PDA

View Full Version : Tributör in Den Haag 10 jan. en R'dam 17 jan!



Speeddemon
30 december 2008, 20:32
Rock/metal liefhebbers opgelet,

mijn weergaloze (zoek nog maar eens band waarvan de zanger de liefdesbaby van Lemmy, Ritchie Blackmore en Tony Iommi lijkt! :seriousf: ) band treedt binnenkort 2x in het westen des Lands op, dus komt dat zien.

10 Januari, Muziekcafé De Paap, Den Haag.

17 Januari, Baroeg, Rotterdam.


Voor iedereen die van classic rock, hardrock en heavy metal houdt, verplichte kost. :rockon: :zz:

Check ook onze site, www.tributor.nl

Ace 1.15.19
1 januari 2009, 15:44
Ik zag laatst op de site van The Rambler dat jullie in januari ook in Eindhoven spelen. Dat is dicht bij mij in de buurt. Misschien ben ik er wel bij.

FNaRK
1 januari 2009, 16:01
Hmmm ... PAAP
redelijk dichtbij, klote om te parkeren, dat wordt dus op de motor :rockon:

Denk dat ik wel ff kom kijken, te herkennen aan mijn zwarte leren jack (en wellicht mijn lederhosen als het erg koud is :satisfie: )

Bins
1 januari 2009, 17:18
Ik waag misschien ook wel een kijkje. Te herkennen aan m'n onvoorstelbare good looks.

Wat spelen jullie zoal?

Arvoitus
1 januari 2009, 17:44
Ik zag laatst op de site van The Rambler dat jullie in januari ook in Eindhoven spelen. Dat is dicht bij mij in de buurt. Misschien ben ik er wel bij.
En daar sluit ik me bij aan ;).

Speeddemon
2 januari 2009, 13:13
Ik waag misschien ook wel een kijkje. Te herkennen aan m'n onvoorstelbare good looks.

Wat spelen jullie zoal?

Setlist staat op onze site. Voorlopig nog 95% covers, maar er wordt aan meer eigen materiaal gewerkt (wat uiteraard wel moet klinken alsof het in 1984 geschreven is... :rockon: )\


Dit is de flyer van Baroeg:

http://www.tributor.nl/album/Diverse%20media/Tributor%20Baroeg%20flyer.jpg

Bins
2 januari 2009, 16:05
Masterlijk! Phantom of the opera!!

Ace 1.15.19
5 januari 2009, 02:47
En daar sluit ik me bij aan ;).
Cool, ik had andere Lenny gevraagd of ze mee ging en die wilde wel. C u there?!

artnaz
5 januari 2009, 03:20
(zoek nog maar eens band waarvan de zanger de liefdesbaby van Lemmy, Ritchie Blackmore en Tony Iommi lijkt! :seriousf: )Hehe... Perfecte omschrijving! :D

Als jullie een keer in het Oosten des Lands (Enschede?) komen ben ik er bij. :)

Orpheo
11 januari 2009, 00:44
ben net thuis van deze gig. Heb het er enorm naar m'n zin gehad! zeker voor herhaling vatbaar

Bins
11 januari 2009, 11:22
Gast, het was zo vet!!!

Speeddemon
11 januari 2009, 12:51
Bins, waar stond je ergens?

Toen we daar aankwamen, hadden we zoiets van "oh jee, als dit maar goed gaat... een PA die niet harder dan 103dB kan? Onze drummer doet in z'n eentje al 120 ofzo! :rockon:" Toen begon er ook nog zo'n foute bal (type Sander Foppele) tijdens de SOUNDCHECK tegen de geluidsman te blaten "kęrel, die gitaren staan te hard!" en we hadden helemaal zoiets van "let's get this shit hier over with en volgende week in de Baroeg wordt 't makkelijker qua publiek..."

En aan 't eind van de avond waren we allen met stomheid geslagen. 't gros van die nette heertjes bleken 80's hardrockliefhebbers te zijn, die alles mee stonden te brullen. En ja, die paar gasten die ons overtuigden TOCH "Phantom of the Opera" te spelen (we hadden Detroit Rock City gepland staan) waren dus ook in de 7e hemel. :dance:

Wat ons betreft is de Paap zeker voor herhaling vatbaar met zo'n publiek, en de Baroeg zal alle zeilen bij moeten zetten om dit qua sfeer en respons te overtreffen.

Bins
11 januari 2009, 20:28
En ja, die paar gasten die ons overtuigden TOCH "Phantom of the Opera" te spelen (we hadden Detroit Rock City gepland staan) waren dus ook in de 7e hemel. :dance:


Die twee lange brulapen, dat waren dus ik en de andere gitarist uit m'n band.

Maar wat kunnen jullie spelen zeg! Fakking hell. We hadden die setlist natuurlijk al gezien, en we dachten zo van "dit kan of heel goed, of heel slecht worden". Maar we hoorden bij de soundcheck al dat het goed zou komen. We waren echt als kinderen zo blij de hele avond.

