PDA

View Full Version : sfeer zonder ego



JvD.
19 december 2008, 17:22
ello!

Mijn bandje maakt vreemde sferische post rock. Wel gitaar muziek maar zonder de echte gitaar ego's. [ik ben de gitarist die meer rechts gemixt is, en de vocalist]

Ik ben benieuwd of jullie het een beetje kunnen warderen.
www.hailinfinity.com (http://www.hailinfinity.com/) (als je die aanklikt start het eerste nummer "sarcasphobia" meteen.)

Bedankt voor het luisteren.

The Lo Lands
19 december 2008, 17:30
Lekker nummer(s) man!!! Verfrissend en sferisch. Het middenstuk met aparte ritmesectie is erg cool gedaan. Mooie opnames ook!

Heel vet, veel succes!

JvD.
19 december 2008, 17:52
Lekker nummer(s) man!!! Verfrissend en sferisch. Het middenstuk met aparte ritmesectie is erg cool gedaan. Mooie opnames ook!

Heel vet, veel succes!

Ha! dankje.
jou projectje heb ik al zo veel complimentjes gegeven(in andere topics). in het topic voor die nieuwe track post ik maar niet, anders zijn al mijn complimentjes straks op =P

The Lo Lands
19 december 2008, 19:58
jou projectje heb ik al zo veel complimentjes gegeven(in andere topics). in het topic voor die nieuwe track post ik maar niet, anders zijn al mijn complimentjes straks op =P :seriousf: Ik ben niet alleen op zoek naar de complimentjes, maar het is altijd leuk te lezen als mensen je muziek kunnen waarderen :) Ik was jouw band denk ik nog niet tegengekomen (?) maar ik vind het echt heel erg goed klinken!! Ik heb je website inmiddels in m'n favorieten gezet..

Squier4ever
19 december 2008, 20:15
klinkt wel gaaf man, het begin heeft wat weg van interpol

mrkoetje
23 december 2008, 23:02
erg leuk! ben benieuwd hoe jullie over enkele jaren klinken. als net dat sausje ervaring en strakheid erin hangt.