PDA

View Full Version : MXR pedaal



Jailbird
26 december 2008, 21:32
Hey,

Ik heb vandaag een '70s MXR pedaal gekregen (de linkse in het plaatje) Ik ben er erg tevreden mee, je kan er mee scheuren.

http://img265.imageshack.us/img265/9588/pedalsresizeez7.jpg

Zijn er nog meer mensen met een MXR? en hoeveel is tie eigenlijk waard want hij is al best oud en ze worden niet meer gemaakt denk ik



Rock on

robert-gitarist
26 december 2008, 21:57
Ach oude troep...klinkt nergens na zeker niet vergeleken met de super moderne Boss metal zone. Weet je wat..ik gef je er 25 euro voor. Toch nog wat,toch?:hippie:





:D ;)


Gefeliciteerd met je nieuwe pedaal :) Erg tof die oude MXR pedalen (vind ik). Mijn pa heeft er ook een gehad alleen weet hij niet waar die zo gebleven is. Mooi balen want ik zou hem graag willen hebben! Wat ze waard zijn is heel verschillend maar meestal zie je deze oudjes weg gaan voor z'n 60 á 70 euro op marktplaats. Het is overigens inderdaad een oude MXR met block logo. Geen idee of het een pre Dunlop is, ik denk eht wel gezien het feit dat ie nog de oude kleur heeft, geen LED, geen adaptor input maar zeker weten doe ik dit niet. Ik weet namelijk niet exact wanneer MXR over werd genomen door Dunlop. Zou je dus nog even op andere reacties moeten wachten ;)

Dirk_Hendrik
26 december 2008, 22:13
Jailbird welkom op dit forum, gefeli met je distortion+. Robert bedankt voor zn reactie (seriously).

daarna...
Iets van zelfwerkzaamheid (aka de search) had je een hoop kunnen vertellen zonder een vraag te hoeven stellen.