PDA

View Full Version : De Staat - Wait for Evolution



Arts
3 januari 2009, 16:41
Jezus wat is dit een goede band zeg..



www.destaat.net
www.myspace.com/destaat

ook hier live te beluisteren:
http://www.fabchannel.com/de_staat_concert/2009-02-12

op youtube zwerft er ook nog een hoop leuk materiaal rond...

veel plezier met luisteren!

sjoerd5
5 januari 2009, 08:44
Eric Corton heeft het er ook al over:

http://nrc.tv/video/rocks/article1277075.ece/De_Staat

Hele goeie band idd.

Arts
5 januari 2009, 23:12
*bump

10tekens

sjoerd5
6 januari 2009, 18:55
Nog 2 dagen.

Arts
6 januari 2009, 19:18
Nog 2 dagen.


ga je erheen..??
Ik wilde er zoooo graag heen. Alleen niemand wilde mee omdat niemand de kans gaf om even goed naar ze te luisteren.
Nu is het al uitverkocht helaas

vedran
7 januari 2009, 22:27
Leuk om te lezen mannen. Er komen nog genoeg optredens. Vrijdag in Den Bosch (Plein 79) wordt ook een mooi feestje.

groeten,

Vedran (de gitarist)

Keesz
8 januari 2009, 15:29
volgens mij houden jullie wel erg veel van Clutch ;)

rickert
8 januari 2009, 15:31
Gave band ja!

vedran
9 januari 2009, 15:35
Vooral de drummer vindt het tof. Ik vind persoonlik de laatste plaat wel gaaf, nummers zoals Black Umbrella. Vaak is het me te zwaar, te stoer, te agressief, ben meer van de blues/rock.

Keesz
9 januari 2009, 16:41
ja is ook wel te horen, herkende een beetje clutch in jullie stijl, niks mis mee overgens. veel succes!

Arts
11 januari 2009, 16:03
Vooral de drummer vindt het tof. Ik vind persoonlik de laatste plaat wel gaaf, nummers zoals Black Umbrella. Vaak is het me te zwaar, te stoer, te agressief, ben meer van de blues/rock.

Welkom hier op het forum trouwens Vedran:)
Krijg helaas mijn vrienden niet overgehaald om naar jullie te gaan kijken, wat ik dus niet snap.

Denk dat jullie toch wel in mijn favoriete bands ooit staat!
Waarschijnlijk neem ik een kijkje in de 013.

Arts
11 januari 2009, 16:07
kom trouwens ook 22 januari bij 3voor12

vedran
12 januari 2009, 02:39
Dank je, ik ben al een tijdje lid maar meer voor de advertenties. Toevallig zag ik de topic over De Staat. Elk optreden is een feestje op zich en we zien je graag komen :) Ze zeggen ook dat we live beter zijn dan op de plaat.

Riky
12 januari 2009, 11:32
Live zijn jullie idd nog beter dan op de plaat!
Man wat een optreden in Schiller Vedran! Echt goed bezig! Vette jam's! Habibi en The Fantastic Journey Of The Underground Man vind het erg goede nummers!
Vette clip hebben jullie trouwens gemaakt!

Laters

Ricardo

M.COM
13 januari 2009, 00:39
Ik heb jullie zelfs al aan het werk gezien in België :). Meer bepaald in de Charlatan samen met Wallace Vanborn in het voorprogramma. Live vind ik jullie ook 10x sterker uit de hoek komen dan op plaat! Enorm vet optreden toen! Doe zo verder, veel succes!

Arts
18 januari 2009, 22:54
gaaf dat ik toch even mooi 2 andere recordings op mijn pc heb staan.
namelijk I heard it on the radio en Home.

ik zal ze niet sharen als ik geeen toestemming heb.. Dus.. Vedran:P?

HaroldA
18 januari 2009, 23:03
Leuk om te lezen mannen. Er komen nog genoeg optredens. Vrijdag in Den Bosch (Plein 79) wordt ook een mooi feestje.

