PDA

View Full Version : En Nog een oudere jongere...



Michielio
17 december 2008, 16:05
Ja, sorry, niet al te originele header.

Ik ben Michiel, ben "bijna" geen dertiger meer. En speel voor de fun nu zo'n slordige 20 jaar gitaar, uiteenlopend van smerig harde metal :rockon: tot gevoelige blues. :soul: Al zeg ik het zelf...

Ik heb me ooit eerder op dit forum aangemeld maar dat weer laten verlopen. Hernieuwde kennismaking zeg maar.

gr.
Michiel

Harry
18 december 2008, 12:19
hoi Michiel, welkom en veel plezier. En wees niet bang om 40 te worden, de (bijna)veertigers op dit forum stralen allen wijsheid, rust en zelfvertrouwen uit. De jonkies daarentegen.....

vulvasonic
18 december 2008, 13:19
hoi Michiel, welkom en veel plezier. En wees niet bang om 40 te worden, de (bijna)veertigers op dit forum stralen allen wijsheid, rust en zelfvertrouwen uit. De jonkies daarentegen.....

Spreek voor jezelf, ouwe lul!
Nog twee nachtjes slapen en ik ben de 40 alweer gepasseerd!!!!!! :sneaky:

Ik kan me nog een ouwe lullen topic herinneren, waar wij ons zeer in thuis voelden. Dat was 8 jaar geleden.
:seriousf:


Welkom, Michiel.

Harry
18 december 2008, 13:48
ja jochie, die goeie ouwe tijd...... :confused:

whammy67
19 december 2008, 09:57
hoi Michiel, welkom en veel plezier. En wees niet bang om 40 te worden, de (bijna)veertigers op dit forum stralen allen wijsheid, rust en zelfvertrouwen uit. De jonkies daarentegen.....
Geheel mee eens en voor Michielio: Welkom en 40 worden doet geen pijn en zoals gezegd je wordt een stuk wijzer wakker:seriousf:

Michielio
19 december 2008, 13:06
je wordt een stuk wijzer wakker

Oh, maar dat heb ik wel vaker. Echter helaas ook wel es andersom, vooral na een avondje stevig doorhalen in de plaatselijke bierkelder.
Vroegah....<zucht>

:roll: