PDA

View Full Version : T.C. Electronic G-Force bromt



bas riede
31 december 2008, 16:07
Hallo,

Na uitgebreid testen heb ik in m'n rack de Boss GT-PRO vervangen door de G-Force. Ik gebruik hem niet in de loop maar plug m'n gitaar via een Sennheizer draadloos systeem rechstreeks in de G-Force en daarna in m'n Fender TwinReverb. Als ik een beetje volume maak (zet hem op 3) dan heb ik een force brom die ik wel weg krijg door het laag uit te draaien maar hou dan natuurlijk geen goed geluid over. Ik heb alle snoeren, voedingen en apparaten in de buurt vervangen en/of uitgeschakeld naar de brom blijft. Op een lager huiskamer volume is het geen probleem.
Iemand enig idee wat het kan zijn of is de G-Force gewoon niet geschikt om een gitaar rechtstreeks in te pluggen?



Vriendelijke groet,
Bas Riede
mobiel tel.nr. verwijderd, doe maar niet op een forum ;)

Bram78
1 januari 2009, 09:26
De beste wensen!
Maar goed: gitaar> senheisser> amp.
G-force in de loop, moet een stuk beter zijn voor je level (is die sowieso wel geschikt voor instrumentlevel?) en dus voor je effecten. Bovendien kun je dan gebruik maken van de noisegate na de preamp, scheelt ook een bak ruis...

skanky
1 januari 2009, 09:45
Heb je de G-Force wel via een ongebalanceerde kabel op je amp aangesloten?

groovieguitarguus
1 januari 2009, 22:35
Aardlus????

bas riede
6 januari 2009, 19:35
Hallo,

Bedankt voor jullie berichten. Als ik de G-Force in een niet geaard stopcontact doe is de brom weg. Het heeft wat langer geduurd omdat mijn draadloze systeem ook wat problemen gaf en het daardoor wat onbegrijpelijk werd.

Groet,
Bas