En wat dacht je van aanstaande zondag in de Mezz (http://programma.mezz.nl/Program.aspx?id=24749)? ;)


Harold (een gitarist van OIM ;))

Arts
23 januari 2009, 15:31
Vedran..?
Weet je misschien wat voor Synth? jullie bassist gebruikt in Sleep Tight?
Gaaf ding is dat

vedran
29 januari 2009, 02:52
Dat is een JEN. Het is een goedkopere Italiaanse variant op MOOG. Goedkoop, analoog en goedklinkend, wat wil je nog meer? :)

Borus van den Brand
7 februari 2009, 20:28
Erg leuk bandje inderdaad. Las er afgelopen week toevallig in OOR over, meteen wat muziek opgezocht dus. Het kan goed zijn dat ik deze cd een komende weken aan m'n collectie toevoeg! Kunnen jullie geen optreden regelen in de Effenaar? Zou tof zijn, misschien komt ik ook wel naar 013. Enige minpuntje is dat het soms net iets te eentonig wordt. Verder, ga zo door! Hoop in de toekomst nog veel van deze band te horen.

Arvoitus
8 februari 2009, 22:34
Erg leuk bandje inderdaad. Las er afgelopen week toevallig in OOR over, meteen wat muziek opgezocht dus. Het kan goed zijn dat ik deze cd een komende weken aan m'n collectie toevoeg! Kunnen jullie geen optreden regelen in de Effenaar? Zou tof zijn, misschien komt ik ook wel naar 013. Enige minpuntje is dat het soms net iets te eentonig wordt. Verder, ga zo door! Hoop in de toekomst nog veel van deze band te horen.

De staat heeft een week geleden in deurne gestaan ;)

Borus van den Brand
9 februari 2009, 16:35
De staat heeft een week geleden in deurne gestaan ;)

Dan heb ik net daarna pas de tourdata bekeken ben ik bang.:satisfie: Maarja, ze komen vast nog wel een andere keer in de buurt.

RS-Rik
10 februari 2009, 11:43
t heeft ook wel wat van kyuss/qotsa en ik denk eerder aan beuken dan dansen. Oh, en de melodietjes zijn wel heeeeel erg lekker corny

Riky
10 februari 2009, 22:51
t heeft ook wel wat van kyuss/qotsa en ik denk eerder aan beuken dan dansen. Oh, en de melodietjes zijn wel heeeeel erg lekker corny

gelukkig wel zeg!

Wicked Willy
4 maart 2009, 16:12
En wat voor gear gebruiken de heren? Aangezien Vedran actief is op gitaarnet........kan ie best wel even een leuk lijstje en wat fotos droppen dacht ik zo ;-)

vedran
5 maart 2009, 10:45
Zo actief ben ik nou ook weer niet :) Heb nog geen foto's maar zal ze binnenkort speciaal voor jullie maken.

Wicked Willy
5 maart 2009, 11:52
Kijk........daar houden we van....en vergeet ook de setup van Torre niet natuurlijk ;-).

Verder: complimenten voor de cd! Super lekker album. Terecht dat jullie op Pinkpop staan!

sjoerd5
5 maart 2009, 21:45
Vendran echt gefeliciteerd dat jullie op

Pinkpop!

staan.

Geniet er van.

bastiaanvanbeek
6 maart 2009, 07:29
toen ik die zanger van de staat in hun video op mtv zag dacht ik meteen aan Josh Homme van Qotsa. erg beinvloed door het album era vulgaris, ik vind het wel lekker klinken iig.

josh
6 maart 2009, 13:36
hey, ik ben ook wel benieuwd naar de backline van de Staat! Goeie band! Wat voor gitaar speelt Torre eigenlijk live? Een ibanez? In die clip heeft ie een mooie Maton wannabe-gitaar in ieder geval, zo'n goedkoop ding. Maar dat zal wel voor de mooie 'QOTSA look' zijn bedoeld. Amps?

thieske
6 maart 2009, 14:04
heb ff met de mannen staan kletsen na afloop van de gig in rotown.. errug vet.
Torre gebruik idd een ibanez gitaar.. welke weet ik niet.. en een ac50 top met rare kast..
Verdran, jij gebruikt een amp die ik nog niet ken.. een the valve of zoiets?
mooie spullen iig.. goed en vet geluid.. zeker ook vd bassist en drummer

Arts
6 maart 2009, 14:21
hey, ik ben ook wel benieuwd naar de backline van de Staat! Goeie band! Wat voor gitaar speelt Torre eigenlijk live? Een ibanez? In die clip heeft ie een mooie Maton wannabe-gitaar in ieder geval, zo'n goedkoop ding. Maar dat zal wel voor de mooie 'QOTSA look' zijn bedoeld. Amps?