Speeddemon
11 januari 2009, 20:36
Die twee lange brulapen, dat waren dus ik en de andere gitarist uit m'n band.

Maar wat kunnen jullie spelen zeg! Fakking hell. We hadden die setlist natuurlijk al gezien, en we dachten zo van "dit kan of heel goed, of heel slecht worden". Maar we hoorden bij de soundcheck al dat het goed zou komen. We waren echt als kinderen zo blij de hele avond.
Thanks! :satisfie:

Maar had effe gezegd dat jij Bins was! Orpheo was er ook.
Jij was degene die mij aansprak van te voren over Phantom en Bark at the Moon, of niet? :rockon:

Bins
11 januari 2009, 20:51
Nee, dat was die andere lange.. Die van te voren ook ff tegen jullie kwam zeggen dat ie er zin in had :)

O, en ik ben nooit zo van de "hey, ik ben die gast van internet". Bovendien had ik al ongeveer 88 jack&cola op... dus dr kwam toch geen zinnig woord meer uit. Het intelligenste dat ik de hele avond heb gezegd was "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH!!!!!!!!!!"

Ace 1.15.19
11 januari 2009, 23:07
Speeddemon, hebben jullie al een setlist voor Eindhoven?

of is dat nog effe geheim?

Speeddemon
11 januari 2009, 23:42
Speeddemon, hebben jullie al een setlist voor Eindhoven?

of is dat nog effe geheim?

Die maken we altijd pas de repetitie van tevoren, da's a.s. donderdag.
Maar gezien wat er aan volk te verwachten is, zal het wel de stevigere set worden. :rockon:

Ace 1.15.19
12 januari 2009, 00:13
Tip: KISS! :p

Ace 1.15.19
25 januari 2009, 01:22
Ik wilde even zeggen dat ik het vanavond écht naar mijn zin heb gehad. Het was super te gek! :rockon:

Jammer dat we zo vroeg moesten gaan, de laatste trein naar Deurne ging om 00:32. Aan het begin van Crazy Train zijn we vertrokken, helaas heb ik Detroit Rock City moeten missen. Een mooie setlist en een goed geluid. Welke GN'ers waren er nog meer? In ieder geval was ik er samen met Arvoitus. Heb nog een praatje gemaakt met Speeddemon.


Vond het gezicht van jullie andere gitarist wel komisch toen hij een foutje maakte tijdens Dirty Deeds. :p


Vraag aan Speeddemon zelf:
Wat was dat voor speakerkast die langs jou ENGL stond? Er knipperde volgens mij steeds een lamp in.

Als jullie weer een keer in de buurt spelen dan hoop ik er weer bij te zijn. En dan natuurlijk voor de full show!

Speeddemon
26 januari 2009, 18:58
Ik wilde even zeggen dat ik het vanavond écht naar mijn zin heb gehad. Het was super te gek! :rockon:

Jammer dat we zo vroeg moesten gaan, de laatste trein naar Deurne ging om 00:32. Aan het begin van Crazy Train zijn we vertrokken, helaas heb ik Detroit Rock City moeten missen. Een mooie setlist en een goed geluid. Welke GN'ers waren er nog meer? In ieder geval was ik er samen met Arvoitus. Heb nog een praatje gemaakt met Speeddemon.


Vond het gezicht van jullie andere gitarist wel komisch toen hij een foutje maakte tijdens Dirty Deeds. :p


Vraag aan Speeddemon zelf:
Wat was dat voor speakerkast die langs jou ENGL stond? Er knipperde volgens mij steeds een lamp in.

Als jullie weer een keer in de buurt spelen dan hoop ik er weer bij te zijn. En dan natuurlijk voor de full show!

Thanks! :)
Die speakerkast is een lege London City kast, met rookmachine, strobo en PAR spot. Daar hebben we er 6 van, maar ivm ruimtegebrek maar 2 opgesteld. In La Vida verwacht ik wel dat we alles opzetten.
We hebben als band het ook erg naar ons zin gehad. Goed publiek, goed bier. Jammer dat m'n Invader stack bij het afbreken en wegrijden van dat dansvloertje volledig omlazerde op m'n linkervoet. :mad:
Ik hoop dat de top het overleefd heeft (zat wel in goeie flightcase).

Ace 1.15.19
26 januari 2009, 19:27
Jammer dat m'n Invader stack bij het afbreken en wegrijden van dat dansvloertje volledig omlazerde op m'n linkervoet. :mad:
Ik hoop dat de top het overleefd heeft (zat wel in goeie flightcase).
Oh, da's lekker zuur. :mad:
Heb je hem nog niet getest?

Voor de gig zag ik jullie zanger (toen nog niet wetende dat het jullie zanger was), en zei ik tegen Arvoitus: hey daar heb je Lemmy van Motörhead. :seriousf: