PDA

View Full Version : Keeley-modded MT2



SloeGin
27 december 2008, 12:43
Heeft iemand ervaring met de Keeley-modded MT2 Metal Zone?


http://www.robertkeeley.com/product.php?id=16


Geeft dit werkelijk een verbetering van de Metal zone pedaal?

Ik heb de kans om deze pedaal met mod te kopen voor 80 euro.
Is dit een goede prijs ?


Alvast bedankt voor jullie raad!

Rutger Molenberghs
27 december 2008, 15:20
Volgens de keeleysite kost dat pedaaltje nieuw $150, dus €80 lijkt mij redelijk. Ik heb er geen idee van of die mod het pedaal echt verbetert. Je zal het zelf moeten proberen vrees ik.
Mijn mening over die Boss is nogal negatief. Ik heb het nooit gehad voor dergelijk metaldistortions, maar van deze moet ik nog minder hebben. Maar dat is mijn mening en er zijn altijd voor- en tegenstanders.

Dirk_Hendrik
27 december 2008, 19:01
Geeft dit werkelijk een verbetering van de Metal zone pedaal?


Ja. Dat zeker. Jammergenoeg blijft het een metalzeun en dus een pedaal voor slaapkamermetal.

BamBuFan1
27 december 2008, 19:35
Ja. Dat zeker. Jammergenoeg blijft het een metalzeun en dus een pedaal voor slaapkamermetal.

Idd, ik heb er ook eentje hier liggen en er flink wat tweaks op losgelaten, maar in de basis blijft het gewoon hetzelfde 'foute' metalgeluid. Hij knapte het meeste op door hem meer headroom, minder distortion en verschillende clipping diodes te geven.

Een Boss DS-1 wordt door een aantal modificaties een heel veelzijdig pedaal, de MT-2 blijft wat mij betreft teveel een one trick pony.

SloeGin
27 december 2008, 20:08
Ja. Dat zeker. Jammergenoeg blijft het een metalzeun en dus een pedaal voor slaapkamermetal.

Maar daar dient het ook voor. Daarvoor heb ik ook de Vibro champ 5 watter voor gekocht ---> goede sound op slaapkamerniveau :D

Zou bv. Hughes & Kettner Warp Factor beter zijn dan of wat raden jullie aan?