Torre speelt ook wel eens op die volgens jou Maton wannebe-gitaar, genaamd Italia Mondial

http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/IMONSPK.JPG

Vedran heeft verder ook een aantal mooie gitaren! 2 Hollow Gibsons dacht ik... en een telecaster en een Gibson SG
ben wel benieuwd welke effecten torre gebruikt, had het afgelopen zaterdag @ 013 ( wat een gruwelijk vet concert was) nog even gekeken maar heb het niet onthouden

HaroldA
6 maart 2009, 14:27
heb ff met de mannen staan kletsen na afloop van de gig in rotown..

Ik kwam ze gisteren nog tegen bij de Mac! ;)


Verdran, jij gebruikt een amp die ik nog niet ken.. een the valve of zoiets?

Dat klopt, en meer weet ik er ook niet van ...

bastiaanvanbeek
7 maart 2009, 08:06
Torre speelt ook wel eens op die volgens jou Maton wannebe-gitaar, genaamd Italia Mondial

lijkt een beetje op Eastwood gitaren, met name de body.

Wicked Willy
12 maart 2009, 16:44
Waar blijven die foto's? ;-)

Riky
12 maart 2009, 16:59
Waar blijven die foto's? ;-)

heb je die drukke agenda gezien? Die jonge mag blij zijn dat ie tijd heeft om te schijten!:D

Wicked Willy
13 maart 2009, 09:55
Ja ik weet het.......ben gewoon nieuwsgierig. Anders moet ik gewoon even wachten tot 8 mei....dan ga ik ze zien in de Groene Engel.

Heus
13 maart 2009, 13:18
Het zal best zo zijn dat Vedran razend druk is,maar hij heeft nog best wat vrije tijd over.
Zag hem zaterdag j.l nog in Cafe Schiller,stond hij naar Highway Chile te kijken.
Verwacht eerder dat hij liever lui dan moe is :-)

Als ik het goed heb speelt hij hierover: http://www.the-valve.com/HTML/250_top.html

Correct me if i`m wrong Vedran,en nou kom op met die pic`s !

Riky
13 maart 2009, 13:52
Het zal best zo zijn dat Vedran razend druk is,maar hij heeft nog best wat vrije tijd over.
Zag hem zaterdag j.l nog in Cafe Schiller,stond hij naar Highway Chile te kijken.
Verwacht eerder dat hij liever lui dan moe is :-)

Als ik het goed heb speelt hij hierover: http://www.the-valve.com/HTML/250_top.html

Correct me if i`m wrong Vedran,en nou kom op met die pic`s !

was ook maar een grapje;) (zie de smiley:D)
Zie hem ook nog vaak genoeg in schiller dus hij heeft idd tijd zat!

vedran
18 maart 2009, 21:10
Sorry jongens maar ik heb mijn pedalenbak altijd in de bus zodat die foto nog ff moet wachten. Ik kan wel ff opnoemen wat ik gebruik voor diegene die dat om wat voor redenen dan ook interessant vinden.

Gitaren:
Gibson ES-335 Dot reissue Cherry Flame top
Fender Stratocaster Custom Shop Relic '57 reissue
Fender Telecaster '52 Vintage Reissue
Gibson SG '75 met mini humbuckers
London City Telecaster MK 1

Versterker:
The Valve 2/50 top + kast met 2x12" Celestion Vintage speakers
Marshall JCM 2000 122 TSL Combo

Pedalen:
Boss tuner
Boss tremolo
Jim Dunlop volume pedaal
The Real McCoy 1 Wah wah
T-Rex Replica delay
Catalinbread Silver Kiss II
Xotic Effects BB-preamp
Zvex Box of rock
MXR Booster MC-401
Electro Harmonix HOG + footswitch + expression pedal

Wicked Willy
19 maart 2009, 13:07
Super Vedran! Mooie setup met erg leuke pedaaltjes en gitaren.......ik kom het 9 mei live beluisteren!

Wicked Willy
24 maart 2009, 17:06
Pedalen/ amps/ gitaarfoto's van De Staat: http://elivoogt.com/destaat.html

vedran
7 april 2009, 11:16
Omdat ik me als gitarist alsmaar door blijf ontwikkelen is er een T-Rex Reptile en de COT Love Pedal bij gekomen in mijn bakkie :)

Hardguitar
7 april 2009, 12:23
Dat COT Lovepedal is echt een tof pedaal vind ik

Heb hem een keer getest bij Muzikaza, wou hem ook meteen kopen maar ze hadden er maar een op voorraad en mijn maat had het pedaal al eerder op het oog dus die heeft hem toen gekocht.

Vervolgens gevraagt om hem te bestellen en nu 2 maanden later nog niets vernomen...

