PDA

View Full Version : she's my daughter



gitaarvrouwtje
4 januari 2009, 12:51
alleen voor softies vrees ik:satisfie:
heb een liedje voor mn dochtertje geschreven, doel is al bereikt want zij vindt het geweldig:)
opname sucks want ik ben beperkt in mn mogelijkheden dus daar ff doorheen luisteren maar ik vind het toch leuk t effe te laten horen.
http://nl.youtube.com/watch?v=JY28wO42Rwg

budje
4 januari 2009, 13:08
Mooi, eerlijk, vanuit het diepst van je hart! Wat kunnen we daar nou verder over zeggen dan... Goed gedaan!!!

(en geen geschred gelukkig :cheerup:)

jutter
4 januari 2009, 13:08
Goed gedaan! Complimenten! Lief smoeltje heeft jouw dochter! En nee, ik ben geen pedo(ik vermeld het maar even voordat ik commentaar krijg..).

gitaarvrouwtje
4 januari 2009, 13:17
haha jutter..je mag best zeggen dat ze een lief smoeltje heeft zelfs als je geen pedo bent :cheerup:
enne dank voor je vriendelijke commentaar op mn liedeke:hippie:
budje jij ook:)

enne ik kan niet shredden, dat scheelt haha

Geoffrey
4 januari 2009, 13:26
Ik kom hier zeker nog op terug..
Momenteel kan ik het niet beluisteren door mn niet meewerkende geluidskaart.. :sneaky:

gitaarvrouwtje
4 januari 2009, 13:33
is ie stuk geoffrey? alle instellingen wel goed ?

Geoffrey
4 januari 2009, 13:37
is ie stuk geoffrey? alle instellingen wel goed ?

Ik weet het niet precies.. mn comp is binnen geweest en er is een probleem met mn geluidskaart. Maar "hoe en wat" daar heb ik geen flauw idee van.
Normaal komt het deze week in orde.. hopelijk!!

gitaarvrouwtje
4 januari 2009, 13:54
heb je al gekeken of je luidsprekers geselecteerd staan en of het volume goed is ingesteld, kan zijn dat je dat even moet doen ..even naar configuratiescherm en dan afhankelijk van welke windows je gebruikt naar geluiden, geluidskaart oid gaan
daar kun je vaak vrij veel instellen, het kan soms erg eenvoudig zijn

grayfink
4 januari 2009, 14:00
Mooi liedje over de onvoorwaardelijke liefde voor je kind. Als vader herken ik dat :)

Geoffrey
4 januari 2009, 14:01
Mn geluidskaart kan ik zelf moeilijk in orde brengen.. ik ken er niet zoveel van en het moet opnieuw geinstallerd worden en dan nog iets met software, drivers, en nog wat andere woorden die ik niet ken :confused:
Das ik blijf er zelf beter af :)

MichaelSS
4 januari 2009, 14:01
Mooi liedje :)

gitaarvrouwtje
4 januari 2009, 14:14
Mooi liedje over de onvoorwaardelijke liefde voor je kind. Als vader herken ik dat :)

papa s zijn ook wel heel bijzonder merk ik hier,..ze is echt een papa s meisje:) en ze draait hem zo om dr pinkje haha

Riky
6 januari 2009, 16:47
vind je stem niet mooi maar dat is zwaar persoonlijk, want zingen kun je prima! Vind het voor de rest een mooi en gevoelig nummer. knap gedaan!

gitaarvrouwtje
8 januari 2009, 00:41
dank je riky..mooi en eerlijk commentaar
waardevol:)

VHsologitarist
8 januari 2009, 10:19
vind je stem niet mooi maar dat is zwaar persoonlijk, want zingen kun je prima! Vind het voor de rest een mooi en gevoelig nummer. knap gedaan!

Ik sluit mij hier ook bij aan. Vind het lied mooi gecomponeerd. Enigszins past de stem juist wel bij het liedje. Ik ben niet zelf alleen niet gecharmeerd door de klankkleur van je stem. Maar zoals Riky dit al aangeeft is dat persoonlijk. De boodschap is wel mooi!

gitaarvrouwtje
8 januari 2009, 18:42
tsja aan de kleur van je haar kun je wat doen, aan de kleur van je stem niet:)
inderdaad een kwestie van smaak, ik heb zelf , zelfs na jaren zoveel te hebbn gezongen, na weetikveelhoeveel optredens en opnamen, nog steeds de pest eraan mezelf te horen zingen.
maar gelukkig zijn er altijd veel mensen die het dan weer WEL een mooie stem vinden :cheerup:
ik vind het fijn dat jullie het liedje leuk vinden, ik vind schrijven net zo leuk als zingen , en gitaarspelen

groetjes kris

Han S
8 januari 2009, 20:15
Ik vind haar stem helemaal niet verkeerd en dat meen ik echt. Luister maar eens goed naar een aantal beroemdheden en dan nog eens naar Kris en luister dan naar haar 'Circles' dat in haar sig hangt.

