PDA

View Full Version : Onderdeeltje mist (BYOC pedaal)



gitaarhaantje
18 december 2008, 10:33
Ik vroeg me af of meer mensen dit hadden..

Ik heb namelijk de handleiding uitgeprint en bij de ene handleiding staat dat je van 0.01 microF 7 stuks moet hebben en bij de andere 8...

Nu heb ik er 7 in het bouwpakket gekregen...

Zometeen op naar de elektronica zaak.. want als ik moet wachten tot dat ze het opsturen duurt veel te lang...

Vind het wel jammer.. voor 85 euro vind ik dat je er vanuit mag gaan dat het gewoon klopt...

Dirk_Hendrik
18 december 2008, 10:42
OK....

En wat is nu verder het nut van dit topic?

FruscianteFan
18 december 2008, 10:44
neem aan dat je dan gewoon de handleiding met 7 stuks moet aanhouden?

britsie
18 december 2008, 10:52
Yep, bij mij zat er een verkeerde waarde van 1 weerstand in het pakket. Dus van 1 waarde had ik er 1 teweinig en van de andere had ik er 1 teveel...

1 mailtje naar Marianne De Gier en de missende weerstand werd opgestuurd. De andere mocht ik zelfs houden...

Nielsje
18 december 2008, 14:35
Ik vroeg me af of meer mensen dit hadden..

Ik heb namelijk de handleiding uitgeprint en bij de ene handleiding staat dat je van 0.01 microF 7 stuks moet hebben en bij de andere 8...

Nu heb ik er 7 in het bouwpakket gekregen...

Zometeen op naar de elektronica zaak.. want als ik moet wachten tot dat ze het opsturen duurt veel te lang...

Vind het wel jammer.. voor 85 euro vind ik dat je er vanuit mag gaan dat het gewoon klopt...

Oei, erg vervelend voor je. Misschien als je hier even een mailtje naar toe stuurt (http://www.hartvannederland.nl/) dan kunnen ze je wellicht wel helpen.

gitaarhaantje
18 december 2008, 14:39
Het is al opgelost..

Het gaat mij er niet om dat er een onderdeeltje mist maar mss hebben meer mensen dat en dan lijkt me het handig dat de gier het ook weet...zodat het in de toekomst voorkomen kan worden...

Ikzelf vind het het wel vervelend.. ben maar een arme student en als ik dan iets koop moet het ook compleet zijn.. maar misschien ben ik de enige die dat vind.. en zijn er hier mensen op het forum die graag meer betalen om minder te krijgen.. dat kan natuurlijk ook ;)

Harry
18 december 2008, 14:48
dit vind ik een rare reactie. Iedereen wilt waar voor zijn geld. Denk je dat iemand met een baan niet moet sparen voor zijn spullen?

Dirk_Hendrik
18 december 2008, 14:50
Het is al opgelost..

Het gaat mij er niet om dat er een onderdeeltje mist maar mss hebben meer mensen dat en dan lijkt me het handig dat de gier het ook weet...zodat het in de toekomst voorkomen kan worden...


Dan had je dat dus lekker aan Sander of Marianne mogen vertellen. Prima lui, prima service dus daar horen dit soort klachten thuis.

En het lame excuus "ik ben maar een arme student" .... daar ga ik niet op in.