PDA

View Full Version : versterker tot 200 euro



stan2009x
3 januari 2009, 19:33
Een vraag,

ik heb begrepen dat de versterker ook een sterke invloed heeft op het geluid wat uitendelijk geproduceerd wordt. Wanneer ik een semi-akoestische gitaar zou kopen van tussen de 400 en 600 euro, welke goede versterker zou ik dan "moeten" kopen?

Ik heb begrepen dat een buizen versterker verreweg het beste is en ik wil graag in de toekomst investeren wat betekent dat ik er echt graag lang mee door zou moeten kunnen.

Zou deze van Ibanez een goed keus zijn?
http://www.feedback.nl/?b=VBGU&a=47 ik wil er tot 200 euro aan uitgeven

of kan ik beter voor een andere gaan of ander soort versterker, ik wil er een klein beetje effecten aan toevoegen eeen boss ds-2 pedaal aan toevoegen en alleen in mijn kamer hoef ik hem te gebruiken

Met vriendelijke groet,

Squier4ever
3 januari 2009, 19:37
een semi-akoestische gitaar met distortion klinkt nogal apart, je bedoelt waarschijnlijk een semi-hollowbody. verder zijn er honderden topics die jouw vraag omvatten, dus succes met de zoekfunctie!

Huijg
3 januari 2009, 21:15
Volgens mij is die Ibanez niet zo gewild. Als je wilt investeren in de toekomst, zou je beter door kunnen sparen en ook een versterker kopen met een hoger wattage, betere speaker etc. (mocht je toch nog gaan optreden) Denk ik

GibsUn
3 januari 2009, 21:18
Die Ibanez zou ik niet kopen..
meestal wordt de roland cube aangeraden ((terecht)) geweldige versterkers voor hun prijs.

en 2e hands zijn ze niet zo moeilijk te vinden ((al heeft zo goed als iedere gitaarboer ze in huis..)) :hippie:

J-sus Rulez
3 januari 2009, 21:20
Roland cube +1