PDA

View Full Version : Weer zown topic (don't hurt me)



Baas
14 december 2008, 20:41
Hoi iedereen, ik zat net te googelen naar website's waar ik tips over gitaren en het bespelen van gitaren kon krijgen en opeens kwam ik hier terecht. Ik heb aantal topic's hier gelezen en denk dat ik hier goed geholpen kan worden. Ik stel mezelf een beetje voor.

Mijn naam is Hüseyin en ben bijna 17 jaar, ik volg de opleiding motorvoertuigen aan het roc en ben sinds langere tijd erg geïnteresseerd in het leren bespelen van een gitaar. Ik ga nu niet komen met wat moet ik kopen mijn budget is 20 euro ik wil het liefst een fender stratocaster ofzo :P

Maar serieus ik wil heel graag leren hoe je een gitaar bespeelt en wil graag hulp met het maken van een goede start keuze. Ik zoek een goedkope gitaar die ik zeg maar 2 maanden dan ga gebruiken om te kijken of het wat kan gaan worden met mij en als het dan blijkt dat het echt de goede kant op gaat met mij dan ben ik wel van plan om een duurdere gitaar te kopen.

Ik begin het liefst goedkoop omdat ik nog niet weet of het me gaat lukken en heb besloten om mijn budget voor een hele set te beperken tot MAX 200 euro. Ik heb het liefst een nieuwe gitaar maar ik denk dat het beter voor mij is als ik een betere tweedehandse koop.

Ik hoop dat jullie mij verder willen helpen met de zoektocht naar een gitaar.

ps. het soort muziek dat ik graag luister is onderandere, slowrock, poprock, just rock:P ehm queen enzo beatles....

Gitaar4LifeDude
14 december 2008, 20:45
en een versterker die heb je al? ik ben zelf begonnen op een goedkoop ibanez modelletje en zolang je ze niet uit zo'n starterpack haalt zal je daar prima op kunnen beginnen imo.

Baas
14 december 2008, 20:54
Ik heb nog niks :$ Daarom zei ik ook voor een hele set, maar vinden jullie mijn budget anders echt te weinig? Ik dacht het is vast wel genoeg om een gitaar te kopen waarmee je kan beginnen om te kijken of het wat gaat worden met je.

RoelTM
14 december 2008, 21:00
Je zegt zelf al dat het is om een paar maanden te kijken of het wel wat is, dat gitaar spelen. En dat is goed, tenminste, vind ik. Bij de meeste muziekwinkels hebben ze wel starterspakketjes van zo rond de €200. Dat zijn niet echt supergeweldige gitaren + versterkers, maar voor de beginner is het echt ideaal. Ervaring, heb ik ook gehad. Uiteindelijk wil je wel beter, maar als beginner is dat prima, zeker als je een beperkt budget hebt. Natuurlijk wil je het beste, maar als je echt begint met gitaar spelen heb je niks aan een Marshall full stack en een Gibson Les Paul. Dus ik zou zeggen, ga naar de muziekwinkel en vraag om een of ander starterspakketje, of kijk op internet. op sites als www.thomann.de staan vaak ook beginnerssetjes voor een lage prijs.


Oh enne, zown schrijf je als zo'n. :satisfie:

Gitaar4LifeDude
14 december 2008, 21:09
ik vind het niveau van zo'n startersset echt ontzettend laag en als je op een gitaar + versterker speelt en 't klinkt nooit ook maar enigzins zoals jij 't wil horen dan is dat nogal demotiverend, probeer een leuk gitaartje op marktplaats te scoren + een roland microcube (tegen de 100 euro)

Basileia
14 december 2008, 21:26
Wat ik persoonlijk gedaan heb(voor m'n 11de verjaardag^^) was een roland cube 15 als versterker, en die is de eerste 3 jaar voldoende geweest. Als gitaar een squier stratje, en daar heb ik ook 3 jaar met plezier op gespeeld. Die roland kost naar mijn weten 109 euries bij feedback, en die squier €115. Een cube kan je ook van marktplaats halen, pas die van mij voor 50 euro verkocht, en een meisje van 12 heel blij mee gemaakt. Was nog gewoon zgan. Totaal zou je dan rond de 165 euro uitkomen, en dan heb je een prima "probeersetje".

Mvg,
Frank

vulvasonic
14 december 2008, 22:13
Het voordeel van tweedehands spul is dat je er, mocht na een tijdje blijken dat het toch niet jouw ding is, hetzelfde bedrag voor terug kan krijgen als je besluit het spul weer te verkopen.

