PDA

View Full Version : Proff. ingestelde gitarist/zanger zoekt band



Dannster
11 maart 2003, 22:24
Hallo!!,
Ik ben Danny, ben 17 jaar en ik speel al ruim 4 jaar gitaar. sinds een jaar of 2 zing ik hier ook bij. mijn stijl is (rustige) rock zoals : nickelback, goo goo dolls, nummers van guns 'n roses en metallica, oasis enz.

ik zoek mede muziekanten uit Zeeland die al een band hebben of een band willen beginnen. k ben al vrij lang op zoek maar steeds zonder resultaat of dat iemand me vraagt en dan een afspraak maakt en er vervolgens niks meer van hoor.

mijn doel is vooral lol maken, eigen nummers maken en optreden.

lijkt dit je wat? reageer dan!!
groenten,
Danny

john.3001
17 maart 2003, 15:16
Lullig dat je hier ook weer geen reacties krijgt...

Dannster
17 maart 2003, 17:34
tjah.. zeeland ej.. meestal alleen metalbands.. maarjah.. daaar hou ik dan weer niet zoveel van..

linze
23 maart 2003, 13:00
hey danny ik kom ook uit zeeland (zoutelande) ik speel gitaar en zoek ook een band , hou ook van gnr en muziek in die stijl.

mar_tijn_m
23 maart 2003, 17:27
Op 2003-03-11 22:24, schreef Dannster:
Hallo!!,
Ik ben Danny, ben 17 jaar en ik speel al ruim 4 jaar gitaar. sinds een jaar of 2 zing ik hier ook bij. mijn stijl is (rustige) rock zoals : nickelback, goo goo dolls, nummers van guns 'n roses en metallica, oasis enz.

ik zoek mede muziekanten uit Zeeland die al een band hebben of een band willen beginnen. k ben al vrij lang op zoek maar steeds zonder resultaat of dat iemand me vraagt en dan een afspraak maakt en er vervolgens niks meer van hoor.

mijn doel is vooral lol maken, eigen nummers maken en optreden.

lijkt dit je wat? reageer dan!!
groenten,
Danny


He,