PDA

View Full Version : Pedalen bij feedback



hugo123
1 januari 2009, 15:52
Hallo,
Welk filiaal van feedback heeft de meeste pedalen denken jullie op voorraad, want er zijn toch 3 filialen?

WillemdaGuide
1 januari 2009, 16:01
ja, drie of vier meen ik, maar als je op hun site kijkt staat erbij wat in welk filiaal ligt.

the sure thing
1 januari 2009, 16:59
Het filiaal van Apeldoorn is sinds de verhuizing (binnen Apeldoorn) flink uitgebreid. De gitaarafdeling is GROOT! Veel pedalen ook.

robert-gitarist
1 januari 2009, 17:07
3, Apeldoorn, Utrecht, Rotterdam.

Welke is het dichst bij voor je en welke pedalen zoek je/wil je uittesten? Niet overal liggen namelijk de zelfde pedalen.

JeroenSchaaf
1 januari 2009, 17:08
Eindhoven dan?

robert-gitarist
1 januari 2009, 17:13
Ohja klopt, eindhoven inderdaad ook!:D Was even in de war met een tweedehands winkel met muziekspul die ook in Eindhoven zit, vandaar dat ik feedback Eindhoven niet had benoemd:listen:

JeroenSchaaf
1 januari 2009, 17:27
lol :D ..........

hugo123
1 januari 2009, 17:34
Ik wil graag een RAT, een CrunchBox, een DD-7 en een Phase 90..

TimmU
1 januari 2009, 18:23
die zullen ze wel hebben bij rotterdam. De beller is sneller!

robert-gitarist
1 januari 2009, 18:37
DD-7 en de Phase 90 hebben ze wel bij de meeste feedback winkels. Waarom persee testen bij Feedback?

Farether
1 januari 2009, 19:26
er zijn 4 filialen. kijk ff op hun site voor meer info (www.feedback.nl)
Rotterdam is volgens mij het grootst, daar hebben ze ook hun magazijn zitten voor bijv online bestellingen. Apeldoorn is ook erg groot sinds een paar maanden, maar ik denk dat ze bijna overal wel een flinke hoeveelheid pedalen in voorraad hebben.

hugo123
1 januari 2009, 19:27
Perse bij feedback, eigenlijk alleen omdat ik niet zo veel winkels ken, en feedback is een grote gitaarketen en heeft op hun site alle pedalen staan..

robert-gitarist
1 januari 2009, 20:08
Hehe ja al die pedalen staan wel op hun site maar die hebben ze echt lang niet allemaal in de winkel liggen of op voorraad ;)
Er zijn meer winkels als Feedback, zoek gewoon eens op google in je omgeving. Misschien ben je dan zelfs wel goedkoper uit etc.

the sure thing
1 januari 2009, 20:20
Sterker nog: als je weet welke pedalen je wilt, bestel ze dan via internet. De verschillen kunnen groot zijn!

robert-gitarist
1 januari 2009, 20:29
Inderdaad!
Merk ik nu vooral, ik wil binnekort een Korg tuner halen en ik heb overal en nergens gekeken en de prijzen variëren enorm. Ik heb tot nu toe een prijs verschil van 20 euro al. Behoorlijk veel.

hugo123
1 januari 2009, 20:56
Ja, maar ik heb ze nog nooit gehoord! En ik wil een keuze maken, dus daarom wil ik testen, en dus zoek ik ze..
En bij tonika, waar ik normaal bestel, hebben ze geen crunchbox of een rat, dus... MAar ik kijk nog wel ff rond, we gaan dit weekend naar amsterdam, dus daar ook nog ff kijken, dirk witte ofzo ligt toch in amsterdam?

hugo123
1 januari 2009, 20:59
Cool!, bij dirkwitte hebben ze ook een emma reezafratzitz, (wat een rotnaam;))

robert-gitarist
1 januari 2009, 21:00
Er zijn een aantal winkels in A'dam, Dirk Witte inderdaad (heeft een leuk assortiment), The string en nog een aantal andere winkels. Ik weet zo niet waar ze allemaal zitten en hoe ze heten maar staat hier wel her en der beschreven op het forum ;) Van Dirk Witte weet ik dat ze een leuk assortiment hebben met pedalen. Ongetwijfeld hebben ze daar wel een DD-7 en phase 90. De rest weet ik zo niet.

hugo123
1 januari 2009, 21:02
Alleen geen crunchbox, het pedaal wat ik het liefst wou testen:(

robert-gitarist
1 januari 2009, 21:05
Staat dat op hun site? Ik heb namelijk ook wel eens mee gemaakt bij een winkel dat er een bepaald product niet op hun site stond maar uiteindelijk wel in de winkel lag ;) stuur anders Dasterd (geloof dat ie zo heet) een PM, meen me te herinneren dat hij bij Dirk Witte werkt ;) trouwens, je kunt ook de beschikbare pedalen testen in die winkel en elders de chrunchbox.

hugo123
1 januari 2009, 21:08
Ja, maar als ik iets test durf ik nooit nee te zeggen, dan moet ik het van mezelf ook kopen dus heb ik het liefst alles bij een winkel, ik stuur wel ff een mailtje, en ik weet het! slecht eigenschap!;)

gijs_sg
1 januari 2009, 21:09
Je hebt in Amsterdam natuurlijk ook Dijkman Muziek!
Die zit op de Rozengracht.
Zij hebben ook echt heel veel, kijk anders even op de site!

hugo123
1 januari 2009, 21:15
Dijkman muziek is de Crunchbox veel goedkoper, ik denk dat ik daar heen ga, maar ze hebben geen RAT..:(

hugo123
2 januari 2009, 12:09
Ik heb even een mailtje gestuurd, en bij dijkman hebben ze ook de RAT op voorraad dus ik denk dat ik daar ff langs ga..

Gitaar4LifeDude
2 januari 2009, 21:10
relaxte winkel vind ik dijkman, laten je lekker relax testen met welke gitaar + pedalen combinatie je ook maar wilt.

Dastard
10 januari 2009, 11:17
We hebben inderdaad alles behalve de Crunchbox, er zijn sowieso genoeg gitaarwinkels in Amsterdam, en allemaal redelijk dicht bij elkaar in de buurt.
Maar ik post dit een week nadat je in a'dam bent geweest :-)