PDA

View Full Version : 2 solosongs van Conrad Hultermans



c.hultermans
11 maart 2003, 23:38
Hoi allemaal,

Kep 2 solosongs op mijn website staan;
9/11 metal song
Summer in your eyes pop/rock song

Deze zijn opgenomen op een 8-track recorder

Binnenkort komt er een ballad bij

Enjoy it

Conrad
http://www.conradhultermans.com


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: c.hultermans op 2003-03-13 12:44 ]</font>

Timmer
13 maart 2003, 20:47
9/11: strak gespeeld! Begin van de solo klinkt een beetje vreemd (melodie) maar verder niks op aan te merken. Heavy riffing halverwege is op zijn minst verrassend. Geluidskwaliteit is niet alles maar een goed nummer. Technisch zeker heel goed.

Dus: lekker stevig nummer!

Naar die ander luister ik nog wel eens

Timmer
13 maart 2003, 21:00
Oja, wat betreft die geluidskwaliteit: ik beluister hem via de ingebouwde speakers van de computer, dus als ik hem thuis een beluisterd heb dan kan ik daar denk ik een betere mening over geven.

VHsologitarist
19 maart 2003, 12:20
uhhmmmm ik heb tot nu toe alleen maar da rock/pop summer..... nog wa gehoord.
Klinkt wel leuk hoor.
Ik ben niet kaopt van het gitaargeluid en de solo's. Maar neem het geheel, een heel leuk zelf geschreven (neem ik aan) nummer.

c.hultermans
19 maart 2003, 13:34
Op 2003-03-19 11:20, schreef VHsologitarist:
uhhmmmm ik heb tot nu toe alleen maar da rock/pop summer..... nog wa gehoord.
Klinkt wel leuk hoor.
Ik ben niet kaopt van het gitaargeluid en de solo's. Maar neem het geheel, een heel leuk zelf geschreven (neem ik aan) nummer.


Als je van shredden houdt, moet je 9/11 ook nog ff luistern hoor!! hehehehe

Timmer
22 maart 2003, 18:09
He he idd

9/11 is krankzinnig :smile:

Guitarfreak
22 maart 2003, 18:17
helemaal mee eens!

c.hultermans
22 maart 2003, 21:10
Hee guys,

Thanks for the comments, ik probeer in principe van alles te spelen (van smooth tot shred) hehehehehe, verder ga ik van de zomer de studio in om goeie opnamens te maken, voor mijn eerste CD...

Doei.

Conrad

Barret Wallace
22 maart 2003, 21:39
Hey dude klinkt vet vooral bij 911 de doubling van de lead gitaar :B

keep it up!

delphiro
22 maart 2003, 22:45
het is (helemaal) niet mijn 'genre' maar complimenten voor de vreselijk strakke uitvoering. Toen ik nog electrisch speelde probeerde ik al die truckjes ook maar ik kreeg het nooit strak.. ik ben toen maar klassiek gaan spelen :wink: Je beheerst die technieken blijkbaar erg goed.

Als ik commentaar moet geven dan is het dat ik de nummers na een minuut of 2 saai ga vinden en sommige passages zijn een beetje overkill (en solo en begeleiding en sweeps allemaal in dezelfde maat..) maar dat kan ook wel met mijn genrevoorkeur te maken hebben :smile:

c.hultermans
20 mei 2003, 23:22
Kep mijn songs een beetje laten opwaarderen met Cool edit pro.

http://www.conradhultermans.com/911.mp3

http://www.conradhultermans.com/summer.mp3

Verder heb ik 2 nieuwe songs klaar liggen, die ik nog ff bij een maatje moet gaan opnemen (ff heheheh)

Doei,


Conrad