Erg jammer, veel plezier ermee in ieder geval;)

Riky
23 april 2009, 12:55
en daar is de nieuwe clip!

http://www.youtube.com/watch?v=jwsfXSIq0G4&feature=channel_page

Fuhgawz
23 april 2009, 13:44
Hell yeah! De Staat RAWKS!! Vette shit! Een paar weken terug nog gezien in de Bosuil in Weert en daar was ik heel blij om omdat de Bosuil eigenlijk voornamelijk schrale metal, coverbands en uitgerangeerde ex-leden uit 70s/80s bands programmeert.
Maargoed, volgende week De Staat op Koninginnedagfestival bij de Effenaar in Eindhoven, met daarvoor Drive Like Maria, Def Americans en Chris Cameleon van BOO!, dus dat gaat weer duchtig feesten worden! En het is nog gratis ook nog! http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1283
Vedran, vet dat je hier bent man! ;)

Tim..
6 mei 2009, 17:17
Zo, gister een optreden beluisterd op bevrijdingspop. Ik had eigenlijk alleen the fantastic journey of the underground man 1 keer gehoord, maar ik moet zeggen dat de rest van de nummers misschien nog wel beter zijn. Het klonk geweldig, ga zo door!
:ok:

josh
4 september 2009, 18:37
jammer dat die site van eli voogt offline is, of in ieder geval de foto's van de Staat zijn eraf. Iemand die foto's opgeslagen ergens?

Ben wel benieuwd naar de pedalen van Torre!

Fuhgawz
5 september 2009, 11:13
In ieder geval een Roland Space Echo, een EHX Micro POG en een T-rex Dr. Swamp. Volgens mij ook een Boss Reverb en een ander delay pedaaltje, maar dat weet ik niet meer zeker. Check de zoekfunctie eens, er is in "Effectpedalen" ook ooit een topic over geweest.

Arts
5 september 2009, 11:45
In ieder geval een Roland Space Echo, een EHX Micro POG en een T-rex Dr. Swamp. Volgens mij ook een Boss Reverb en een ander delay pedaaltje, maar dat weet ik niet meer zeker. Check de zoekfunctie eens, er is in "Effectpedalen" ook ooit een topic over geweest.

Torre heeft ook een Boss Metalzone.

I'm not kidding.

Chapzz
10 september 2009, 15:58
Wat een top band is dit:D
heb ze nu twee keer gezien waarvan een keer met ongeveer honderd man bij me buren:D maar echt supergoed en ze gaan ook niet vervele
begin november weer heen in manifesto, Hoorn

rufus
24 september 2009, 17:28
Ik heb dit weekend de band gezien in antwerpen, er stond maar 20 man ofzo ze openden pukemarock...Dit is nou ééns een vette groep uit Nederland, heb de cd gehaald ondertussen echt verslavend gewoon. Al die jaren dat we enkel krezip en kane over de belgische grens kregen als exportproduct van nederland zijn in één klap vergeten (gelukkig), dit is een topgroep!!

Riky
24 september 2009, 17:47
20 man maar... hmm. Dat is jammer zeg. Heb ze alleen nog maar gezien met zeer veel publiek. Zelfs in kleine kroegen was het altijd vol. Ook een jaar geleden. Lekker losgaan:)

Jammer dat ze niet echt meer in de buurt spelen. Zal volgend jaar wel weer komen.

Brewskie
24 september 2009, 17:57
Ik heb ze op Indian Summer gezien. Ze stonden op een klein podium. 3FM promotie, geloof ik. Van mij hadden ze op het grote podium mogen staan. Hadden ze niet misstaan.

rufus
24 september 2009, 17:59
Ja maar ze hebben zich toch gegeven voor het kleine aantal mensen dat er was, ik hoop hen nog ééns te zien in een volle zaal. Live is het nog beter dan op plaat vond ik. Ik schat 20 man in het begin van het optreden, stond vooraan en was zo geboeid door het optreden dat ik niet meer achterom heb gekeken eigenlijk

rickert
24 september 2009, 18:54
Is het al tijd voor een nieuwe plaat? Van mij mag het:cheerup::ok:

Riky
24 september 2009, 19:03
tijd nog niet, maar welkom is ie altijd!

Gok deze tijd volged jaar? misschien iets later. Eerst ff meer het buitenland in volgend jaar denk ik.

rickert
24 september 2009, 19:28
Sja best wat grotere festivals in 't buitenland zag ik ook! Supergaaf. De laatste tijd is d'r veel goeds uit NL/België, lovin it!

