PDA

View Full Version : Gibson Power. Of toch niet? Jamtrack



MichaelSS
4 januari 2009, 13:31
Anyway,

Here it is. Buizenversterker kapot, helaas. Dus opgenomen met de Toneport :dontgeti:. Ik gebruik toch altijd de wah, maar helaas.

Link aangepast:

http://www.youtube.com/watch?v=7i7V2BnrvtQ

meul
4 januari 2009, 15:24
Hey Michael,

lekker stukkie emo wel. de gibson power hoor ik er even niet zo aan af.
maar misschien is het thema van de muziek hier ook niet zo naar.

MichaelSS
4 januari 2009, 15:33
Ey, Bedankt voor je reactie! :)

Het is ook opgenomen met de line6. Gibson heb ik nu ongeveer een weekje en morgen komt de buizenversterker waarschijnlijk terug. Ben benieuwd hoe die Gibson echt klinkt!

Riky
5 januari 2009, 15:00
de video is verwijderd krijg ik te zien.

MichaelSS
5 januari 2009, 17:04
Sorry. Ik was gisteren bezig om te kijken of ik het geluid beter kon krijgen. Dat wou niet maar had hem al verwijderd.

Ik ga hem straks even opnieuw uploaden.

MichaelSS
5 januari 2009, 19:12
http://www.youtube.com/watch?v=7i7V2BnrvtQ

Bij deze :)

JelmerOnGuitar
5 januari 2009, 21:31
Ik vind dat je je solo erg netjes uitvoert! Je neemt echt de tijd om je licks rustig en mooi te spelen, erg goed gedaan, nix overhaast gedoe, maar een beheerst mooi gitaarspel!

Over je sound: tsjah, ik denk dat die dikke (hele vette) Gibson véél mooier kan!

Succes met je versterker en je Gibson!

MichaelSS
5 januari 2009, 22:26
Hey, bedankt voor je reactie! De versterker had ik al hoor!

Ik ben echt zo benieuwd!!! :cheerup:
Groetjes,

Luke-wannabe
5 januari 2009, 22:33
Je speelt opzich best wel goed, maar ik vind je geluid niet echt mooi. Iets teveel gain naar mijn smaak. Met minder hoor je de toon van de gitaar beter.

TimoSomers
5 januari 2009, 22:42
Ik ben niet kapot van je vibrato, iets te zenuwachtig naar mijn smaak, en je sound tsja, dat ligt gewoon aan die toneport (alhoewel je daar ook wel een goed geluid uit kan krijgen hoor, maar dan moet je erg veel tweaken).
Ik vind wel dat je goed van je solo een verhaal maakt, dat is iets wat niet velen kunnen.

MichaelSS
6 januari 2009, 08:41
Hey Timo,

Bedankt voor je reactie! Die Vibrato is mijn manier van spelen en net zoals bij elke muziek hou je daarvan of niet.

Over de sound ben ik persoonlijk wel redelijk tevreden. Het is opgenomen met een Fotocamera (de Canon Powershot S45) dus echt perfect krijgen lukt lang niet.

Groetjes,

TimoSomers
6 januari 2009, 13:28
Hey Timo,

Bedankt voor je reactie! Die Vibrato is mijn manier van spelen en net zoals bij elke muziek hou je daarvan of niet.

Over de sound ben ik persoonlijk wel redelijk tevreden. Het is opgenomen met een Fotocamera (de Canon Powershot S45) dus echt perfect krijgen lukt lang niet.

Groetjes,

Nee klopt, vibrato is totaal smaakgebonden.
Ah, ik dacht dat je de toneport rechstreeks had opgenomen, voor een camera-opname klinkt het goed :).

Riky
6 januari 2009, 13:39
Ik vind dat je je solo erg netjes uitvoert! Je neemt echt de tijd om je licks rustig en mooi te spelen, erg goed gedaan, nix overhaast gedoe, maar een beheerst mooi gitaarspel!

Over je sound: tsjah, ik denk dat die dikke (hele vette) Gibson véél mooier kan!

Succes met je versterker en je Gibson!

mee eens! Vind het een mooi stukje muziek!

MichaelSS
6 januari 2009, 14:00
Nee klopt, vibrato is totaal smaakgebonden.
Ah, ik dacht dat je de toneport rechstreeks had opgenomen, voor een camera-opname klinkt het goed :).

Staat ook een beetje apart in de begin post :)

@Riky, Bedankt! :satisfie:

Harald
7 januari 2009, 10:17
Goed gespeeld. Jammer dat er over de sound verder niets te zeggen valt zo. Waarom neem je die niet apart op de pc op, ipv met een fotocamera? De soundfile kun je dan later in Moviemaker oid wel combineren met de video. Nu klinkt het alsof je de backingtrack en gitaar door een dichte deur vanuit een andere kamer hoort.

DTmaster
7 januari 2009, 12:44
ik vind het geluid echt niet slecht, alleen probeer meer ritme in je solo te krijgen nu klinkt de solo over het algemeen niet slecht maar erg veel variatie is er niet.

MichaelSS
7 januari 2009, 18:14
Klopt maar je moet niet vergeten dat de backing ook steeds bestaat uit dezelfde akkoorden. Verder heb ik het tempo aangepast aan de backing. Zo blijft het naar mijn mening mooi "overzichtelijk".

Toch bedankt! :D