PDA

View Full Version : Nieuwe Alice in Chains plaat!



Valoosj
13 december 2008, 20:27
Deze zomer is het zover! De eerste plaat van deze band na een stilte van meer dan 10 jaar. Gelieve dit topic enkel over de opnames en dergelijke te laten gaan en geen gezeik over Layne Staley en William Duvall.

Ik kijk er alvast naar uit, zeker na het horen van dat ene riffje dat je kan beluisteren op hun site.

BamBuFan1
13 december 2008, 22:38
Ik ben vol verwachting, ik vond dit toch wel de beste 'Grunge'-band van z'n tijd.

marcel125
30 juni 2009, 21:37
Het nieuwe album gaat eind september uitkomen
MAAR vandaag is de nieuwe single uitgekomen die tevens (24uur lang geloof ik) gratis van hun site is te downloaden !!!! http://www.aliceinchains.com
7 Minuten lang lekkere donkere AIC riffs
Enjoy

HaroldA
30 juni 2009, 22:19
Het nieuwe album gaat eind september uitkomen
MAAR vandaag is de nieuwe single uitgekomen die tevens (24uur lang geloof ik) gratis van hun site is te downloaden !!!!

:rockon: (Harold is aan het luisteren->cool!!!)

Joey Handsome
1 juli 2009, 12:50
Ben dat nummer nu aan het luisteren, maar het werkt niet echt voor mij. Kan er niets aan doen, maar vind de stemmen gewoon lelijk. Riff's zijn opzich wel vet, maar ook niet echt heel bijzonder. Jammer, maar had ik eigenlijk wel verwacht.

duckman
1 juli 2009, 12:54
Klinkt erg goed, vet nummer ook.
Jammer dat ik niet kan naar AIC in A'dam...bummer...

marter544
1 juli 2009, 15:10
Ben al jaren Alice in Chains fan, maar dit is toch wel ff wennen hoor... Ik vind het niet echt lelijk, maar tis, tja, anders.. Jammer is dat.

HaroldA
1 juli 2009, 16:00
Ben al jaren Alice in Chains fan, maar dit is toch wel ff wennen hoor... Ik vind het niet echt lelijk, maar tis, tja, anders.. Jammer is dat.

Tsja, het is een beetje als de Jerry Cantrell solo platen. Het lijkt er erg veel op, maar is toch net wat anders. En dat hoeft zeker niet per definitie slechter te zijn!

Ukeloeder
1 juli 2009, 18:26
HELP! Ik krijg 'm niet aan 't downloaden. Suggesties?

Tristan
1 juli 2009, 18:58
Geen reet aan, dat nieuwe nummer...
De nieuwe zanger doet een leuke impressie van de oude, maar die riffs zijn echt megasaai en de sound mist ook wat, klinkt meer als een slechte slappe Metalplaat ofzo...

Joey Handsome
1 juli 2009, 22:55
Tja, kan eigenlijk niet anders zeggen dat ik het erg met Marter en Tristan eens ben.
Over dat solo werk van Cantrell; ik vond die eerste nog best oké, maar verder was het ook niet echt wat voor mij.

new deep
1 juli 2009, 23:03
Super cool man! Ik zie uit naar het concert!!

belfrink
2 juli 2009, 11:52
Ben benieuwd naar het nieuwe werk :)

marcel125
19 september 2009, 19:07
En tip voor de liefhebber die niet meer kan wachten
*mod edit*

new deep
20 september 2009, 12:03
Hij klinkt zeker lekker de nieuwe plaat met 3-4 echt coole nummers, al is het qua zang meer een Jerry Cantrell feestje, op zich niet erg maar ik zou die nieuwe 'Layne" wat meer in de mix willen horen.

HaroldA
19 november 2009, 00:14
Het heeft even geduurd maar ik kan nu wel volmondig beamen dat het een erg gave plaat is! :ok:

In het begin dacht ik dat er maar 3-4 gave nummers op stonden maar na een paar keer goed geluisterd te hebben is echt alles van begin tot eind goed en vooral: sfeervol... :lovelove:

ErikE
19 november 2009, 08:53
Ik heb 'm ook alweer aardig wat weken in de auto, en vind het een geweldige plaat! Na The Incident van Porcupine Tree m'n favo rock album van dit moment! :ok:

Addinator
21 november 2009, 16:12
Ik heb ze eergister in 013 gezien! Nieuwe zanger kicks ass! 'tis geen Staley maar dat neem ik dan maar voor lief. Ze speelden keiveel oude nummers!

FrankC
26 november 2009, 23:59
Ik heb ze eergister in 013 gezien! Nieuwe zanger kicks ass! 'tis geen Staley maar dat neem ik dan maar voor lief. Ze speelden keiveel oude nummers!

Ik was er ook. En het was steengoed. Ik heb Layne niet echt gemist. En dat tegen mijn verwachtingen in. Goede taakverdeling zang. Goede samenzang en een extra gitaar erbij. De nieuwe nummers erg goed!