Remork1970
27 september 2009, 22:14
Geen TERING aan, dat bandje!! Maar ik ben dan ook een metalhead, he? :blast: En dus vinden jullie mij lomp!

Arts
27 september 2009, 23:28
Geen TERING aan, dat bandje!! Maar ik ben dan ook een metalhead, he? :blast: En dus vinden jullie mij lomp!

en dan nog weet ik zeker dat je het live vet zult vinden.

Remork1970
28 september 2009, 00:59
en dan nog weet ik zeker dat je het live vet zult vinden.

Ze een klein jaar geleden in mijn stamkroeg (Paap, Den Haag) zien spelen en dacht toen: "Mwoh"

Riky
28 september 2009, 09:38
Een jaar geleden speelde ze eigenlijk gewoon de nummers.. Nu is er veel meer show en spelen ze de live nummers ook beter. Het klinkt nu veel voller en erg volwassen. Een van de beste live bands die ik live heb gezien vind ik.

Dus als je nog een keer de kans krijgt om ze te zien. Gewoon ff doen. Metalhead of geen metalhead;)

Jeroen_TRC
28 september 2009, 09:50
Ik vind De Staat een erg coole band, heb ze ook meerdere keren live zien spelen.
Het enige dat ik een beetje jammer vindt is de show: het is iedere keer hetzelfde. Tot de aankondigingen van de zanger aan toe.
'N aankondiging in het Spaans, "Deze is om te daaansen", ik ken ze allemaal ondertussen... kom mensen, ben eens wat vernieuwender. :dontgeti:

Riky
28 september 2009, 10:00
huh? Juist niet... De show is juist best vaak anders. Niet elke week antuurlijk, maar heb ze 4x keer gezien in een half jaar en het was elke keer compleet anders. Torre heeft ook in een interview gezecht dat hij dat het boeiendste vind van live spelen. Elke keer andere dingen proberen.

Remork1970
29 september 2009, 17:48
En die 'starter pack' Ibanez van die frontman ziet er ook nog eens niet uit.
Speelgoedding

Riky
29 september 2009, 18:08
die gebruikt een oude gretsch...:sssh:

Remork1970
1 oktober 2009, 01:21
Dat singletje ook nog 's, iets met een Journey of a fantastic underground man, pfffffff!
Alsof ik naar een kinderliedje zit te luisteren.

Doet u mij maar Spiritual Healing, of Chapel of Ghouls, klassiekers met een volwassen uitstraling.

rudolf
7 december 2009, 11:00
Vrijdag gezien in de 013 en ik heb er toch eigenlijk best van genoten. Die 16 euro was het zeker waard.

Arts
7 december 2009, 12:45
Vrijdag gezien in de 013 en ik heb er toch eigenlijk best van genoten. Die 16 euro was het zeker waard.

me 2
Vond het heel vet dat ze ook Taste It speelde.
Ook weer een hoop nieuwe dingen sinds de laatste keer dat ik ze gezien heb;)

LP_CL
7 december 2009, 20:27
Ik heb ze zaterdag (in Brugge) voort eerst gezien, alsook voort eerst gehoord, en man man man wat is dit een vette band zeg. Ik was echt onder de indruk op alle vlak. Qua songs, qua appereance, qua sound, maturiteit, etc...

De professionaliteit droop er van af. En dit alles voor 0€!!

De staat is voor mij de ontdekking van 2009 geweest. Doe zo voort gasten!

rudolf
10 december 2009, 19:28
me 2
Vond het heel vet dat ze ook Taste It speelde.
Ook weer een hoop nieuwe dingen sinds de laatste keer dat ik ze gezien heb;)

Weet jij toevallig wie die meid was die effe een nummertje mee kwam spelen. Was wel vet.

Arts
10 december 2009, 22:55
Weet jij toevallig wie die meid was die effe een nummertje mee kwam spelen. Was wel vet.

Ja dat weet ik. Elle bandita was dat.
Ik vond het maar kut dat ze kwam.
Haar presentatie was veel te overdreven.. Haar geluid stond op het begin gewoon uit totdat ze de solo ging spelen die crap was. Door haar was ook de Rust in Meet the Devil dus, niet strak. Ook moet ze voortaan een BH dragen.
Daarentegen was het wel vet dat Bram Hakkens kwam, die voegde namelijk wel iets toe.

