PDA

View Full Version : Hals fender



PT1989
1 januari 2009, 20:04
Ik ben opzoek naar een Hals van een Fender Fiesta Red strat (mex) en dat is een 1-piece Maple Neck, Soft "V" Shape, (Gloss Polyurethane Finish) halsje.
Weet iemand waar je deze kan krijgen en hoeduur ze ongeveer zijn? Hij moet namelijk op een Squier body , dit moet geen probleem zijn neem ik aan?

Mr.Fingers
1 januari 2009, 20:09
allparts is erg goed, hebben V profielen, en 1-piece maple met stelschroef aan de hiel, en dat moet iets van een 150/200€ opbrengen inclusief laklaag

Hendriks
1 januari 2009, 20:31
WD-music in Engeland heeft ze ook , ik heb er zelf 1 voor een tele en vind deze erg goed , het voordeel is dat de pond nu erg laag staat , lage verzendkosten en geen invoerkosten.
mijn hals is perfect , netjes afgewerkt, goed frets,etc.

Aca Ilic
2 januari 2009, 00:03
hoi Hendriks,

wie is hun leverancier van halzen? Mighty M, All parts of iemand anders....?

grtz
Alex

Hendriks
2 januari 2009, 00:21
WD is een merk net zoals Allparts, Mighty Might ,etc

PT1989
2 januari 2009, 09:42
ik heb trouwens op marktplaats ook een aantal fenders halsjes gevonden:) nooit gedacht dat je die daar zou vinden.

petpas
2 januari 2009, 09:55
Kijk anders ook eens op de duitse ebay. staan altijd veel fender halzen op. heb de mijne daar ook vandaan

Aca Ilic
2 januari 2009, 12:36
WD-music in Engeland heeft ze ook , ik heb er zelf 1 voor een tele en vind deze erg goed , het voordeel is dat de pond nu erg laag staat , lage verzendkosten en geen invoerkosten.
mijn hals is perfect , netjes afgewerkt, goed frets,etc.


hendriks heb je toevallig foto's , of kun je ze alsjeblieft plaatsen ( bijv. stemmechaniken en achterkant vna de hals) ben benieuwd naar kwaliteit.
alvast bedankt

Hendriks
2 januari 2009, 13:20
Ik heb nu even geen foto's bij de hand , wel een link van de verkoper.
http://www.wdmusic.co.uk/

jazz studio
2 januari 2009, 14:09
ja ik zou ook is op ebay kijken... natuurlijk ebay is ebay hé... je ziet hem pas echt als hij bij je thuis ligt... en je weet pas echt of hij meevalt als je hem al gekocht hebt... maar kijke zou ik toch al 's doen