Edit: shit, hij hangt ook in mijn sig. :D

gitaarvrouwtje
8 januari 2009, 20:25
haha han toch:) wat zeg je dat lief
wat leuk dat ie in je sig staat, heb em vanmiddag nog aan een neef laten horen ( man van mn tantezeggertje ) hij wilde meer weten over opnamen maken, en ik heb em wat verschillen laten horen tussen wat wij met de HD recorder opnemen en wat jij van ons hebt opgenomen..
toen snapte hij wat ik bedoelde met " verschillende kwaliteiten" :seriousf:

liefs
kris

paulusdeBKB
10 januari 2009, 01:45
Mooi liedje hoor, best goed opgenomen ook!

gitaarvrouwtje
24 januari 2009, 19:43
oef heb nooit terug gereageerd, waarvoor excuses, twee dagen later overleed mn moeder dus vandaar
maarre bedankt
en och die opnamen zijn voor een amateur goed genoeg ja. maar ik hoor t verschil wel met wat han opneemt hoor
dat van mij neem ik op met een sure sm 58 , mijn gitaar met fishman aura pick up beiden rechtstreeks in een simpel behringer mengpaneeltje, en via een interfaceje ( ook behringer) zo de pc in
ik bewerk het dan een klein beetje in cool edit pro ( lees ik voeg wat reverb toe en wat compressie dr op)

erg simpel maar voor youtube standaard weer niet zo slecht

TimmU
31 januari 2009, 17:55
Zang an sich staat me inderdaad helemaal niet aan. Gitaar klinkt daarintegen wel lekker.Dit is meer iets wat je ook met een strijkorkestje erachter moet doen denk ik, typisch ballad.

gitaarvrouwtje
31 januari 2009, 21:03
ach weet je timmu, t is vooral bedoelt als zomaar een liedje voor mn kleine meid ..mn stem is nu eenmaal waar ik het mee moet doen, en strijkers vind ik wat "much" ik vind zelf het woord ballad wat GROOT voor mijn frutseltjes haha..bij ballad denk ik inderdaad al gauw aan iets met toeters en bellen en een dijk van een soulstem ofzo..tsja daar heeft who ever made me mij niet mee gezegend haha
thnx voor je mooie commentaar.

Geoffrey
1 februari 2009, 12:52
Zoals beloofd kom ik hier dus nog eens op terug.
Je stem heeft wel iets..het doet me denken aan een stem dat ik ken maar niet meteen kan plaatsen.
Het schiet me wel te binnen..

Over het algemeen vind ik dit zeker niet slecht!!!

samthegreat4
1 februari 2009, 13:53
Zelfs al houd je niet van zo'n type stem.
Ik vind het toch super, het eindresultaat klopt gewoon.
En de tekst is mooi bedacht, recht uit het hart, idd.. :cheerup:
En dit soort liedjes moet je gewoon gitaar/zang houden.
Ik heb zelf wel is dit soort instrumentale ballad's gemaakt. En daar had ik dan wel strings, horn's etc. over gelayerd. Maar hier zou dat het een beetje verpesten.

Mooi:)
(Die ''All my loving'' cover is ook leuk :).. met de opnamekwaliteit is trouwens niks mis.. lijkt mij.. ik heb veel slechter gehoord, en niet dat ik nou zo'n expert ben).

gitaarvrouwtje
1 februari 2009, 18:11
dank je geoffrey ( je blijft t spannend houden haha..maar ik hoor t wel waar t je aan doet denken , die houden we te goed)
en dank je samthegreat ( lotr sam?)
leuk dat je ook naar all my loving luisterde..
groetjes kris

samthegreat4
2 februari 2009, 17:02
Nope, niet Lotr sam. Ik ben een of andere Samuel uit Gelderland :seriousf:

gitaarvrouwtje
2 februari 2009, 17:37
hahaha great nontheless