PDA

View Full Version : Weer een nieuw iemand erbij!



Dagmar
28 december 2008, 21:21
Hallo mensen!
Nou ik zal me dan ook maar even voorstellen,
Ik ben Dagmar en 13 (bijna 14) jaartjes oud.
Het is dan wel een gitaar forum, maar ik speel geen gitaar. Eigenlijk geen 1 instrument (behalve dat ik dan een beetje pingel op een keyboard)
Maar ik zing.
Al vanaf kleins aan zong ik bij kinderkoortjes, Dat heb ik tot mijn 11 de gedaan. Waarbij ik vaak in kerken, bejaarden tehuizen, buurthuizen, scholen en degelijke mocht zingen.
Daar is mijn grote liefde voor zingen vandaan gekomen, op de middelbare school kreeg ik les van Pennyleen Krebbers. Wat ontiegelijk gezellig was, dat zingen in de les, leraren kamer, op het podium van school. Door haar ben ik in contact gekomen met Cindy Oudshoorn (zanggeres Kayak) en sinds een klein jaartje heb ik van haar zangles. Nu treed ik ook afentoe op. Maar ik wil meer, ik wil weer echt een band, Samen muziek maken, optreden, oefenen. Daarom zit ik hier ook, omdat ik naar een band opzoek ben.
Enzovoort enzovoort.
Nouja, weten jullie ook weer wie ik ben he!
Tot kijk mensen!

Liefs, Dagmar

JeroenSchaaf
28 december 2008, 22:34
Welkom Dagmar!

( zo heette de zangeres van me vroegere band ook! )

Zal alvast het ge-eikte grapje maar maken !

Dagmar
Ramgad


Cheers Joene.

WillemdaGuide
29 december 2008, 06:18
Nou Welkom zou ik zeggen, Ken geen mensen voor een band in Deventer maar kijk ook eens bij het burgerweeshuis, in die oefenruimtes hangen vaak ad's van muziekanten die elkaar zoeken!