PDA

View Full Version : Proco RAT en CryBaby WAH volume probleem



MrMastermind
11 maart 2003, 11:40
Ik werk al een tijdje met m'n wah, en die werkt prima op mijn scheurkanaal van mijn versterker. Nu heb ik een RAT gekocht en deze zowel voor als achter mijn WAHWAH geprobeerd, maar mijn WAH pompt alleen maar het volume op (hij waaaht ook nog wel, maar het volumeverschil is heel erg). Wat doe ik hieraan???

Negative K3 fan
11 maart 2003, 11:58
de wah moet in het algemeen voor de distortion, verder kan ik je niet verder helpen. Misschien moet je eens aan wat knoppen draaien.

RadiuS
11 maart 2003, 21:11
Mee eens, ik heb ook een crybaby voor mn Boss overdrive/distortion en klinkt oke (wil de Boss gaan vervangen daarom zeg ik oke) maar volumeverschil heb ik niet echt last van...

dalon
12 maart 2003, 17:35
Grappig, ik heb ook een Rat en een vox wah, en ben ook nooit tevreden met het geluid samen. Die RAT werkt gewoon NIET goed samen met een wah. Hij maakt het geluid te vlak.

Daan

sash
12 maart 2003, 20:11
Volgens mij heb ik eens iemand horen zeggen dat een RAT juist voor de wah moet, omdat je de wah anders niet goed hoort. Probeer dat eens zou ik zeggen.

dalon
12 maart 2003, 22:10
de rat voor de wah... dat klinkt echt afschuwelijk! ZOOOO schel, auw. :smile:

srv-man
12 maart 2003, 22:36
Op 2003-03-12 16:35, schreef dalon:
Grappig, ik heb ook een Rat en een vox wah, en ben ook nooit tevreden met het geluid samen. Die RAT werkt gewoon NIET goed samen met een wah. Hij maakt het geluid te vlak.

Daan

Is mijn ervaring ook, ik had een Rat met een CryBaby en een Bad Horsie. Prima wah´s, maar met de Rat erbij werd het bagger. Voor mijn gevoel gaat de Rat dan helemaal over de rooie. Het klonk nergens naar.

dalon
13 maart 2003, 02:18
Ik heb nu een Hot Cake gekocht....DUUR maar MOOI!!

Ben benieuwd hoe die klinkt met de vox wah!