Baas
14 december 2008, 22:21
Het voordeel van tweedehands spul is dat je er, mocht na een tijdje blijken dat het toch niet jouw ding is, hetzelfde bedrag voor terug kan krijgen als je besluit het spul weer te verkopen.

Thnx doordat je dit zegt heb ik besloten om een tweedehandse te kopen, dan zoek ik nu dus een roland cube versterker voor 50 eu en een gitaar 2dehands voor rond de 100 eu, hoe vinden jullie de Yamaha eg 012 trouwens iemand verkoopt die op internet voor 90 euro, of raden jullie me wat anders aan?

Epic
15 december 2008, 10:46
Je kan ook akoestisch beginnen..

voor € 100,- heb je een redelijke klassieke gitaar. Als je na 2 maanden weet dat je door wilt gaan ga je sparen voor een electrische.

Magic Bean
15 december 2008, 11:07
Hulde overigens voor de manier waarop de topicstarter hier post.
Gebeurt niet vaak dat mensen zo open staan voor andere ideeën.

Ikzelf had gewild dat ik ook eerst op dit forum had gepost voor ik mijn starterssetje kocht,
tweedehands is definately the way to go!

wietse
15 december 2008, 11:11
een goedkope gitaar?
je hebt zat setjes van rond de 100 euro maar dat is vaak niet veel soeps en die moeten eerst nog driftig afgesteld worden e.d.
wat ook weer geld kost.
daarbij als je zoiets later kwijt wilt is het moeilijk om er af te komen.
[spammode on]
ik heb ook nog wel wat staan als leuke beginnergitaar met versterker, hangt er alleen vanaf waar je woont, goedkoopste setje is 80 euro, die staat nog niet op m'n site, is wel een strat model.
en volledig afgesteld door mij persoonlijk.
is niet veel soeps maar om te proberen goed genoeg.
[/spammode uit]

Chocola
15 december 2008, 11:49
Hallo,

Ik begon net als jij met ongeveer 200 euro te besteden. Ik heb echter spijt gekregen dat ik ooit een starterspakket heb gekocht. Echt veel spijt want het is weg gegooid geld. Als ik nu mijn keuze opnieuw kon maken kocht ik zeker een goedkope gitaar of tweedehands of van een onbekender merk als Jack & Danny's. Als ik nu de keuze opnieuw kon maken kocht ik een strat van J&D dus, op www.musicstore.de kun je er genoeg vinden. Deze zijn prima om mee te beginnen, ontstemmen niet heel erg snel (in tegenstelling tot starterspakketgitaren die je om de 3 aanslagen of 1 bend moet stemmen) en klinken niet super slecht mits je een versterker hebt. Ik zou gaan voor een Roland Cube of een Vox DA. Persoonlijk verkies ik de Vox DA10 die je tweedehands voor 80 euro wel kunt krijgen. 11 leuke begin-effecten die nog eens goed klinken ook. 2 speakertjes voor een vrij warme klank en hij heeft veel extra opties. Idem dito met een Roland Cube uiteraard, wat geniet je voorkeur? :p.

Dus als ik mijn keuze opnieuw kon maken (de keuze die jij nu moet gaan maken) wordt het:

- Nieuwe Jack & Danny's of vergelijkbare gitaren van 120 euro.
- Tweedehandse Roland Cube of Vox DA series.
of
- Tweedehandse gitaar, al moet je dan goed zoeken, soms kom je iets leuks tegen.
- Tweedehandse Roland Cube of Vox DA series.

Ik raad je dus echt heel erg af om een starterspakket te kopen. Als je 2 maanden op een kut gitaar wil spelen van een starterspakket en een beetje dichtbij woont mag je die van mij wel 2 maanden lenen zelfs, ik heb de versterker wel zelf gemodificeerd en een extra speaker aan hangen. Waar woon je? Ik woon in Flevoland, voor 2 maanden (met de garantie dat ik hem terugkrijg) mag je hem wel lenen. Ik heb toch veel betere gitaren en versterkers nu.

