PDA

View Full Version : Line 6 spider jam



Bram1991
25 december 2008, 21:14
Op internet kwam ik deze versterker tegen en ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft.
Ik ben er zelf namelijk ook wel in geintereseerd.
alleen het geld is het probleem en ik wil daarom geen miskoop doen (scholier hé:P)
heeft er iemand ervaring mee of kan iemand er wat meer over vertellen. laat het me even weten.

Fiendish
26 december 2008, 00:58
Persoonlijk vind ik zo'n beetje alle (budget) versterkers van Line 6 onder de maat.
Ze zijn dan wel erg divers qua geluid en effecten, maar de kwaliteit van de versterker patches en effecten zijn verre van goed.
En dan heb ik het nog niet over de speakers die ze gebruiken...
Als ik jou was, zou ik eens naar de Roland Cube versterkers kijken, en/of naar de Vox ADVT serie.
Of, als je budget hoog genoeg is, misschien iets van Peavey.

gorgasm
28 december 2008, 18:12
ik stond ook ooit voor de keuze om ofwel die nieuwe line 6 te kopen, ofwel die cube 30's.
ik heb n head van line 6(de vetta II) dus slecht zal ik het wel niet vinden. De reden dat ik die cube kocht, is omdat hij bij ons op de muziekschool samen met fender word gebruikt, en ja niet iedereen is daar even voorzichtig mee. ook was hij 100€ ofzo goedkoper, maar dat maakte het niet.
nee ik heb geen 20 backingtracks, maar dat neem ik telkens zelf op(akkoorden op metronoom)
en geluiden opslaan; om wat jazz te proberen te spelen heb ik niet veel nodig van sound.

ik wou n degelijke goeie amp zonder halfuur puzzelplezier en gescroll tssn banken, tot nu toe heb ik t me nog ni beklaagd. wrs zou ik dat van de line 6 ook nie gedaan hebben:)