Arts
10 december 2009, 22:58
Waar ik het trouwens over wilde hebben was De Speeldoos.


DE SPEELDOOS is de titel van het mini-album van De Staat-frontman Torre Florim in samenwerking met Roos Rebergen, zangeres van Roosbeef. Het album bevat zes nummers, waarvan de teksten van de liedjes zijn gebaseerd op gedichten van verstandelijk beperkte cliënten van zorgorganisatie Dichterbij. Dichterbij ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking en helpt hen met het nastreven van hun dromen.

lees meer op www.despeeldoos.com

Ben net naar het optreden geweest in de Groene Engel (Oss) en was wel heel vet. Ook gelijk even de speeldoos gekocht en laten signeren. Dit was volgens mij al de laatste keer dat ze hiermee optreden. (ik geloof maar 2 x totaal)

hier opgenomen optreden, wat niet echt een goed beeld geeft hoe het live klinkt. Droge mix
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129804/42846506/4

rickert
10 december 2009, 23:51
Staat al in de pre-order, erg tof initiatief en het klinkt nog te gek ook!

Tof dat het op 3v12 staat ook! Kan iemand dit toevallig rippen zodat ik het op m'n ipod kan zetten?

Riky
11 december 2009, 00:31
ja is best een vet album zeg! Had hem al geluisterd.

Iemand dood en Jezus is een zoon van god vind ik echt hele mooie nummer. Zowel de uziek als tekst, terwijl ik naar tekst niet vaak luister.

rickert
11 december 2009, 00:38
"Jezus is de zoon van God" heb ik nog erg gemengde gevoelens bij, door de tekst. Ik vind het als gedicht erg aandoenlijk en een vertederend vragend stuk, maar ik ben bang dat het te cynisch bedoelt is in het lied zelf.

Riky
11 december 2009, 00:45
hmm kan ik inkomen, maar toch vind het een gaaf nummer. Het mooie (waar torre en roos ook bekend om staan) is dat je eigenlijk nooit precies weet hoe ze het bedoelen. Iedereen mag er zelf tegen aankijken zoals hij/zij dat wil.

Arts
29 december 2009, 13:33
gisteren weer bij een optreden van de Staat geweest.
Ze speelde ongeveer een uur en 40 minuten!
Roos was speciale gast en ze speelde Iemand Dood en Jezus is de zoon van god.
ook taste it / love it!

was echt heel erg vet
voorprogramma was ook gaaf : The Mad Trist

rickert
29 december 2009, 23:54
Nice, Mad Trist is ook super tof inderdaad, kan niet wachten op die plaat van hun!

Riky
18 februari 2010, 18:22
Ja hoor het is zover!!

"DE STAAT GOES WORLDWIDE, AND SIGNS TO COOL GREEN RECORDINGS
YES. We'll be speaking English with an horrible accent to be understandable to our foreign fans from the future.
Wait For Evolution will be released worldwide in April 2010. Fun Fact: The international version will contain an extra (never heard before) track: 'Because I Am A Cage Fighter'.
Available everywhere, from Amazon to your local dealer.
Don't be embarrassed, I'm shitting of excitement too."

en na geruchten die melde dat er wel een nieuwe plaat komt en toen weer niet komt de staat zelf met het verlossende antwoord:

"MAKING A NEW RECORD, IN A NEW NAMELESS HOUSE
We've just moved into our new awesome mansion, surrounded by farmland, just outside our hometown Nijmegen.
In this ridiculously large house, we'll be recording our second record. And hopefully breed some cows.
See Jop and me enjoying the space on this picture."

http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/67058226.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1266514692&Signature=3FVDyZVUhTcup4hLKRi2cbm09O0%3D

Dikke shit!

rickert
18 februari 2010, 22:38
Ja, dat was een leuk mailtje inderdaad! Album worldwide, wauw, dat moet echt raar voelen! Ben benieuwd naar de nieuwe song ook. En het nieuwe album uiteraard! Laat maar komen.

Lykke
23 februari 2010, 20:25
Ben groot fan van De Staat, ben niet voor niks inmiddels 6x naar een optreden geweest...
Gun ze het allerbeste met hun internationale release :hippie:

Arts
7 maart 2010, 17:01
Ben groot fan van De Staat, ben niet voor niks inmiddels 6x naar een optreden geweest...
Gun ze het allerbeste met hun internationale release :hippie:

ik heb ze ook nog maar 10 keer gezien
eigenlijk 11 ( de speeldoos ook gezien )