PDA

View Full Version : ook aan de fender



allochthomas
13 december 2008, 15:37
vandaag een ochtend wezen testen bij feedback met een vriend. hij moest een nieuwe versterker hebben en ik wou eens naar wat software kijken. ging voor de grap ook meer eens wat testen want ik wou altijd al eens een leuke stratocaster. had al een paar bespeeld tot ik de highway one in m'n handen kreeg, liefde op het eerste gezicht. speelde heerlijk, klonk nog beter, alleen de finish. sunburs, bah:stop:. even bij de balie vragen of ze hem in een andere kleur hadden. warempel, ze hadden een gloednieuwe in midnight wine red liggen. ik blij :dance:.

genoeg gelult: foto's!
http://img356.imageshack.us/img356/8612/sany0075bu3.jpg
http://img509.imageshack.us/img509/1218/sany0074bx9.jpg
heb atm ruzie met de camera.

Daan_B
13 december 2008, 15:39
Ziet er mooi uit!
Maple fretboard, 22 frets, gefeliciteerd!:D

Mr.Fingers
13 december 2008, 15:42
dolletjes! Gefeliciteerd! Die "midnight wine" is een van de mooiste kleuren leverbaar op de HW1! Heb je al krassen/plekken in de lak gesleten (dat gaat echt verdomd snel!)

Il_Falco
13 december 2008, 15:54
Mooie koop!

hoeveel heb je ervoor betaald?

Foxey Freddie
13 december 2008, 15:58
Mooie grote headstock.

Zeer mooie kleur, is het egt zo dat er snel krassen in deze lak komen? Want ik heb er ook interesse in.

Eko
13 december 2008, 15:59
Feli! Altijd goed er weer een Fenderliefhebber bij te hebben.

allochthomas
13 december 2008, 16:01
dankje wel allemaal. heb er 650 euro voor neer moeten leggen
@Mr.Fingers: nog niet maar komt wel. dat is juist het mooie, want strats moeten versleten zijn.

Stratman70
13 december 2008, 16:06
Feli! Altijd goed er weer een Fenderliefhebber bij te hebben.
+1 En nu zachtjes met de polijstmachine + polijstpasta erover.
Matte gitaarbody is alleen mooi als het ooit heeft geglommen en langzaam mat is geworden door externe factoren zoals vuil, slijtage, lak die in het hout zinkt etc.


Maar gefeliciteerd. Ik gas eigenlijk op een suburst Highway Strat, met rosewood toets die ik bij Feedback in R'dam zag staan, maar misschien al lang wel weg is.

Foxey Freddie
13 december 2008, 16:11
Ik gas eigenlijk op een suburst Highway Strat, met rosewood toets die ik bij Feedback in R'dam zag staan, maar misschien al lang wel weg is.

http://www.feedback.nl/?b=0111160300&a=

Deze?

allochthomas
13 december 2008, 16:14
Maar gefeliciteerd. Ik gas eigenlijk op een suburst Highway Strat, met rosewood toets die ik bij Feedback in R'dam zag staan, maar misschien al lang wel weg is.
zover ik weet hadden ze alleen nog een blonde hw1 met rosewood neck staan en een sunburt hw1 met mapel meck.

Saf
13 december 2008, 17:01
mooie plank, sjieke kleur, zeker in combi met de maple neck. En die dunne lak is naar mijn mening idd een plus punt. een goede strat heeft slijtplekken.

Shaggy
13 december 2008, 17:48
Lekkere uitnodigende hals man, en mooie kleur.

Het is toch een beetje het idee om sneller vintage-achtig te worden en betere resonantie te krijgen met zo'n dunne laklaag?

Il_Falco
13 december 2008, 18:07
dankje wel allemaal. heb er 650 euro voor neer moeten leggen
@Mr.Fingers: nog niet maar komt wel. dat is juist het mooie, want strats moeten versleten zijn.

wel, ik had hem veel hoger ingeschat :D
had hem 900/1000 geschat...

strats moeten er niet perse versleten uitzien, ze zijn al geil op zich ;)

Sinner1980
13 december 2008, 19:56
Knappe plank hoor, sinds vandaag ook aan de Fender...echt niks mis mee:dance:
Congrats in ieder tgeval en speelse, ga ik ook snel weer doen:rockon:

Muzieknono
14 december 2008, 09:36
Mooie kleur, ik heb eeb squier in de zelfde kleur maar dan glans, zie ik het nou goed en heb je een dopje ofzo in je tremelo gat zitten.
Zelf wacht ik met het aanschaffen van een Fender strat tot ik een betaalbare met fixed bridge tegenkom.
Veel plezier ermee.
Mvgr. Dirk Jan :metal: