PDA

View Full Version : BaneBlade (Tho), B-Mus (Mithrandir) en Diquiet in Amersfoort



Tho
31 december 2008, 21:24
10 januari spelen Tho en Mithrandir samen in De Kelder te amersfoort! Ik zou zeggen, komt allen (some owe me :dance:)


Lijkt me tof als jullie komen!

http://www.podiumdekelder.nl/programma/details/keigewijs2/

Steven Otto
31 december 2008, 21:33
Als je nou eens een keertje richting Westland/Den Haag komt...:satisfie:

Tho
31 december 2008, 21:35
Als je nou eens een keertje richting Westland/Den Haag komt...:satisfie:

Den Haag stonden we een half jaar geleden nog ;) Ah joh, gewoon komen, Disquiet is ook vet!

Steven Otto
31 december 2008, 21:39
Den Haag stonden we een half jaar geleden nog ;) Ah joh, gewoon komen, Disquiet is ook vet!

!!!
Jammer dat gemist te hebben.
10 Januari komt niet echt uit, dan ga ik naar Nederland Drie; 'One by One' en 'Under Destruction' speelt. En anders was ik toch ook niet gekomen, want Amersfoort is me net teveel gedoe met de trein enzo. :D

Als je weer een keertje deze kant op komt, laat het ff weten. Word me dan wel een vet avondje:hippie:

Tho
31 december 2008, 21:41
!!!
Jammer dat gemist te hebben.
10 Januari komt niet echt uit, dan ga ik naar Nederland Drie; 'One by One' en 'Under Destruction' speelt. En anders was ik toch ook niet gekomen, want Amersfoort is me net teveel gedoe met de trein enzo. :D

Als je weer een keertje deze kant op komt, laat het ff weten. Word me dan wel een vet avondje:hippie:

Ooh grappig, wij speelden toen met Under Destruction. Jammer man, volgende keer beter!

Mithrandir
2 januari 2009, 09:47
Ik ben er bij!!!!!!!!!!!

Ik vind het wel een bizarre combinatie hoor, twee volgens mij redelijk harde metalbands en wij (B-Mus) met onze radiovriendelijke liedjes-rock. Maar ik heb er erg veel zin in :)

Bloem
2 januari 2009, 12:32
ff kijken of ik ergens kan couchsurfen :D

rickert
3 januari 2009, 02:28
Fokkin bitchass kutbandjes, maar ik kan hoogstwaarschijnlijk wel komen koekeloeren!

Tho
9 januari 2009, 16:13
Bump!!!!!!!!

Tho
10 januari 2009, 18:29
last fucking chance you bunch of unloyal whores.






Dat deed ik in het Engels om het meer kracht bij te zetten. Toch zijn jullie ontrouwe hoeren als jullie niet komen.

Jeroen_TRC
10 januari 2009, 18:39
Wtf? Baneblade en B-mus? Gaan ze daar het alfabet af qua bandjes ipv het genre?

Mithrandir
11 januari 2009, 00:57
:seriousf:

Ondanks het immense contrast tussen de drie bands heb ik toch een erg leuke avond gehad, ok er was geen hond aan publiek, maar ik heb lekker gespeeld. En verdomme wat maakt Baneblade een teringherrie :D

Tho
11 januari 2009, 13:50
gheghe ja he :D jammer van het technische probleem van de Iron Cobra van onze drummer, maar 't is niet anders. Het was zeker gezellig!