PDA

View Full Version : Cuby and the Blizzards nieuwe CD en tour



beruk
24 december 2008, 11:30
Van de OOR site geplukt:
"CUBY & THE BLIZZARDS komen in maart 2009 voor het eerst sinds jaren weer met een nieuw studioalbum. De fotografie en het artwork voor het album is verzorgd door de wereldberoemde fotograaf Anton Corbijn.

De opnamen vonden plaats in Studio Zeezicht in Spaarnwoude. De productie van de plaat was in handen van Daniël Lohues. ‘Hij is een goede vriend van me. Een zelf verklaarde neef’, zegt Harry Muskee. ‘De teksten gaan over dingen die me bezighouden in de wereld. In muziek kan je heel veel kwijt. Het is een soort therapie voor mij. Als ik speel, dan kan ik alles los laten. Het is een soort statement van mijzelf. De cd is misschien wel de laatste die ik maak. Je weet maar nooit.’

Het plan is om de plaat te ondersteunen met een serie optredens. Voorafgaand aan de optredens wordt Muskee geïnterviewd door bij toerbeurt Johan Derksen, Jan Douwe Kroeske en Jeroen Wielaart.

De presentatie vindt plaats in de Lantaarn in Hellendoorn, op vrijdag 13 maart. De voorverkoop voor dat concert loopt al via www.lantaarn.nl. Harde tickets zijn bij alle lokale voorverkoopadressen te krijgen vanaf zaterdag 3 januari."

Wel jammer dat ze Eelco Gelling niet hebben kunnen strikken, een van mijn gitaar helden en redenen waarom ik ooit ben begonnen met spelen....