PDA

View Full Version : Nieuwe Gibson LP Studio!



Hitman
23 december 2008, 23:58
Hey mensen,

Dit is mijn eerste post hier op het forum, maar ik denk dat het wel een lekkere binnenkomer is: ik ben sinds een aantal dagen de trotse bezitter van een tweedehands Gibson LP Studio!! Ik speel nu zo'n 2 jaar electrisch gitaar en al die tijd heb ik me vermaakt op een (goedkope) Elderado Stratocaster, maar het was nu de hoogste tijd voor iets fatsoenlijks :)

En natuurlijk even een foto:

http://lh3.ggpht.com/_oWR0B7vV34U/SVFYx8_qY4I/AAAAAAAAAkE/2Ss4Vaci5go/s800/IMG_2314.jpg

Gr.
Frank

vulvasonic
24 december 2008, 00:10
En ik vind het een prachtige gitaar!
Ik hou van de sobere afwerking. Hier kun wel een leventje mee vooruit!

Proficiat!
En nou dat ding 7 uur per dag aan gort raggen!!! :blast:

En bij de weg, WELKOM op dit forum!
:cheerup:

buster
24 december 2008, 00:57
welkom op het forum, en wat een mooie gitaar ! :dontgeti:
het is waarschijnlijk wel een grote overgang van een Elderado naar een Gibson :p

RolandT
24 december 2008, 00:58
Ik heb net dezelfde (ziet er ondertussen iets ander uit). Prachtige gitaar en heel vette klank.
http://www.10pont.net/lpst.jpg

Mitch
24 december 2008, 01:02
Als in: LP Studio? ;)

RoelTM
24 december 2008, 01:02
LS? Bedoel je niet LP (Les Paul)? Of gaat het hier om een ander (voor mij onbekend type Gibson?
In ieder geval gefeliciteerd met je aanwinst, leuk gitaartje. :satisfie:

Hitman
24 december 2008, 01:06
Oeps, ja LP inderdaad!
Hoe kan ik dat nou fout spellen :confused:

Ok, ik heb het inmiddels kunnen verbeteren....

Maar het is inderdaad een wereld van verschil met mijn Elderado, ik speel opeens een stuk beter. Ik heb alleen nog een Roland Microcube, dus ik denk dat ik ook maar eens naar een wat mooiere versterker moet gaan kijken......

RoelTM
24 december 2008, 01:08
Oeps, ja LP inderdaad!
Hoe kan ik dat nou fout spellen :confused:

Is er een mogelijkheid om dit te wijzigen of moet ik me altijd blijven schamen voor mijn eerste post? :(

Maar het is inderdaad een wereld van verschil met mijn Elderado, ik speel opeens een stuk beter. Ik heb alleen nog een Roland Microcube, dus ik denk dat ik ook maar eens naar een wat mooiere versterker moet gaan kijken......

Er is een editknop waarmee je je post kunt aanpassen, maar je zult vanaf nu voor altijd bekend staan als de man die LP verkeerd typte in z'n eerste topictitel. ;)

rickert
24 december 2008, 01:10
Supergaaf ding!

Mitch
24 december 2008, 01:11
Topictitel aangepast (dat kun je namelijk niet zelf, de bewerkte titel verschijnt alleen bovenaan in de openingspost, de titel blijft onbewerkt in de lijst met topics)

Hitman
24 december 2008, 01:12
Topictitel aangepast (dat kun je namelijk niet zelf, de bewerkte titel verschijnt alleen bovenaan in de openingspost, de titel blijft onbewerkt in de lijst met topics)

Hartelijk dank!

Hopelijk hebben niet teveel mensen de verkeerde titel kunnen zien in de tussentijd :satisfie:

MichaelSS
24 december 2008, 10:23
Vet ding, makker! :)

AgileGhost
24 december 2008, 12:11
Goed bezig! Gitaar voor het leven!

pueblo
24 december 2008, 12:55
zalige gitaar, de gitarist van onze band heeft er ook zo een

De Beer
24 december 2008, 13:53
Mooie plank LS-Hitman!!!! hopen dat die actie je niet fonetisch en grammaticaal verbasterd in "El Shitman" dat weet je hier maar nooit! :roll:
Maareh...niks mis met een goeie geuzennaam!!!!

Ik heb zo'n zelfde LP al zo'n 15 jaar in bezit...gaat nooit vervelen!!!
Zo te zien heeft deze(net als de mijne) ook een Ebben hals....mazzelaar!

joelvereycken
24 december 2008, 15:39
Vette Gitaar! ik heb ook een gibson lp studio, ik heb de witte, zijn echt fijne gitaren. Veel plezier ermee!!

Wiellem
24 december 2008, 16:43
Ik heb dezelfde en speel er iedere dag met plezier op :)

Baker
24 december 2008, 16:55
en ik speel er al een jaar of 7 met plezier op.

(wel een beetje gemod: Dikke vette bigsby erop! ;)


Maar goed,

Gefeliciteerd!

frekie
24 december 2008, 18:00
Lijkt wel een ebben toets:rockon:
Nu alleen nog die wollige Gibson elementen eruit gooien voor een paar Seymours (Bukken :dance:)

Tip qua versterking: koop een goede 8 Ohm 12" speaker bijv. Celestion G12T75 of G12M70 2dehands voor 40/50 euri. Bouw er een MDF kastje omheen, kost je de kop niet. Staan zat bouwplannen op het internet. Zet dat Roland bakje daar maar eens op, schrik je je rot en de buren ook :cheerup: