PDA

View Full Version : waarom duren 2 weken toch zo lang!



koen_V
10 maart 2003, 19:42
Ik weet dat ik in een ander topic al gezegt had dat ik een nieuwe bas heb gekocht.
Maar om te tijd de doden,want het duurt toch o zo lang, mogen jullie je reacties kwijt over de bas.
Het is een Fender deluxe jazz bas in sunburst, ik vond dat ze echt zalig klonk...
In de winkel stond ze in het wit, dus het is een beetje gokken op de sunburst,maar volgens mij kan je daar niet verkeerd mee zitten.
Nu jullie reacties??

FleaBass
10 maart 2003, 23:57
ja je hebt gelijk

Dandelion
11 maart 2003, 09:10
Ik heb je andere topic niet gezien, maar begrijp ik nu goed dat je een bas hebt gekocht zonder er op te spelen?
Elke bas klinkt en speelt toch anders, ook al is hij van het zelfde merk?

skabouter
11 maart 2003, 09:54
ach.....ik denk dat je met een fender toch wel goed zit ! als ie uit een goed productiejaar komt !

bassopotmus
11 maart 2003, 14:12
Tis mijn motto: eerst spelen, dan kopen.
Wat de taco-vreters produceren is niet altijd even consistent..
Let's hope for the best
Ik vind sunburst best een afgezaagde kleur..maargoed; over smaak...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bassopotmus op 2003-03-11 14:13 ]</font>

koen_V
11 maart 2003, 16:42
Tuurlijk heb ik er wel op gespeeld, niet zo uitgebreid als ik zelf wilde, maar dat is een ander verhaal...
En ik heb een maand geleden ofzo als in een andere winkel op dezelfde bas gespeelt, vond dat ze zalig speelde.
en die dag dat ik ze gekocht had, heb ik ook op een standaart jazz bas gespeelt, want de deluxe heeft toch hetzelfde body en nek als de deluxe, alleen heeft de deluxe amerikaanse pick-ups en elektronica.
Sja...als je alleen maar toonzaalmodellen wil kopen zal je niet veel keus hebben hé...
ik had de bas ook nog eens graag gezien maarja...niks aan te doen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: koen_V op 2003-03-11 16:51 ]</font>