PDA

View Full Version : Crate 600W gitaar versterker!



Mr. Dynamite
14 december 2008, 13:41
hey GN-ers,

k weet niet of dit het goede forum is en of hij al een keer voorbij is gekomen maar als ik fout zit verplaats maar.

ik was dus aan het kijken op youtube en kwam dit tegen:

http://nl.youtube.com/watch?v=SY7mvH8wFdE&feature=related

:eek:

een Crate halfstack er kan dus nog een strait onder :nervous:

600 Watt :rockon: :blast:
45 lampies :satisfie:
16 * 12" speakers de full stack 32.......

VanMeekeren
14 december 2008, 13:48
Klopt :)

Een dubbele Full Stack in één cabinet.. ziekelijk ding.

zeiler
14 december 2008, 13:57
"I used to have hair before this."

vèt :D

arjanb01
14 december 2008, 14:03
En toch vind ik hem beroerd klinken. Deze amp klinkt alsof er een meute bromvliegen in een puntzak zitten. Heel hol en opgesloten sound. Zal toch komen door dat ziekelijke aantal 12 inch speakers in die kast.
En 600 watt, waar ga je dat inzetten ? Zelfs in een stadion is dat te hard.

Mr. Dynamite
14 december 2008, 14:03
"I used to have hair before this."

vèt :D
haha. lol ja :seriousf:

Mr. Dynamite
14 december 2008, 14:04
joa k heb 600w buize op me kamer :hippie::strat:

Mr. Dynamite
14 december 2008, 14:06
En toch vind ik hem beroerd klinken. Deze amp klinkt alsof er een meute bromvliegen in een puntzak zitten. Heel hol en opgesloten sound. Zal toch komen door dat ziekelijke aantal 12 inch speakers in die kast.
En 600 watt, waar ga je dat inzetten ? Zelfs in een stadion is dat te hard.

ja maar het is maar een youtube filmje met geweldige microfoon op de camera
t zal wel een promotie stunt zijn.

VanBiLL.com
14 december 2008, 14:18
En 600 watt, waar ga je dat inzetten ? Zelfs in een stadion is dat te hard.

Heb je al eens Back to the Future gezien? Of nog beter, de laatste minuut van "The Italian Job - 2001"...

"nou meisje, ja ga maar hier staan, dan speel ik wel ff een stukje voor je", en hop, in één E-akkoord is ze gestript van haar jurkje, geweldig toch? (kan ook met een G-akkoord)

Verder zie ik idd ook weinig nut voor deze amp

Mr. Dynamite
14 december 2008, 14:22
Heb je al eens Back to the Future gezien? Of nog beter, de laatste minuut van "The Italian Job - 2001"...

"nou meisje, ja ga maar hier staan, dan speel ik wel ff een stukje voor je", en hop, in één E-akkoord is ze gestript van haar jurkje, geweldig toch? (kan ook met een G-akkoord)

Verder zie ik idd ook weinig nut voor deze amp

Back to the Future wel ja de eerste bedoel je zeker dat i docs amp opblaast en zichzelf wegblaast :seriousf:

Barkeepert
14 december 2008, 14:26
En toch vind ik hem beroerd klinken. Deze amp klinkt alsof er een meute bromvliegen in een puntzak zitten. Heel hol en opgesloten sound. Zal toch komen door dat ziekelijke aantal 12 inch speakers in die kast.
En 600 watt, waar ga je dat inzetten ? Zelfs in een stadion is dat te hard.Ja, en beter ga je dan ook niet ergens voor je versterker staan :seriousf:

Mr. Dynamite
14 december 2008, 14:28
zitten wel voordelen aan je hoeft geen dure pa te gebruike
je hebt nooit het probleem dat je jezelf nie hoort
je hoeft niet meer naar de kapper

Squier4ever
14 december 2008, 14:38
is al vaker voorbij gekomen hiero.

AART
14 december 2008, 14:41
Oooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuud.

Is een promotiestunt geweest van crate omdat iedereen blijkbaar zeurde over de 300 W Blue Voodoo BV300H.

Behoorlijk goede amps, maar iedereen zeikt ze af omdat er crate op staat. Ik heb de 150W varaint en ben er heel tevreden mee als afwisseling voor mijn boogie.