PDA

View Full Version : Wizzie stelt zich voor



wizzie1982
25 december 2008, 21:24
Heyy!

ik zat me af te vragen of ik mij ooit al eens voorgesteld had op dit forum.. ik lees al tijden mee en post ook af en toe wat, maar nooit echt heel actief.

Ben een tijd heel erg actief aan het lezen (en af en toe posten) geweest op het rack gear forum, en nu kijk ik de laatste tijd vooral op het zelfbouw (volg het bouwproces) gedeelte.. Ik heb overigens al eens eerder een account gehad op dit forum onder de naam Wizzie, maar door onduidelijke redenen ben ik het wachtwoord daarvan kwijtgeraakt en kon ik geen nieuwe opvragen ofzo.

Maar toch een schande dat ik mezelf nog nooit heb voorgesteld. Bij deze dus alsnog ;)

Mijn naam is Sander Stegeman, ben 26 jaar oud en woon in Leeuwarden, waar ik studeer aan de Academie voor Popcultuur. (hoofdrichting zang, gitaar en geluidstechniek momenteel, maar dat zal nog wel verschuiven denk ik zo ;)) Ik ben eerstejaars student aan deze opleiding en heb hiervoor de opleiding Communication & Multimedia Design succesvol afgerond in de richting webdevelopment. Vandaar ietwat late student ;)

Daarnaast ben ik parttime aan het werk als webdeveloper (programmeur, nerd ja ;)) bij een bedrijf dat jullie misschien wel kennen, genaamd MijnAlbum.nl in Heerenveen.

In mijn vrije tijd houd ik mij bezig met liefst zo veel mogelijk dingen tegelijk, maar voornamelijk muziek (schrijven en spelen op gitaar/bass/toetsen/zang) en mijn vriendin. Andere bezigheden zijn vissen, modelvliegen, wielrennen, snowboarden, bankhangen, bierhijsen.

Mijn muzieksmaak varieert enorm van jazz en klassiek tot death metal en bijna alles wat daar tussen zit, hoewel dit laatste toch wel hetgeen is wat ik het meest luister. (bands als Opeth, Soilwork, Scar Symmetry, Bloodbath, Textures)

Momenteel heb ik geen band waarin ik gitaar speel, maar ben er wel weer eentje aan het opstarten.