PDA

View Full Version : Proff. ingestelde gitarist/zanger zoekt band



Dannster
11 maart 2003, 22:24
Hallo!!,
Ik ben Danny, ben 17 jaar en ik speel al ruim 4 jaar gitaar. sinds een jaar of 2 zing ik hier ook bij. mijn stijl is (rustige) rock zoals : nickelback, goo goo dolls, nummers van guns 'n roses en metallica, oasis enz.

ik zoek mede muziekanten uit Zeeland die al een band hebben of een band willen beginnen. k ben al vrij lang op zoek maar steeds zonder resultaat of dat iemand me vraagt en dan een afspraak maakt en er vervolgens niks meer van hoor.

mijn doel is vooral lol maken, eigen nummers maken en optreden.

lijkt dit je wat? reageer dan!!
groenten,
Danny

john.3001
17 maart 2003, 15:16
Lullig dat je hier ook weer geen reacties krijgt...

Dannster
17 maart 2003, 17:34
tjah.. zeeland ej.. meestal alleen metalbands.. maarjah.. daaar hou ik dan weer niet zoveel van..

linze
23 maart 2003, 13:00
hey danny ik kom ook uit zeeland (zoutelande) ik speel gitaar en zoek ook een band , hou ook van gnr en muziek in die stijl.

mar_tijn_m
23 maart 2003, 17:27
Op 2003-03-11 22:24, schreef Dannster:
Hallo!!,
Ik ben Danny, ben 17 jaar en ik speel al ruim 4 jaar gitaar. sinds een jaar of 2 zing ik hier ook bij. mijn stijl is (rustige) rock zoals : nickelback, goo goo dolls, nummers van guns 'n roses en metallica, oasis enz.

ik zoek mede muziekanten uit Zeeland die al een band hebben of een band willen beginnen. k ben al vrij lang op zoek maar steeds zonder resultaat of dat iemand me vraagt en dan een afspraak maakt en er vervolgens niks meer van hoor.

mijn doel is vooral lol maken, eigen nummers maken en optreden.

lijkt dit je wat? reageer dan!!
groenten,
Danny


He,

wij zijn een bandje uit zeeland en zoeken nog een zanger. We hebben al 2 gitaristen dus nog één is niet echt nodig (misschien akoestisch ofzo of een extra fill gitaar allá radiohead). Maargoed daar kunnen we vast wel wat op verzinnen, 1 van de gitaristen is nml ook toetsenist (wij hebben alleen geen instrument helaas).
Onze stijl is niet helemaal wat je zoekt denk ik, invloeden zijn radioheand, muse en u2, maar ook wel oasis en gnr.
We doen ip eigen nrs maar af en toe ook een cover. Oefenen vlakbij vlissingen (das misschien wel weer ver...?). Ok we horen het wel! (2 Mei spelen we de zeeuwse belofte in Terneuzen mocht je ons willen horen, we kunnen ook wel een demootje sturen ofzo). e-mailadres is mar_tijn_m@hotmail.com.

Recess

mar_tijn_m
23 maart 2003, 17:29
herstel niet radioheand maar radiohead :smile:
Wie is die linze uit z´lande? (kom ook uit zoutelande...)

linze
23 maart 2003, 19:27
Martijn m, molenaar of niet?

ik ben bart leijnse (linze)

Dannster
23 maart 2003, 19:41
heey martijn,

ik zit in vlissingen op school dus k ben er wel vaak. ik woon in heinkenszand, dus das 25 km.. en met de trein ben je dr zo.

hm, misschien is de stijl van jullie wel een eind in de richting, de enige band die erbij staat en waar ik niet van hou is muse.

ik heb wel interesse in een demo, dus ik zal je binnenkort even emailen.

groeten danny

mar_tijn_m
23 maart 2003, 20:10
Op 2003-03-23 19:41, schreef Dannster:
heey martijn,

ik zit in vlissingen op school dus k ben er wel vaak. ik woon in heinkenszand, dus das 25 km.. en met de trein ben je dr zo.

hm, misschien is de stijl van jullie wel een eind in de richting, de enige band die erbij staat en waar ik niet van hou is muse.

ik heb wel interesse in een demo, dus ik zal je binnenkort even emailen.

groeten danny

-------------
Jammer dat je Muse minder vind maar is op zich niet zo erg, muziek klinkt niet echt als muse (we hebben er een paar covers van gespeeld tijdje geleden, vandaar dat ´k het had neergezet). Maargoed mail maar, dan horen we het wel.

linze
24 maart 2003, 16:05
Welke martijn uit zoutelande ben jij dan???

linze
24 maart 2003, 16:06
Welke martijn uit zoutelande ben jij dan???

mar_tijn_m
24 maart 2003, 17:25
Op 2003-03-24 16:06, schreef linze:
Welke martijn uit zoutelande ben jij dan???

Molenaar. WIst niet dat je ook gitaar speelde, al lang?

linze
24 maart 2003, 21:43
anderhalf jaar , vanaf vorige zomer serieus en gaat best lekker