PDA

View Full Version : Holey freakin' moley canoley....



PeeVee
10 maart 2003, 16:46
Wow... wat een geld...

http://www.gitaarnet.nl/kegvind2.php3?merkkeuze=Fender&modelkeuze=Super+Re verb&pagina=1

Ic3gl0vE
10 maart 2003, 16:51
zie mijn topic over de hammond B3 in biertje erbij... dat ding is $15.000,- op ebay als beginnend bod, zal hoogstwaarschijnlijk nog wel voor meer verkocht worden

Robbert
10 maart 2003, 16:52
Ja inderdaad, zag hem net ook voorbij komen.

Duurde daarom ook even voordat ik wat kon typen.. moest eerst terug op mijn kruk klimmen...

sash
10 maart 2003, 17:04
WAAAAAAAAAAAAAT 3500 EURO?!?! Zijn helemaal gek geworden daar. Ludo Stoelen in Belgie heeft een '64er staan voor 2000 Euro en dat vond ik al duur... Dit spant toch wel de kroon haha :smile: Normale prijs ligt rond de 1800 toch?

PeeVee
10 maart 2003, 17:44
> WAAAAAAAAAAAAAT 3500 EURO?!?!
Dat wordt sparen Sas' :sad:

> Zijn helemaal gek geworden daar.
Zal nog wel een ongereviseerde zijn met 4 x C10R speakertjes en gebutcherd chassis ("kijk meneer, leuk zo met die LED-jes, ziet er veel moderner uit, verder zit er ook channel switching op en hebben we er een extra gain stage ingebouwd"). Nee, ik zeg maar wat hoor, weet ik niet, misschien is het wel een heeeeeele mooie! '65 is Pre-CBC, dan zou het dus een FEI moeten zijn, geen FMI maarja.. FEI faceplates zijn tegenwoordig weer volop te krijgen dus ook dat zegt weinig...

> Ludo Stoelen in Belgie heeft een
> '64er staan voor 2000 Euro
Vergeet het maar... die staat al een jaar zijn site, maar heeft ie al lang niet meer en als ie 'm zou hebben, zou ie 'm niet voor die prijs wegdoen... Ken toevallig iemand (Mark Vits, SRV aanhanger uit België met Twin en TS-808) die bij Ludo geinformeerd heeft...

> en dat vond ik al duur...
2000 is wel een "normale" prijs tegenwoordig vrees ik Sas... Ik heb ze niet veel goedkoper gezien... Gelukkig heb ik er al twee... lucky me... :wink:

Rgrds, Pleun

sash
10 maart 2003, 19:36
Ja dat wordt idd nog ff sparen... Voorlopig nog erg tevreden met de Pro, eerst maar eens een goeie strat :smile:

PeeVee
10 maart 2003, 23:47
Heuh?!... Een nieuwe Strat?!?! Maar je was toch zo in je nopjes met die rooie? Ik citeer even het gastenboek van StratMarket:

> De Strat klinkt fantastisch en speelt
> heerlijk en de prijs was ook erg goed

Jij bent ook niet snel tevreden zeg... Ik zou eerst maar eens gewoon veel uitproberen, kritisch luisteren en proberen te bepalen wat je wel en/of juist niet wilt voordat je je weer in een volgend avontuur stort :wink:

sash
11 maart 2003, 00:19
Tja ik wil nu eindelijk eens een 'echte' strat. Die mexicaan zou voor mij nog goed genoeg zijn (kheb em al een jaar trouwens en twas m'n eerste fendertje, dus toen kon ik nog niet kritisch luisteren :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2003-03-11 00:21 ]</font>

Dirk_Hendrik
11 maart 2003, 08:36
O mijn god, daar gaan we weer..........:wink:

Dude
11 maart 2003, 09:14
and the shit hits the fan......... again...
that boy is NEVER satisfied.....

SteavisSmokin
11 maart 2003, 12:45
Ik vind 3500 euro wel heeel veel geld voor een super zeg! Ben blij dat ik er al een heb...en die was niet zo ongelovelijk duur!


Sas, mexicanen die met andere elementen zijn echt goede gitaren...dus aan wat voor iets zit je te denken om hem mee te vervangen dan?



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SteavisSmokin op 2003-03-11 12:49 ]</font>

Mr.Jay
11 maart 2003, 13:04
[quote] Sash:
Bij een wereldamp en wereldpedalen hoort nu eenmaal een wereldgitaar :smile:

NEMEN WE HIERVAN ALLEN EVEN NOTIE !!!
PEDALEN ZOWEL als AMP zijn nu TOP !

