PDA

View Full Version : Verse Jam - Kritiek?



JimiDylan
22 december 2008, 01:07
Hier wat lekkere verse Jam....

We hebben met mijn band in 1 maal een nummer in elkaar geflanst, toen even een SM57 in het midden van de oefenruimte gezet, en het toen nog 1 keer gespeeld. Onze toetsenist zal in ieder geval wat meer af moeten blijven van de pitch control :P Btw, dit is niet opgenomen met mijn JVM410, maar met de london city die daar stond.

http://rapidshare.com/files/175815299/The_Realms_-_Mary_Jane_21-12.mp3.html

tidalwave_sideburns
22 december 2008, 19:20
Niet gek, helemaal niet gek. Gitaargeluid vond ik niet mooi, maar dat is persoonlijk. Die zanger van jullie kan er wel wat van. Toetsenist vond ik wat minder, die voelde niet goed aan wat hij moest spelen. Maar goed, hier zijn dit soort opnames voor, dat je terug kan luisteren, en eventueel besluiten het anders te doen.

Ga je het nog posten als het nummer klaar is?

JimiDylan
23 december 2008, 00:32
Niet gek, helemaal niet gek. Gitaargeluid vond ik niet mooi, maar dat is persoonlijk. Die zanger van jullie kan er wel wat van. Toetsenist vond ik wat minder, die voelde niet goed aan wat hij moest spelen. Maar goed, hier zijn dit soort opnames voor, dat je terug kan luisteren, en eventueel besluiten het anders te doen.

Ga je het nog posten als het nummer klaar is?

Thanks, me is de zanger en de gitarist + schrijver (van het meeste spul). Gitaargeluid was inderdaad al echt ruk, maar dat kwam door de london city in ons repetitiehok, kan niet wachten om het met mijn JVM410 te doen. Ik wil het dus ook wel opnemen als het af is, maar dan wel in een studio met goeie apparatuur, deze clipjes gebruik ik eigenlijk vooral (zoals je al dacht ;))voor wat reflectie en om een indruk te geven van nummers.

JimiDylan
23 december 2008, 16:29
Houden jullie meer van pindakaas? Volgens mij moet ik volgende keer een wat interessantere thread-naam hebben :P

JimiDylan
3 maart 2009, 12:55
Jo mensen, heb het nummer weten op te nemen (track-by-track) met cubase en een SM57, graag jullie mening:

http://rapidshare.com/files/204767054/Mary_Jane.mp3.html
(Moet zoiezo nog even de drums harder zetten vind ik zelf, staan nu wel erg zacht.

YoJorisss
3 maart 2009, 14:12
De gitaren staan TE hard, of de zang en drum staan te zacht. Vind het wel tof! Achtergrond deuntje doet me herinneren aan Carnaval in Cuijk! haha