PDA

View Full Version : brom kitty hawk



rinaldo
27 december 2008, 10:39
ik heb een tijdje terug een kittyhawk supreme counterpoint gekocht die op zich erg lekker klinkt, aleen zit er op het overdrive kanaal een iritante brom als ik de extra boost inschakel.

ik heb alle buizen al vervangen, maar daar is het probleem niet mee opgelost.
kan er iets anders aan de hand zijn wat makkelijk te verhelpen is, of is dit een kwaal die vaker voorkomt bij deze versterkers.

mischien dat dit bij iemand van julie bekent voorkomt? tips zijn zeer welkom want het clean van dit apparaat is erg mooi, en het scheurkanaal klinkt ook prima, aleen kan ik door deze brom geen gebruik maken van de extra boost.

Kaboemba
27 december 2008, 10:41
Nou het zal toch al een wat ouder beestje zijn dus misschien is een onderhoudsbeurt een optie.
Zou je sowieso in de prijs mee moeten nemen, of het moet natuurlijk net gedaan zijn.

rinaldo
27 december 2008, 11:34
het is idd een wat ouder beestje, maar hij was niet al te duur dus ik dacht ik waag de gok, een paar nieuwe buisjes er in en dan klinkt het wel weer goed.

ja ik weet het, het klinkt allemaal een beetje ondoordacht, maar het is zeker geen afgeragde bak ofzo, hij ziet er heel netjes uit, en klinkt verder prima, aleen dat extra boost kanaal maakt erg veel lawaai.

naja ik had gehoopt dat iemand er een duidelijk aanwijsbare reden voor had, zodat ik wat gerichter zou kunnen zoeken naar het probleem.