Resonare.

pueblo
15 december 2008, 12:06
tweedehands is definately the way to go!
inderdaad, ik heb spijt dat ik eert nieuw heb gekocht, terwijl ik voor die prijs heel wat mooier kon vinden 2dehands

pueblo
15 december 2008, 12:10
weet niet of dit hier (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/212296174-peavy-electrische-gitaar.html%3Freturn%3DeJxNzUEKwjAQBdC7CGbXpk0FJSV IvUloow1N0iEzAal4d6fiwtW8%252F%252BEzVrf65XXTo1ZK6 QM6m8e5n4lAS7ms4FIdbV4IgrWEdQoyls27pXKp8gkpl%252Bg SuSQxWZv%252Fm%252BrhyWa%252BLriFssdxluP5dKlniuH6D KYVExpaj93QHrsbFEbDCJyGs7rsVDtPXxJz88DE%252B4Qc9g3 9NpH7IfHj7EeOK3rOSgAU0wgwncBMBsqhf38A5OtOlw%253D%2 53D%26df%3D1%26fta%3DeNo1UEluBCEM%252FAuHObM2YNRfy BdGZkta6plBvSQoUf4eM0kuFC67XFAIDr52Oti5rdd3XHcWqFT A%252BjqLS97n4wEitBN4WAVY6cIqwWqCAz6XFvaadwjtoP6tw f28lW1J4dEWEJfWzplf2qwu%252B3bM7RyrNbCGr4WFBRSVZLT kp6dUHliKyGuZerLamOp6ciZbq3vySUXhfzFiT2gnUQphVWhkT 9HUqkkXq8yc95SEl9oSpuwdzaeKTqihr6489RIr7Y1lcjoTHy0 aN%252FicLdXodRZPjKqKHqswPpGOCx457RGuZEH%252BdipWk j9G1JzmU3E1j%252FdKcjLEG6xZkE%252FW0ZMuKR5LIiTB5Me %252FBUVwPBrm%252FbqW%252B%252BvxNqLho8Epj3Pbrss9l %252F7PUkg37NeRIcWWQQ9SAsMPFl7%252Bru8sIHD4%252Bv7 %252BATXUmD8%253D%26fta_ind%3D6%26fs%3D1) iets is, misschien nog een goede beginnersgitaar, geen tremelo die kan ontstemmen:)

snaarplukker
15 december 2008, 12:16
Als je slechts 2 maanden een gitaar wilt hebben is het te overwegen er een set te huren. Er zijn muziekzaken waar die mogelijkheid bestaat. Doorgaans is de kwaliteit van de huurgear stukken beter dan een beginnersset.

Cees

Baas
15 december 2008, 19:50
Hoi iedereen, bedankt allemaal voor jullie posts hier heb ik echt wat aan en ben ook veel weizer geworden met wat voor keuze ik het beste kan maken. En Wietse ik woon in Zaandam en als jij in Grouw woont dat is ongeveer 140km dichtbij, als je het kan opsturen zou je me dan kunnen laten zien wat voor gitaar met versterker je te bieden hebt? Und Resonare I thank you verry much that you will lend me YOUR guitar and amp but I don't think you would want to send it up to me because I live in Zaandam and that's like 42.25 miles (68 km) dus ik denk niet dat je het zou willen opsturen maar toch nog heel erg bedankt vind het echt tof van je dat je het zou willen doen.

En iedereen nogmaals bedankt voor jullie posts jullie helpen mij echt heel goed :rockon:

frekie
15 december 2008, 21:03
We hebben het nog niet eens over het type gitaar gehad :cheerup:
Ruwweg heb je 2 oertypes, Fender en Gibson. Fender, geschroefde maple nek, met tremolo pook (Strat) of zonder (Tele) en enkelspoels elementen. Denk aan Jimi Hendrix, SRV, John Mayer. Merk: London City. Gibson, 2 humbuckers, gelijmde nek, vaste brug. Denk aan Slash van G&R. Merken: Schecter, Cort, Vintage. Squier(Fender) en Epiphone(Gibson) kan ook maar dan betaal je voor een deel voor de naam.
Een Floyd Rose achtige tremolo kan ik je ontraden zeker in deze prijsklasse.

Thuis heb je NIX aan veel power in je amp, het gaat er juist om een lekker geluid te maken zonder veel lawaai te maken. Een voorversterker (Preamp) kan ook, Line 6 , Vox (Amplug!), Behringer. Koptelefoon erin of doorprikken naar een stereootje of boomboxje. Als je in een band gaat spelen ga je toch naar een oefenruimte en daar staat wel een gitaarversterker. Een pedaaltje (Boss enz.) is dan handig om je eigen geluid te maken.

wietse
15 december 2008, 21:22
Hoi iedereen, bedankt allemaal voor jullie posts hier heb ik echt wat aan en ben ook veel weizer geworden met wat voor keuze ik het beste kan maken. En Wietse ik woon in Zaandam en als jij in Grouw woont dat is ongeveer 140km dichtbij, als je het kan opsturen zou je me dan kunnen laten zien wat voor gitaar met versterker je te bieden hebt? Und Resonare I thank you verry much that you will lend me YOUR guitar and amp but I don't think you would want to send it up to me because I live in Zaandam and that's like 42.25 miles (68 km) dus ik denk niet dat je het zou willen opsturen maar toch nog heel erg bedankt vind het echt tof van je dat je het zou willen doen.

