PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Zoeken in onderschrift



Nielsje
19 december 2008, 17:05
Wellicht is het een idee of een 'zoeken in onderschrift' optie toe te voegen aan het forum? Iedereen heeft wel wat in z'n onderschrift staan, en af en toe herinner ik me iets, maar kan ik me niet meer voor de geest halen wie het nou in z'n sig had staan. Zoals bijvoorbeeld dingen die iemand te koop aanbiedt.

Leek mij wel handig :)

Saf
19 december 2008, 21:16
vind het nog niet zo'n slecht idee. misschien heeft ooit eens iemand wat in zijn sig staan wat je heel goed van pas zou komen. Maar kom je diegene niet tegen in de door jou bezochte fora.

budje
19 december 2008, 21:41
Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang

Jedeel
20 december 2008, 02:50
Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang

Oh, dat is dan toch vreemd?
Is me nog nooit opgevallen.
Klinkt mij in de oren als 'valsheid in geschrifte' :confused:

Trocar
20 december 2008, 04:03
Oh, dat is dan toch vreemd?

Als je het onderschrift bij elk geplaatst berichtje moet opslaan in de database neemt dat ontzettend veel ruimte in (soms is het onderschrift zelfs langer dan het bericht).
Als je een naam koppelt aan het huidige onderschrift hoef je maar 1 keer het onderschrift op te slaan (in het profiel) en niet bij elk bericht opnieuw.
Resultaat is dan wel dat altijd het huidige onderschrift aan de naam gekoppeld is (en bij oude berichten dus ook) en je die dus ziet.

zjanke
20 december 2008, 10:41
Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang

Natuurlijk wel, ik wil weten of Fnark zijn Digitech nog te koop heeft. Als hij hem verkocht heeft verdwijnt ie uit zijn sig en hoef ik hem niet meer als zoekresultaat te zien. Ik vind het een prima idee.

richwoodplayer
20 december 2008, 11:27
Natuurlijk wel, ik wil weten of Fnark zijn Digitech nog te koop heeft. Als hij hem verkocht heeft verdwijnt ie uit zijn sig en hoef ik hem niet meer als zoekresultaat te zien. Ik vind het een prima idee.

haahaha:seriousf:

hugo123
20 december 2008, 13:41
Ik ook! IK moest laast eens zoeken naar een body die robert-gitarist in zijn sig had staan, ik ben 3 dagen bezig geweest..