PDA

View Full Version : De knoop doorhakken



Misterblitzer
30 december 2008, 17:42
Hey ik ben naar een gitaarwinkel gegaan en daar heb ik wat zitten spelen en de washburn d10sce viel me op. Ik vond het meteen een degelijke gitaar en ik zag ze wel zitten, maar omdat er nog bestellingen moesten binnenkomen van andere merken (onder andere Takamine) heb ik besloten te wachten. Deels ook omdat de gitaar 300 euro kost en ik een budget heb van 400 euro.

Een paar dagen later typ ik thuis in op mijn pc Washburn d10sce en wat zie ik? De gitaar heeft nl. een prijs gewonnen voor beste kwaliteit/prijs gitaar op de markt. Ik meteen overenthousiast en nu wil ik ze zeker kopen. Ik bel naar die winkel en die mensen zeggen dat ze uitverkocht is. Maar ze hebben wel de 125th anniversary nog maar die kost 400 euro.

Dus wat doe ik nu het best:

- Ik bestel de washburn d10sce van 300 euro en heb nog 100 euro over voor eventueel andere dingen.

- Ik koop de washburn d10sce 125th anniversary van 400 euro en mijn geld is op. Bijvraag: waarom is de 125th anniversary duurder? Ze hebben mij gezegd dat er een speciale inlay is ofzo en dat je er een gitaarzak bijkrijgt, maar dat maakt toch geen 100 euro verschil? Wat krijg je er nog meer bij? Welke andere/betere functies heeft deze gitaar?

- Of ik wacht nog en spaar nog tot ik 500+ euro heb en ik koop mij een Takamine of een ander duurder merk dat mij ligt.

dank voor de snelle antwoorden ;D

Alberto
30 december 2008, 17:50
Ja je krijgt er een gigbag bij en er is een 125th anniversary inleg in de toets.
Voor mij zeker en vast die 100 euro meer niet waard.
Er zit ook een B-Band element in, misschien dat het bij de gewone versie een element van mindere kwaliteit is? Dat kan ik niet direct vinden...
Ik zou hoe dan ook voor de regular Washburn gaan :satisfie:

Alberto
30 december 2008, 17:54
http://www.rockpalace.com/product/Washburn-WD125SCENK-Anniversary

Hier zie je de inleg in de toets zo een beetje. Verder als ik erover nadenk, als het echt een degelijke tas is die je erbij krijgt en dan nog is die inlay dan is die 100 euro ook weer niet zo veel meer.
Als je nog geen gigbag hebt...

Misterblitzer
30 december 2008, 18:07
http://www.rockpalace.com/product/Washburn-WD125SCENK-Anniversary

Hier zie je de inleg in de toets zo een beetje. Verder als ik erover nadenk, als het echt een degelijke tas is die je erbij krijgt en dan nog is die inlay dan is die 100 euro ook weer niet zo veel meer.
Als je nog geen gigbag hebt...

Og ja je hebt gelijk, ik heb al een gitaarzak en er staan geen frets op die gitaar :o alleen die dwaze inlay. ik kies dus voor de regular washburn.