Jay

sash
11 maart 2003, 15:38
Op 2003-03-11 12:45, schreef SteavisSmokin:
Ik vind 3500 euro wel heeel veel geld voor een super zeg! Ben blij dat ik er al een heb...en die was niet zo ongelovelijk duur!


Sas, mexicanen die met andere elementen zijn echt goede gitaren...dus aan wat voor iets zit je te denken om hem mee te vervangen dan?



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SteavisSmokin op 2003-03-11 12:49 ]</font>


Ik wil een strat laten bouwen bij Sjak Zwier.

Kan ik ook eens iets kopen zonder commentaar erop te krijgen? Damn...

SteavisSmokin
11 maart 2003, 15:47
Ah oke, d8 dat je aan USA strat zat te denken..

sash
11 maart 2003, 15:51
Nee bij USA strats stoor ik me verschrikkelijk aan de kleine details, 22 frets, 2 punts brug, moderne tuners. Als het een USA strat zou worden minstens een vintage reissue, maar aangezien die bijna 2000 Euro kosten lijkt me dat niet handig. Vandaar dat ik er een wil laten bouwen, kost me veel minder en hij is waarschijnlijk nog beter ook.

Ic3gl0vE
11 maart 2003, 16:57
Op 2003-03-11 15:38, schreef sash:
Kan ik ook eens iets kopen zonder commentaar erop te krijgen? Damn...


hmm.. plectrum moet nog net kunnen. en een setje snaren (mits normale dikte) ook wel :smile:

Mr.Jay
11 maart 2003, 18:02
Op 2003-03-11 16:57, schreef Ic3gl0vE:
[quote]
Op 2003-03-11 15:38, schreef sash:
Kan ik ook eens iets kopen zonder commentaar erop te krijgen? Damn...


Gewoon NIET ALLES rondbazuinen wat je van plan bent scheelt ook misschien...

Jay.

sash
11 maart 2003, 18:21
Ik zeg nu voor het eerst dat ik liever eerst een andere strat wil en meteen krijg ik zo'n reactie... Hoe moet ik dat dan opvatten? Afgunst?

Dirk_Hendrik
12 maart 2003, 09:00
NEMEN WE HIERVAN ALLEN EVEN NOTIE !!!
PEDALEN ZOWEL als AMP zijn nu TOP !


Nog wel ja. Laten we deze stelling volgende maand even evalueren. Hetweerbericht is tenslotte ook niet elke dag gelijk.

Robbert
12 maart 2003, 12:37
Nou heren toch, die beste kerel is op zoek naar de perfecte toon, laat hem toch.

Mitch
12 maart 2003, 14:37
Lekker blijven pielen hoor sash ! Ik begrijp de reacties wel; ik moet er zelf ook wel eens om grinniken hoe je eerst ergens laaiend enthousiast over bent en er daarna achterkomt dat er nog véél beter spul te koop is.... maar al doende, kopende en luisterende leert men, toch ?
Wees alleen niet al te kritisch op merken en specificaties, maar informeer jezelf iets beter voordat je ergens naar op zoek gaat en luister goed voordat je iets koop;)

Laat je enthousiasme overigens door niemand temperen, is een uitstekende eigenschap in "nuchter-is-beter" Nederland !

sash
13 maart 2003, 15:32
Precies! En dat kleine beetje dat ik steeds bijleg voor andere pedalen zie ik als leergeld.

PeeVee
15 maart 2003, 13:21
Och man... god knows wat Jay en ik (en Al ooit ook?!) aan geld hebben uitgeven aan spul dat later toch niet zo goed / cool bleek te zijn als we dachten... Wij hadden / hebben vaak de mazzel dat we dat meestal wel weer voor hetzelfde bedrag (of meer) kwijt kunnen. Dat is bij mij ook vaak een aankoop criterium: kan ik het makkelijk kwijt voor dezelfde prijs mocht het niet bevallen. Kijk, een vintage White Pinguin is erg leuk maar kost muchos pesos (zag er laatst eentje voor $36000), mocht ie nou niet bevallen, tja... dan is er maar een relatief kleine markt voor). Alle dingen die "in de mode" zijn, zijn duur, neem nou die TS808 trapdoosjes... Mensen zien dat als een soort doos van Pandorra, druk op het knopje et voila... SRV sound... De mensen willen zelf gewoon belazerd worden... Ik ben trouwens bezig met een eigen trapdoosje, een soort combi van "Fat" kastje (ooit bij Al gezien) met een soort rare blokgolf fuzz met lekker veel lelijke oneven harmonischen... Dat wordt best leuk en kost geen drol!