PDA

View Full Version : Music palace



Arthis
3 januari 2009, 19:53
Hee poeples
Ik was vandaag in vriese music palace doetichem. Jezus wat een vette winkel was dat :gitarist: Zo veel gitaren. Ze deden helemaal niet moeilijk over dat je gitaren uit het rek pakte zonder te vragen. Een stuk of vijf 'testrooms' waren er. En heb op een Fender Strat en Tele gespeeld ^^. Ik heb een wah wah geprobeerd en allemaal gave effecten geprobeerd (allemaal eerste keer). Eerst had ik een highway one tele en toen een signature series strat (weet niet meer precies van wie :P) oook in de winkel ff een Ibanez vastgehouden met een hele coole tremolo. En ik moest gewoon een keer een Les Paul en een SG proberen. Wat een teleurstelling toen ik weer thuis kwam bij mijn squiertje en versterkertje van 10 euro. Vooral op de versterker raak ik de laatste tijd erg uitgekeken.

Een beetje onzinning topic :blast:

3ss
3 januari 2009, 19:56
Een beetje onzinning topic :blast:

Mss wel een beetje... Maar sparen, sparen en sparen...

GibsUn
3 januari 2009, 20:35
Mss wel een beetje... Maar sparen, sparen en sparen...

mss een beetje een nutteloze comment ..

net als deze :satisfie:

:hippie:

Guitar GoD
3 januari 2009, 20:39
vond ik ook super leuk de eerste keer in feedback. nu kom ik thuis en heb ik een tele !:dance:

Huijg
3 januari 2009, 21:09
Idd een hele vette winkel. ik heb daar ook mijn fender MIM strat gekocht en een akoestische gitaar. Ook heel behulpzaam en aardig personeel. Somigge producten (effecten) willen nog wil is wat prijzig zijn, maarja wat wil je met zo'n pand.

J-sus Rulez
3 januari 2009, 21:15
Koop dan gewoon een nieuwe versterker?

sjaak1990
3 januari 2009, 21:55
Nut?

123456

almarvk
4 januari 2009, 11:00
Een beetje onzinning topic :blast:
Duidelijk en eerlijk.