PDA

View Full Version : sabaton-ghost division



joeyonfire
30 december 2008, 10:07
heeft iemand tabs van dit nummer? op internet is niets te vinden en ik kan zelf niet op gehoor een nummer naspelen.

Wiellem
30 december 2008, 19:28
Inderdaad vervelend dat er zo weinig Sabaton tabs te vinden zijn :(

joeyonfire
31 december 2008, 11:06
er zijn er wel een aantal maar juist de vette nummers staan niet op internet.
en iets zegt mij dat ghost division niet met powerchords word gespeeld. althans bij mij klopt het niet helemaal. maar dat kan ook zijn omdat de keyboardpartij erg aanwezig

Steven Otto
31 december 2008, 21:42
er zijn er wel een aantal maar juist de vette nummers staan niet op internet.
en iets zegt mij dat ghost division niet met powerchords word gespeeld. althans bij mij klopt het niet helemaal. maar dat kan ook zijn omdat de keyboardpartij erg aanwezig

Dat ik nou ook echt jammer. Je hoort amper gitaar en de keyboard staat te hard. Ze hadden de volumes van beide instrumenten moeten omwisselen!
Met de tabs kan ik je verder ook niet helpen, sorry.
Trouwens, nog mensen van plan om in Februari naar Sabaton te gaan in 013 tilburg.
HammerFall is de headline en in het voorprogramma staat dus Sabaton en Bullet. Ik kom vooral voor HammerFall en een beetje Sabaton :D

joeyonfire
1 januari 2009, 03:18
Ik ben er bij hoor!
Hammerfall en Sabaton zijn mijn favoriete bands. en dat ze samen in de 013 spelen is een droom:rockon:

Maar we zijn dus met de band een sabaton-tribute begonnen. en aangezien ghost division in de setlist van sabaton voorkomt moeten we die wel spelen. Dus dat gaat nog een heel lang gepuzzel worden en veel youtube kijken