.
(Het zijn eigenlijk niet eens Marshalls, ze worden door verschillende fabrieken gemaakt aan de hand van wat standaard info).
Wat suggesties : Vox ADVT, Roland Cube.

ColourofFire
5 januari 2009, 16:28
Hij is maar 109 euro :P

Das 100 euro teveel...

TimmU
5 januari 2009, 16:37
ik heb een park by marshall G15CD staan. Best een komisch versterkertje hoor. Goed voor thuis.