En iedereen nogmaals bedankt voor jullie posts jullie helpen mij echt heel goed :rockon:

helaas ik stuur niet op, meer kosten en werk er van dan uit kan.

en waarom dat stuk in het engels?

(>',')>
15 december 2008, 21:49
en waarom dat stuk in het engels?

Dat vroeg ik me dus ook al af.. :seriousf:

Mafia66
15 december 2008, 22:46
Heey ik zag dit net in een reklame folder: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20081222.p.Elektrische_gitaar_met_versterker

Ik weet niet of het een goede beginnersgitaar is, laten we maar kijken wat de rest er over te vertellen heeft?

kalmah
15 december 2008, 22:50
Daar is net een mega-topic over geweest

Mafia66
15 december 2008, 22:56
Daar is net een mega-topic over geweest

Kan het niet vinden, kun je de topic niet ff posten?

wietse
16 december 2008, 08:33
Kan het niet vinden, kun je de topic niet ff posten?

zoekmachine- lidl, aldi intikken en je vindt het vanzelf.

HertogJanNL
16 december 2008, 10:02
Ach, de conclusie kan ik je wel geven Mafia66: niet doen!

Voor de rest is tweedehands wat kopen denk ik het beste, al moet je oppassen dat je niet wordt afgezet.

pieter-jan1
16 december 2008, 11:55
ik denk dat als je met een crapy gitaar en versterker begint, je geen plezier gaat hebben om te spelen omdat het dan gewoon niet klinkt (vooral de versterker heeft dan belang veronderstel ik).

ik ben zelf begonnen met een jackson en een samick voor samen 115€ 2de hands. goede gitaar, maar de versterker .. :confused: maarja, ik vond het een goede startersset.
eens je dan beter begint te spelen, en het staat je aan heb je wel nood aant iets anders.

ga vooral niet te overhaast te werk, kijk goed rond, en je vind soms koopjes :p

pasqual
16 december 2008, 15:38
hoi Hüseyin,

is er niemand in je omgeving die je kan helpen met de aanschaf?
2de hands is inderdaad de beste optie omdat je dan binnen je budget kan blijven met redelijk materiaal. en een kut geluid stimuleert voor geen meter.

groeten Pasqual.

Mr_Moustache
16 december 2008, 16:42
ik denk dat als je met een crapy gitaar en versterker begint, je geen plezier gaat hebben om te spelen omdat het dan gewoon niet klinkt (vooral de versterker heeft dan belang veronderstel ik).

ik ben zelf begonnen met een jackson en een samick voor samen 115€ 2de hands. goede gitaar, maar de versterker .. :confused: maarja, ik vond het een goede startersset.
eens je dan beter begint te spelen, en het staat je aan heb je wel nood aant iets anders.

ga vooral niet te overhaast te werk, kijk goed rond, en je vind soms koopjes :p

Zeker in het beginners segment zijn er veel koopjes. Veel mensen die toch na 1-2 maanden hun gitaar weer wegdoen.

Anders, zou ik aanraden om akoestische te beginnen. Die akkoorden zijn toch allemaal hetzelfde, en toch een stuk goedkoper.

gerritje tralalalala
16 december 2008, 17:12
Ik hoor iedereen wel over tweedehands, maar is dat wel zo handig.
Op marktplaats kom je dan vaak koopjes tegen, maar als er iets is kan je niet terug naar de gitaarwinkel.
En dat vind ik nou juist het grote voordeel van eerste hands, maargoed als je er 2 maandjes op spelen wil en je bent van plan om toch alleen te kijken of het iets voor je is dan is tweedehands ook een optie.
In een muziekzaak kan je ook nog verschillende modellen testen.
maar je moet maar zien en we horen het wel denk.

