PDA

View Full Version : wat mag ik hier voor betalen Seagull S6 cedar



robertn
29 december 2008, 16:58
Hallo,

Ik wil binnenkort een andere gitaar kopen en heb mij oog laten vallen op een seagull s6 cedar met element.

Ik vind dat hij lekker geluid heeft en lekker speelt.

Wat kan ik aanhouden als prijs? het is een tweede hands en dat is te zien.

Ik hoor het graag van jullie.
BVD Robert

http://www.keesdee.nl/upload/images/seagels6occ.JPG

JeroenSchaaf
29 december 2008, 17:03
is het die van MP, ik keek net even bij tonika, daar staat die nieuw voor 549,-

ik heb geen idee wat je er tweedehands voor moet betalen. maar mijn gevoel zegt 250 a 300 euro. ligt eraan welke staat.

robertn
29 december 2008, 18:12
de vraagprijs is 395. dus kan 350 worden

Robert

axmaster
30 december 2008, 09:12
Ik zie dat je bij Kees Dee bent geweest! Ik heb deze gitaar ook bespeeld, en hij klonk heel goed.

Wat mij van de koop afhield was het halsprofiel (te dik voor mijn doen) en die zwarte brandplek op het bovenblad. Verder heeft deze gitaar al een behoorlijk 'leven' achter de rug, wat te zien is aan de slijtsporen hier en daar. (Of: deze gitaar heeft lekker veel mojo).

Al met al een prima gitaar met een goed geluid. Maar wel iets te duur vond ik. Als het halsprofiel mij was bevallen en die brandplek was er niet geweest, had ik max. €250 willen betalen.

Maar het gaat er om wat jij ervoor over hebt. Succes met je beslissing!

Groet,
Peter

harrie-beton
30 december 2008, 09:44
Bij http://www.westerhaven.nl
is de S6 439 euro NIEUW op voorraad, dat zou ik eerder doen.
Maximaal 200 euro voor een oude s6.

YB
30 december 2008, 10:03
Ricktekent heeft er volgens mij 1 voor 250 op marktplaats staan

Squier4ever
30 december 2008, 15:17
Hallo,

Ik wil binnenkort een andere gitaar kopen en heb mij oog laten vallen op een seagull s6 cedar met element.

Ik vind dat hij lekker geluid heeft en lekker speelt.

Wat kan ik aanhouden als prijs? het is een tweede hands en dat is te zien.

Ik hoor het graag van jullie.
BVD Robert



die Seagull's hebben zeer dunne lak, daarom zie je het zo goed als ze 2ehands zijn.

robertn
30 december 2008, 16:21
Ik zie dat je bij Kees Dee bent geweest! Ik heb deze gitaar ook bespeeld, en hij klonk heel goed.

Wat mij van de koop afhield was het halsprofiel (te dik voor mijn doen) en die zwarte brandplek op het bovenblad. Verder heeft deze gitaar al een behoorlijk 'leven' achter de rug, wat te zien is aan de slijtsporen hier en daar. (Of: deze gitaar heeft lekker veel mojo).


Groet,
Peter

Ja de gitaar klinkt goed maar ik ben aan het twijfelen, hij heeft zeker veel sporen en daarom heb ik hem (nog)niet gekocht
Robert

Flipkoos
31 december 2008, 08:18
Mijn S6+ cedar met LR Baggs staat ook op MP, heeft nooit in de fik gestaan :P. Krijg vandaag een kijker. Als de koop nou niet doorgaat...

Spores
31 december 2008, 15:02
Aaaah shit, ik merk alweer dat ik laat ben, kprobeer vervoer naar Groningen te regelen, maar lukt maar niet :confused:

JeroenSchaaf
31 december 2008, 15:14
waar woon je dan? neem de bus? tonika, en westerhaven zijn wel dicht om 17:00 uur.

Flipkoos
31 december 2008, 15:36
lekker off-topic dit... *verkocht*