PDA

View Full Version : Bassiste zoekt grunge/punk/rock band (nijmegen)



iWishmaster
22 december 2008, 09:56
Ik maak dit topic aan namens mijn vriendin:

Mijn naam is Anna, ik ben 26 jaar en speel ongeveer 10 jaar basgitaar. Waarvan enkele jaren in een Bigband (school) en 2 jaar in een grungeband (eigen nummers in de stijl van Nirvana), waarmee ik enkele keren opgetreden heb. Deze band is helaas uit elkaar en na bijna 2 jaar niet meer gespeeld te hebben heb ik onlangs mijn basgitaar weer opgepakt en zoek ik een nieuwe band. Ik kom uit Boxmeer, maar richting Nijmegen, Eindhoven, Venlo is in principe geen probleem.

Ik zoek een gezellige band om zelf nummers mee te gaan schrijven (jammen!). Samen een reportoir opbouwen en (regelmatig) optreden. Ik zoek geen coverband, maar een enkele cover tussendoor kan. Stijl(en): stevige rock, stoner, punk, grunge, ska: iets in die richting in ieder geval. Ik houd niet van extreem ingewikkelde muziek ala dream theather, maar ook zeker niet van eenvoudige poprock.

skapelski
3 januari 2009, 03:51
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander

iWishmaster
3 januari 2009, 22:24
Hoi Sander,

Ben nog steeds bandloos en de stijlen spreken op zich wel aan. Probleem is echter dat Utrecht net iets te ver weg is voor mij, helaas.

Succes met zoeken,
Groeten, Anna

flame
7 januari 2009, 18:33
hoi, wij zoeken een bassiste voor onze noise-grungeband.
marcel en ik zijn net begonnen(drums en gitaar).
wij repeteren in arnhem op de jacobiberg.
zin om een keer te jammen?
greetzzzzzzzzzz Rick
ps ik hoop snel van je te horen

iWishmaster
9 januari 2009, 08:20
Je hebt mail :)

iWishmaster
17 maart 2009, 17:04
Bump

Deze advertentie geldt nog steeds!

vandal
11 april 2009, 16:55
hoi
zoekt je stteds een band of niet>>???\
misschien we kunnen ons project samen begonen???Ik speel bas, maar kan ook guitar.

iWishmaster
14 april 2009, 08:45
hoi
zoekt je stteds een band of niet>>???\
misschien we kunnen ons project samen begonen???Ik speel bas, maar kan ook guitar.

momenteel heb ik 2 repetities met nieuwe bandjes, even afwachten of dat iets wordt. Maar waar kom je vandaan en wat voor een muziek wil je spelen?

vandal
16 april 2009, 22:09
ik kom van Bulgarij, maar ik woon bij Grave/Nijmegen...
ik wil graag punk-rock, anarcho-punk, post punk, crust punk, hardcore spellen
Ik wil graag ska, maar voor een goede ska - the bass should be more palyful and frisky. /Ik weet niet in nederlands/ en ik ben niet zo goed voor dit /I didn't touch guitar of bass form 2 years/
grunge is ook goed maar ik voel mij een beetje oud voor die...
kijk hier http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121784 voor een klein part van mijn favoriten en zonder comment over basiste astublieft
ik was voor momentje bissiste hier http://www.myspace.com/abortbg
ook met deze http://www.myspace.com/alcoholicalskills een nog meer bandjes in Bulgarij

iWishmaster
19 april 2009, 14:13
ik kom van Bulgarij, maar ik woon bij Grave/Nijmegen...
ik wil graag punk-rock, anarcho-punk, post punk, crust punk, hardcore spellen
Ik wil graag ska, maar voor een goede ska - the bass should be more palyful and frisky. /Ik weet niet in nederlands/ en ik ben niet zo goed voor dit /I didn't touch guitar of bass form 2 years/
grunge is ook goed maar ik voel mij een beetje oud voor die...
kijk hier http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121784 voor een klein part van mijn favoriten en zonder comment over basiste astublieft
ik was voor momentje bissiste hier http://www.myspace.com/abortbg
ook met deze http://www.myspace.com/alcoholicalskills een nog meer bandjes in Bulgarij

Hey Martin,

Ken je misschien nog een drummer en zanger of zo? In principe lijkt mij dat wel leuk, maar de echt harde punk vind ik persoonlijk niet zo leuk om zelf te spelen. Maar Ska-punk lijkt mij wel leuk. Met zijn tweeen is het alleen een beetje lastig om te spelen, het is dus misschien beter om eerst nog een drummer en/of zanger te zoeken. Wat denk je?

vandal
19 april 2009, 14:51
Hey Martin,

Ken je misschien nog een drummer en zanger of zo? In principe lijkt mij dat wel leuk, maar de echt harde punk vind ik persoonlijk niet zo leuk om zelf te spelen. Maar Ska-punk lijkt mij wel leuk. Met zijn tweeen is het alleen een beetje lastig om te spelen, het is dus misschien beter om eerst nog een drummer en/of zanger te zoeken. Wat denk je?


Ja, ik ben accord met jou...
het is better met drummer...de zanger mag laat, maar erste drummer is wel belangrijk
Weet je iemand???

fireface
2 mei 2009, 20:39
Hoi ik ben een drummer (27) uit Nijmegen en ben dringend op zoek naar bandleden voor een doom / stoner / rock band!
Als je dit iets lijkt, stuur me dan een mail. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Groet,
René

vandal
5 mei 2009, 19:46
Hoi ik ben een drummer (27) uit Nijmegen en ben dringend op zoek naar bandleden voor een doom / stoner / rock band!
Als je dit iets lijkt, stuur me dan een mail. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Groet,
René

wat bedoel je met doom/stoner????

black rider
7 november 2009, 23:44
Hoi,

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent, maar wij zoeken nog wel een bassist(e). Wij zijn een zanger/gitarist en een drummer, en we spelen punkrock in de richting van Husker Du, Lemonheads en Replacements. Vrij melodieus dus, maar wel een beetje rauw. Repeteren in principe in Tilburg.
Als het je wat lijkt, laat maar wat horen.

vandal
12 december 2009, 22:16
Hoi,

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent, maar wij zoeken nog wel een bassist(e). Wij zijn een zanger/gitarist en een drummer, en we spelen punkrock in de richting van Husker Du, Lemonheads en Replacements. Vrij melodieus dus, maar wel een beetje rauw. Repeteren in principe in Tilburg.
Als het je wat lijkt, laat maar wat horen.

hoi black rider
Ik vind husker du en lemondheads acht niet in mijn stijl
die is echt pop/soft...niet voor mij...