Baas
16 december 2008, 22:25
Heey Mafia66 ja ik zag het ook in de folder staan en wou het al hier vragen over wat ze ervan vonden, maar nu weet ik al genoeg. Ik ga gewoon op marktplaats een tweedehandse gitaar zoeken en ga daarnaast een roland cube of micro cube nemen. Toch bedankt hé;) En ik woon ook in Zaandam trouwens :O:rockon:

macwilliams
16 december 2008, 22:39
Neem iemand mee die je enigzins kan vertellen of een gitaar deugd, dat is een stuk fijner voor jezelf als ook voor de verkoper. En die kan je ook behoeden voor eventuele afzetterij.

Ik heb zelf ook wel eens een gitaar te koop staan maar baal ervan als er een of andere onzekere beginner op m'n stoep staat. Het liefst verkoop ik zo iemand niks. Maar ik sta dan ook in voor de gitaar die ik verkoop en mochten er om een of andere reden twijfel zijn dan heb ik liever dat ze hem niet kopen. Maar zulke verkopers kom je zelden tegen

Ibanez666
16 december 2008, 23:08
Hoi iedereen, ik zat net te googelen naar website's waar ik tips over gitaren en het bespelen van gitaren kon krijgen en opeens kwam ik hier terecht. Ik heb aantal topic's hier gelezen en denk dat ik hier goed geholpen kan worden. Ik stel mezelf een beetje voor.

Mijn naam is Hüseyin en ben bijna 17 jaar, ik volg de opleiding motorvoertuigen aan het roc en ben sinds langere tijd erg geïnteresseerd in het leren bespelen van een gitaar. Ik ga nu niet komen met wat moet ik kopen mijn budget is 20 euro ik wil het liefst een fender stratocaster ofzo :P

Maar serieus ik wil heel graag leren hoe je een gitaar bespeelt en wil graag hulp met het maken van een goede start keuze. Ik zoek een goedkope gitaar die ik zeg maar 2 maanden dan ga gebruiken om te kijken of het wat kan gaan worden met mij en als het dan blijkt dat het echt de goede kant op gaat met mij dan ben ik wel van plan om een duurdere gitaar te kopen.

Ik begin het liefst goedkoop omdat ik nog niet weet of het me gaat lukken en heb besloten om mijn budget voor een hele set te beperken tot MAX 200 euro. Ik heb het liefst een nieuwe gitaar maar ik denk dat het beter voor mij is als ik een betere tweedehandse koop.

Ik hoop dat jullie mij verder willen helpen met de zoektocht naar een gitaar.

ps. het soort muziek dat ik graag luister is onderandere, slowrock, poprock, just rock:P ehm queen enzo beatles....


waar woon je? Ik wil anders ook wel eens rondkijken voor een goed gitaartje tussen de 50 en 150 euro. Ik heb daar patent op de laatste weken :-)

DaWi
16 december 2008, 23:28
Ik neem aan dat wanneer je het echt echt echt graag wilt je naar een muziekschool wilt gaan? Want dat is imho criteria 1; ga op les! Hierdoor leer je gewoon sneller, je kan in een groepje op les waarmee je van iemand anders fouten sneller dingen oppikt. Natuurlijk hoe je niet op les bij een muziekschool, je kan ook op marktplaats kijken (daar heb ik mijn leraar vandaan).

Ik weet niet hoe dat bij andere muziekscholen zit, maar bij de muziekschool bij mij in de stad (niet bij jou in de buurt that is) kan je spullen huren voor like 100 euro een jaar. Tuurlijk tis geen topspul, maar 2 maanden is er wel mee te overbruggen.

Chocola
17 december 2008, 11:19
Dat vroeg ik me dus ook al af.. :seriousf:

Ik ook :P :P

FruscianteFan
17 december 2008, 11:37
Ik neem aan dat wanneer je het echt echt echt graag wilt je naar een muziekschool wilt gaan? Want dat is imho criteria 1; ga op les! Hierdoor leer je gewoon sneller, je kan in een groepje op les waarmee je van iemand anders fouten sneller dingen oppikt. Natuurlijk hoe je niet op les bij een muziekschool, je kan ook op marktplaats kijken (daar heb ik mijn leraar vandaan).

Ik weet niet hoe dat bij andere muziekscholen zit, maar bij de muziekschool bij mij in de stad (niet bij jou in de buurt that is) kan je spullen huren voor like 100 euro een jaar. Tuurlijk tis geen topspul, maar 2 maanden is er wel mee te overbruggen.Als je het echt graag wilt, maakt het niet uit of je op les gaat. Als je namelijk elke dag flink wat oefent, leer je het vanzelf. Als je er gewoon plezier in hebt, hoeft het helemaal geen probleem te zijn om autodidact te zijn. Toen ik zo'n anderhalf jaar gitaar speelde, waren er mensen die niet geloofden dat het pas anderhalf jaar was.

