PDA

View Full Version : vraagje mt2+deciminator



classicrooock
25 december 2008, 00:40
oke, ik heb net een mt-2 en een isp deciminator als kers gekregen.ik sluite pedaaltjes aan als volgt:gitaar-mt2-deciminator-jvm maar als ik deciminator aan zet heeft het geen enkel effect op het lawaai hoe komt dit?

hugo123
25 december 2008, 00:56
Omdat je de pedalen die het bijgeluid veroorzaken in de loop van de deciminator zetten.

classicrooock
25 december 2008, 00:58
bedoel je deciminator voor mt zetten?
sorry,ik = :noob: met pedalen

hugo123
25 december 2008, 01:23
Welke versie heb je, heb je de G string ofzo of de normale?
Want met de G string heb je dus een loop maar met de normale niet..

classicrooock
25 december 2008, 01:27
Welke versie heb je, heb je de G string ofzo of de normale?
Want met de G string heb je dus een loop maar met de normale niet..

de normale

hugo123
25 december 2008, 10:29
Dan neem ik aan dat je hem gewoon na je pedalen zet en je de reduction wat hoger moet zetten..

marter544
25 december 2008, 15:34
En zet je decimator in de effectloop van je JVM, zodat die ook de noise en hiss en ruis en weetikveelwat van je pre-amp filtert, anders heeft het weinig nut. Maar.... een metalzone voor een JVM??!?!?! :dontgeti:

classicrooock
26 december 2008, 01:19
heb ze gekregen voor kerst , heb ze niet zelf gekocht

classicrooock
26 december 2008, 14:48
als ik de het zo doe:gitaar-mt-versterker-fx send-isp-fx recieve
heeft het nog altijd geen effect :dontgeti:

Geoffrey
26 december 2008, 14:51
:dontgeti:

Misschien even de knop op de ISP wat terugdraaien?
De manier waarop je alles nu aangesloten hebt zou moeten werken..

classicrooock
26 december 2008, 15:16
:dontgeti:

Misschien even de knop op de ISP wat terugdraaien?
De manier waarop je alles nu aangesloten hebt zou moeten werken..

heb alle standen al geprobeert heb milimeter per milimeter verder gedraait en geen verschil.als ik de amp op clean zet is ie sil maar als ik op gain zet begint ongeloofelijk ruis,feedback enz

VanBiLL.com
26 december 2008, 15:24
Ik heb geen ervaring met de metalzone maar ik kan me voorstellen dat je de gain op de metalzone ver open hebt en dan nog eens een gain kanaal gebruikt op de JVM het nog al eens te veel van het goede gaat worden...en dat daar een noisegate niet zo veel meer aan helpt? :dontgeti:

Nielsje
26 december 2008, 22:52
edit: iets verkeerd gelezen, en de laptop werkt niet mee.

Geen idee wat je verkeerd doet, maar het kan sowieso geen kwaad om de metalzone niet aan te sluiten.

classicrooock
28 december 2008, 00:45
ik gebruik mt over clean kanaal gwn om wat te experimenteren:p maar ik vind het raar dat noise gate van 150e het niet doet :dontgeti:

HaroldA
28 december 2008, 00:55
ik gebruik mt over clean kanaal gwn om wat te experimenteren:p maar ik vind het raar dat noise gate van 150e het niet doet :dontgeti:

Als een noisegate het niet doet maakt de aanschafprijs volgens mij helemaal niets uit???

Ik heb ook een Decimator en heb de knop altijd rond 12u staan. Brand het lampje wel (misschien domme vraag).

classicrooock
28 december 2008, 00:58
Als een noisegate het niet doet maakt de aanschafprijs volgens mij helemaal niets uit???

Ik heb ook een Decimator en heb de knop altijd rond 12u staan. Brand het lampje wel (misschien domme vraag).

ja,en fx loop staad aan.maar hij doet helemaal niets ook zonder metal zone

HaroldA
28 december 2008, 01:00
ja,en fx loop staad aan.maar hij doet helemaal niets ook zonder metal zone

Wat zegt de winkel erover? Of de lui van iSP zelf?

classicrooock
29 december 2008, 21:57
opgelost met degelijke stroom voorziening:chicken:
hij is nu zo stil als een muisje en eveneens ook nog een planet waves tuner gekocht:blast: