PDA

View Full Version : hallo!



reinierscheffer
27 december 2008, 14:48
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even netjes voorstellen.
Ik ben Reinier Scheffer, bijna 23 jaar oud en woon in Purmerend.
Ik studeer elektrische gitaar aan het conservatorium van Amsterdam, afdeling popmuziek en heb daar les (gehad) van onder andere Jack Pisters, Martijn van Agt, Arnold van Dongen en Rene van Barneveld.

Ik speel bij singer songwriter Fabiana Dammers. We hebben onlangs de Grote Prijs van Nederland gewonnen EN publieksprijs.
Ik ben bezig met mijn eigen classic rock/blues rock band, waar ik binnenkort mijn eerste optreden mee heb.
Ik begeleid zangeressen op akoestische gitaar bij de zanglessen van Anouk op het conservatorium van Amsterdam.
Ik geef thuis gitaarles en val regelmatig in bij Muziekcentrum Koorenhuis in Den Haag en de DSOPM (vooropleiding) in Amsterdam.

Ik speel sinds mijn 15e gitaar, ik heb ook 10 jaar trompet gespeeld in big band en fanfare.
Mijn grootste invloed is Ritchie Blackmore, ik ben onwijs fan van Deep Purple en Rainbow, maar ook Pink Floyd, Hendrix:gitarist: etc

Dus..
hallo!!


edit:

Mijn gear:
gitaren
Fender Mexican 70s reiussue stratocaster
Samick strat (mijn eerste)
Larrivee LR-03 Akoestische gitaar

amps
JCM 800 2 kanaals lead series uit 1983
Fender Blues Deluxe 40W
Vox Celestion 15W

MauritsP
28 december 2008, 09:17
Hi Reinier, ik was daar bij de finale van de grote prijs. Fabiana klonkt erg goed. Ik kwam er weliswaar om Long Conversations te supporten maar bijna alles was wel erg goed.

JeroenSchaaf
28 december 2008, 09:29
He Reinier!

Gaaf man! welkom hiero! heb je even een Pm gestuurd!