Spullen huren voor €100 per jaar lijkt me eerlijk gezegd wat vreemd, want voor iets meer heb je al je eigen gitaar. En als je het hebt over 2 maanden overbruggen, dan zullen die spullen zelf ook niet veel duurder zijn dan een paar honderd euro. Als je serieus aan de slag wilt, zul je toch een keer zelf een gitaar willen hebben.

pueblo
17 december 2008, 17:29
waar woon je? Ik wil anders ook wel eens rondkijken voor een goed gitaartje tussen de 50 en 150 euro. Ik heb daar patent op de laatste weken :-)

dit lijkt interessant:)

Baas
17 december 2008, 20:32
waar woon je? Ik wil anders ook wel eens rondkijken voor een goed gitaartje tussen de 50 en 150 euro. Ik heb daar patent op de laatste weken :-)

Ik woon in Zaandam dat is denk ik 20km ofso van Hoorn? Als je voor me wilt zoeken zou echt tof van je zijn.

Ezyduck
17 december 2008, 22:14
Dag Hüseyin,

In Zaandam zit een heel fatsoenlijke gitaarwinkel, Verweij. Zit vlak bij de Burcht. Je zou eens met Jan kunnen praten over hoe en wat. Het is een nette man die vroeger ook zelf gitaren bouwde en die geen troep verkoopt. Ik denk dat je daar moet kunnen slagen voor zo'n € 200,-, in ieder geval kun je eens in gesprek met hem.

Baas
19 december 2008, 22:05
Howdy iedereen, ik heb wat op internet gelezen en rondgezocht of ik een mooie leuke gitaar kon vinden en wat het beste bij mij past maar ik ben er nog steeds niet uit met wat ik moet nemen. Ik weet nu wel dat ik het liefst een Telecaster heb en anders een Stratocaster wil, puur omdat hun meer het soort muziek maken dat ik wil produceren. Als iemand nog een goeie advies heeft of wat te bieden heeft aarzel niet en post. Danke schön, bitte schön wie gehts Bill Gates?:punk:

Ibanez666
20 december 2008, 08:54
Ik woon in Zaandam dat is denk ik 20km ofso van Hoorn? Als je voor me wilt zoeken zou echt tof van je zijn.

ik kijk wel even rond. Als je zelf ook rond kijkt en me even een PM stuurt als je wat vindt in de buurt dan kijk ik wel of het wat is.

grayfink
20 december 2008, 09:17
http://link.marktplaats.nl/214166218

Deze is redelijk in de buurt, zit in elk geval een aardig versterkertje bij.
Squiers zijn over het algemeen prima beginnersgitaren, al zit er vreselijke troep tussen.

Mafia66
20 december 2008, 19:04
http://link.marktplaats.nl/214166218

Deze is redelijk in de buurt, zit in elk geval een aardig versterkertje bij.
Squiers zijn over het algemeen prima beginnersgitaren, al zit er vreselijke troep tussen.

Ja ik zag die zelf ook staan maar ik vind het echt een lelijke gitaar ik heb liever donker blauw wit zwart geel wat donkerder rood ofzo maar geen lichter rood, vind ik niet bij me zelf passen. Maar bedankt voor het kijken .

Mr_Moustache
20 december 2008, 19:13
Ik weet niet of het helpt, maar ik heb nog wel een Ibanez GSA-10 versterkertje. Mag je voor drie tientjes meenemen. Komt uit zon beginnerset, dus niet supergoed ofzo, maar daar is de prijs ook naar.

grayfink
20 december 2008, 20:40
Ja ik zag die zelf ook staan maar ik vind het echt een lelijke gitaar ik heb liever donker blauw wit zwart geel wat donkerder rood ofzo maar geen lichter rood, vind ik niet bij me zelf passen. Maar bedankt voor het kijken .
Het ging toch ook niet om jou. Dubbelaccountje?

Mafia66
21 december 2008, 01:49
Het ging toch ook niet om jou. Dubbelaccountje?

Nee geen dubbel accountje maar ik zoek ook een gitaar en ben moe van het werk daar kan het aan liggen :P En waarom zou ik een 2de account willen openen? Dit is geen site waar je iets kan winnen ofzo :D