PDA

View Full Version : Schema Peavey 5150 Combo gzocht



Jimwoud
13 december 2008, 18:40
Ik heb wat problemen met m'n 5150 combo. Tijdens het spelen begon hij te pruttelen en nu doet hij niks meer. Power lampje gaat wel branden maar als ik heb van standby uitzet gaat het lampje niet meer branden. Heb al alle buizen vervangen maar dat hielp niks.

Heeft er iemand een idee of een schema van de combo versie?

alvast bedankt,

Jim

Jimwoud
13 december 2008, 18:53
Gevonden!!

voor de rest die hem ooit nog eens moet zoeken:

http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/tom/files/5150c.zip

xshredx
13 december 2008, 21:12
Tip voor de rest die hem ooit nog eens moeten zoeken:
gewoon naar Peavey mailen en het schema vragen... heb ik ook gedaan voor mijn 5150, en ik kreeg mooi een pdf van Peavey...

Jimwoud
13 december 2008, 22:50
Tip voor de rest die hem ooit nog eens moeten zoeken:
gewoon naar Peavey mailen en het schema vragen... heb ik ook gedaan voor mijn 5150, en ik kreeg mooi een pdf van Peavey...

Als dat van de combo is, wil ik hem wel van je hebben, de kwaliteit van die van mij is erg slecht.

caliban
14 december 2008, 00:00
Ik denk dat er geen verschil is in schema tussen de combo en de head versie. Alleen zouden ze anders gebiassed zijn.

xshredx
14 december 2008, 12:45
Er is wel degelijk verschil tussen de head en de combo... onder andere het bias circuit is verschillend.

Jimwoud: ik heb enkel het schema van een 5150 head, niet van de 5150 II of de combo. Van de 5150 II weet ik zeker dat je het zonder probleem bij peavey kunt krijgen, voor de combo heb ik al op forums gelezen dat gasten dat ook bij peavey hadden gevraagd.

Dat schema dat jij vond is inderdaad niet zo super van kwaliteit. 5150 head schema dat ik kreeg van peavey is overduidelijk ook een scan van papieren die je als pdf bestand krijgt, maar de kwaliteit is toch een stuk beter dan die link die jij vond.

Probeer het gewoon eens: mail naar peavey (customerservice@peavey.com)... ik kreeg de volgende dag al mooi een antwoord met het schema erbij.