PDA

View Full Version : 14/02/09: "First Gig" van SUBSTRACTION, met voorprogramma van Hendrix2



Mr.Fingers
30 december 2008, 21:53
Ja, het onwaarschijnlijke is gebeurd. Op zaterdag 14 februari 2009 (ja Valentijn, dus je zult je lief daags nadien moeten platbatsen) vind het eerste optreden van Substraction (http://www.myspace.com/substraction) plaats, de toch wel niet te versmaden alternatieve post-rockgroep met o.a. Valoosj & Mr.Fingers. En alsof het niet opkan hebben we zelfs voor een super-de-luxe voorprogramma gezorgd! Niemand minder dan de enige echte Kenneth, ook wel bekend als hendrix2 hier op dit forum komt de sfeer er al inbrengen met z'n eigengemaakte akoestische brouwsels, zoals "De Sandalen van Gino, Willy de Transseksueel,..." en vele anderen. Natuurlijk is er na het optreden tijd om na te praten bij een frisse pint aan democratische prijzen! Dus bind je lief vast aan de luster, spring in je auto, zak af naar het gezellige Lint, kom u een dik uur amuseren met 2 groepjes, praat gezellig na, en keer met een tevreden gemoed terug naar huis (vergeet je lief niet terug los te maken).


Praktisch

Wanneer: Zaterdag 14/02/2009
Waar: Repetitiekot Lint (PM Valoosj of mij voor het adres)
Kwantakosta?: Gratis toegang
Beginuur: 20.00h
Geyle wijven aanwezig: Affirmatief!

VanBiLL.com
30 december 2008, 22:06
Nou, misschien, ik heb al een mooie sig van je, nu ook eens naar mooie muziek komen luisteren...

(die geile wijven trok me over de streep...:confused:)

Valoosj
30 december 2008, 22:31
Nou, misschien, ik heb al een mooie sig van je, nu ook eens naar mooie muziek komen luisteren...

(die geile wijven trok me over de streep...:confused:)


Stiekem is dat gewoon Mr.Fingers die in een rokje gaat optreden :satisfie:

Mr.Fingers
30 december 2008, 22:35
Stiekem is dat gewoon Mr.Fingers die in een rokje gaat optreden :satisfie:

Verraad de surprise-act anders even :sneaky:

euroboy
31 december 2008, 11:42
Verraad de surprise-act anders even :sneaky:

Fingers in een rokje:blast: dik rock n roll! Het is wel een beetje ver voor me dus ik zal helaas niet kunnen komen denkik....

Valoosj
31 december 2008, 17:27
Verraad de surprise-act anders even :sneaky:

Ik heb je cup-size toch nog niet verklapt ...

hendrix2
31 december 2008, 17:40
Het zijn 'De pantoffels van Gino', maar de kans is inderdaad groot dat dat nummer gespeeld zal worden.
Jullie hebben in ieder geval wel een uniek voorprogramma... :o

Valentijn
2 januari 2009, 13:44
ja Valentijn, dus je zult je lief daags nadien moeten platbatsen

Ik heb op t moment geen vriendin, dus dat is t probleem niet... t is meer de locatie die me een klein beetje afschrikt.... al ben ik wel benieuwd

Mr.Fingers
2 januari 2009, 14:01
Ons kot (waar het zal doorgaan) is erg makkelijk te bereiken met de auto (op een grote boogscheut van de E19 Antwerpen-Brussel) en op 500m van het station van Kontich (op de lijn Antwerpen-Mechelen)

Valentijn
2 januari 2009, 14:15
valt nog best mee, is maar 200 km (400 heen en terug dus....)

hendrix2
3 januari 2009, 12:39
valt nog best mee, is maar 200 km (400 heen en terug dus....)

Dude, alleen al voor het voorprogramma is het de moeite om zover te rijden! :roll: :D

Hendrix2 Solo, daar ga je binnen enkele jaren grof geld moeten voor betalen!

Tristan
4 januari 2009, 23:26
Ha, veel plezier jongens! (komt wel goed denk ik)... :D

Valoosj
10 februari 2009, 22:59
Wie komt er nu?
-Valoosj
-Mr. Fingers
-Hendrix2
-... ?

Graag ook mensen die die avond niet spelen :D

Luke-wannabe
10 februari 2009, 23:15
Volgens mij zei Ricktekent dat ie zou komen!!

M Kactus
11 februari 2009, 08:27
Jongens, ik zou echt graag komen, om jullie dan groupiegewijs te stalken, maar ik zit in een grote verhuis. Maar vooral die datum :) Dat kan ik m'n vriendin echt niet aandoen :makeup:. Maak zeker veel plezier, veel foto's en een soundclipje, hè!

Mr.Fingers
11 februari 2009, 13:10
Er is een backstage, dus als de nood te hoog wordt kunnen jullie je daar even aftrekk...euh terugtrekken. :seriousf:

Valoosj
11 februari 2009, 19:49
Jongens, ik zou echt graag komen, om jullie dan groupiegewijs te stalken, maar ik zit in een grote verhuis. Maar vooral die datum :) Dat kan ik m'n vriendin echt niet aandoen :makeup:. Maak zeker veel plezier, veel foto's en een soundclipje, hè!


Nog zo'n slachtoffer van de commerciële crapfeestdag.

M Kactus
17 februari 2009, 10:11
Nog zo'n slachtoffer van de commerciële crapfeestdag.

Yup, that's me :) Hoe is het nu geweest, dames ?

Edit: Ik zie nu pas dat er al een hele fotoreportage gepost is! Leuke foto's, leek me best een cool optreden, zo! Hiep, hiep, hoera, de kop is eraf ;)

PS: Waarom ben ik hier niet op geabonneerd na een reactie ? Ik heb ook geen melding gekregen... Da's ook niet de eerste keer.

JvD.
17 februari 2009, 11:40
Jaaaaa, maar dat is natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeleemaaal in het mediterrane Belgen land. Daar komt toch niemand, doe is even naar Amsterdam komen ofzo, dan kan mijn bandje mee doen voor dual-postrock powers = awesom!


[wacht, negeer deze post maar, goodluck guys!]

VanBiLL.com
22 februari 2009, 22:22
[schaam mode]f**k, ik had eigen langs willen komen maar totaal vergeten, klote vro.... ook altijd...:chicken:
[/schaam mode]

Was het gezellig?