PDA

View Full Version : Christmas 2008 (Eltjo)



Jedeel
24 december 2008, 00:54
Ik heb de link naar zijn traditionele kerstwensen hier nog niet voorbij zien komen.

Daarom; http://nl.youtube.com/watch?v=neSoF4-I_2s

Volgens mij kan die wel in dit subforum, mod? :)

--=HANS=--
24 december 2008, 01:26
Mwah, vind dit niet de sterkste. De grap van die dubbele opnames is er nu wel af.
Wel weer netjes in elkaar gezet.

Jkanters
24 december 2008, 01:27
Ik dacht dat hij net zoals een eerdere keer wederom een kerstliedje had verdraaid tot wat hij nu speelde, maar het is in ider geval niet achterstevoren zoals de vorige keer.

Zit er nog iets achter, gezien de blik die ze op de camera werpen nadat zr dezelfde tekst zeggen als vorige jaar?
"This is not a christmas song"
-"What do you mean...not a christmas song?"
*Veel-/weinigbetekenende blik in de camera.

Toch wel leuk dat hij het voor elkaar krijgt om met zichzelf te spelen, moet vreemd zijn om op te nemen en het dan pas in de montage in elkaar te zien vallen, zit vast veel tijd in!

Leuk gedaan!

Flipkoos
24 december 2008, 09:03
Leuk gedaan weer...alleen de volgende keer wat minder geklets hoor. Toch een beetje kromme tenen engels hahaha. Maar weer "verdraaid" leuk in elkaar geplakt.

Jedeel
24 december 2008, 09:14
Zit er nog iets achter, gezien de blik die ze op de camera werpen nadat zr dezelfde tekst zeggen als vorige jaar?
"This is not a christmas song"
-"What do you mean...not a christmas song?"
*Veel-/weinigbetekenende blik in de camera.

Ik kan er niets achter ontdekken.... m.i. geen verborgen iets.
Inderdaad is de 'boodschap' wat minder dan andere jaren, maar het
blijft een knap stukje werk!!

duckman
24 december 2008, 09:21
ik vond hem wel geinig, goed gespeeld ook. Blijft lastig dat acteren maar het gaat hem goed af.

peter_heijnen
24 december 2008, 09:24
Zit er nog iets achter, gezien de blik die ze op de camera werpen nadat zr dezelfde tekst zeggen als vorige jaar?
"This is not a christmas song"
-"What do you mean...not a christmas song?"
*Veel-/weinigbetekenende blik in de camera.
Als je tijdens die blik in de camera tot 500x inzoomt kun je duidelijk in de pupillen van de linker eltjo zien hoe beiden achterelkaar een zebrapad oversteken. Bij de rechterfiguur zie je dat zelfde tafereel, maar dan lopen ze op blote voeten, geen idee wat het zou kunnen betekenen...

Ook heb ik het stuk tekst achterstevoren afgespeeld, ze zeggen dan dit:
"?gnos samtsirhc a ton...naem uoy od tahw"-
"gnos samtsirhc a ton si sihT"

Geen idee wat het allemaal betekent, iedereen een fijne kerst! :)

Flipkoos
24 december 2008, 09:34
Paul is dead now, I miss him, miss him, miss him....

Jkanters
24 december 2008, 11:30
Als je tijdens die blik in de camera tot 500x inzoomt kun je duidelijk in de pupillen van de linker eltjo zien hoe beiden achterelkaar een zebrapad oversteken. Bij de rechterfiguur zie je dat zelfde tafereel, maar dan lopen ze op blote voeten, geen idee wat het zou kunnen betekenen...

Ook heb ik het stuk tekst achterstevoren afgespeeld, ze zeggen dan dit:
"?gnos samtsirhc a ton...naem uoy od tahw"-
"gnos samtsirhc a ton si sihT"

Geen idee wat het allemaal betekent, iedereen een fijne kerst! :)

Hahaha, toch iemand nodig die Klingon kan ;)
Iedereen fijne kerstdagen en bij trompettisten zeg ik dan dat ze wel van de goede hand hun vingers moeten verliezen, maar die luxe hebben gitaristen niet ;)

--=HANS=--
24 december 2008, 12:01
Als je tijdens die blik in de camera tot 500x inzoomt kun je duidelijk in de pupillen van de linker eltjo zien hoe beiden achterelkaar een zebrapad oversteken. Bij de rechterfiguur zie je dat zelfde tafereel, maar dan lopen ze op blote voeten, geen idee wat het zou kunnen betekenen...

Ook heb ik het stuk tekst achterstevoren afgespeeld, ze zeggen dan dit:
"?gnos samtsirhc a ton...naem uoy od tahw"-
"gnos samtsirhc a ton si sihT"

Geen idee wat het allemaal betekent, iedereen een fijne kerst! :)

:seriousf::seriousf::seriousf:

Jij ook fijne kerst Peter!

jplm
24 december 2008, 14:17
Volgens mij kan die wel in dit subforum, mod? :)

Ja, hoor, van Eltjo kan dat in om het even welk forum:dance:.

Prettige dagen allemaal, groet, Jan.

artnaz
24 december 2008, 14:30
Beetje speels dat jullie nog om de clip zeuren. Hij is gewoon leuk, en je kan niet zoveel jaar achter elkaar iets vernieuwends brengen.

Anyway, merry Christmas! :cheerup:

Pais
24 december 2008, 15:42
En dat terwijl hij er zelfs niet eens zelf voor gekozen heeft om het hier op het forum te plaatsen!! ;)

Leuk filmpje weer!

Merry X-mas
:noob:

Jedeel
24 december 2008, 16:24
En dat terwijl hij er zelfs niet eens zelf voor gekozen heeft om het hier op het forum te plaatsen!! ;)

Nee, dat is mijn "schuld" :confused:

Maar ik vind het filmpje dan ook de moeite waard!!