PDA

View Full Version : Fender US Telecaster...yeah!!!



Sinner1980
13 december 2008, 10:50
Net de deal rondgemaakt en om 1 uur vanmiddag van mij!:dance:

http://www.marktplaats.nl/?rotid=5026-66750-2056-0

Of hij moet wel heeeel raar spelen maar dat zal wel meevallen...
Geen idee wat voor telecaster het is (standard hoop ik) maar dat zien we dan wel weer. Foto's ed volgen natuurlijk later

Luke-wannabe
13 december 2008, 11:15
Haha dankzij mij dude ;)
Graag gedaan :p En ja het is een gewone Standard, maar dat is gewoon een heel degelijke gitaar die je (als je hem voor de vraagprijs hebt) best goedkoop gescoord hebt.

Eko
13 december 2008, 11:21
Mooi man. Bruce Springsteen kocht ooit een tele en heeft nooit meer anders gedaan ( zo ongeveer). Het is een prima instrument en er is bijna niks te vinden wat je er niet mee kan spelen. Van jazz tot metal.
Als je dit instrument weet te beheersen in alle stijlsoorten dan is er niets waar je niet mee overweg kunt.

Sinner1980
13 december 2008, 11:23
Haha dankzij mij dude ;)
Graag gedaan :p En ja het is een gewone Standard, maar dat is gewoon een heel degelijke gitaar die je (als je hem voor de vraagprijs hebt) best goedkoop gescoord hebt.

Idd man, nog bedankt voor de tip:dance:
Ik heb er nog €50 vanaf gekregen dus €525,-
Is het al 1 uur?

Bedankt nog!:satisfie:

Meneer I.
13 december 2008, 11:26
De link werkt niet, maar evengoed gefeliciteerd!
Ik speel al 12,5jr naar volle tevredenheid op mijn Fender USA Tele standard (heette toen 'American Standard'). Een van de belangrijkste kenmerken vind ik wel de stemvastheid van de gitaar en de typsiche telesound. Goeie allrounder!

Luke-wannabe
13 december 2008, 11:28
Idd man, nog bedankt voor de tip:dance:
Ik heb er nog €50 vanaf gekregen dus €525,-
Is het al 1 uur?

Bedankt nog!:satisfie:
:o Wat een superdeal!

Meneer I.
13 december 2008, 11:32
Is de prijs inclusief koffer? Mooie prijs idd (zelfs zonder koffer)!

Sinner1980
13 december 2008, 16:29
Is de prijs inclusief koffer? Mooie prijs idd (zelfs zonder koffer)!

Zo, weer thuis. Ff de camera opladen, pics volgen vanavond.
De prijs was inclusief koffer voor €500,-:dance:
Hele knappe deal ja, te gek:satisfie:

calfie
13 december 2008, 16:41
dat heb je mooi gedaan:)

Luke-wannabe
13 december 2008, 16:51
Heb je nog meer afgedingt? Dief! :p Congrats man!

Saf
13 december 2008, 16:59
netjes gedaan! mooie prijs zeker incl. koffer.

Sinner1980
13 december 2008, 19:51
Hier zijn de foto's dan, speelt als een droom, geweldige gitaar!:dance:
http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderTelecaster001.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderTelecaster002.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderTelecaster003.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/FenderTelecaster004.jpg

Sinner1980
13 december 2008, 19:53
Man oh man, wat is ie mooi...her en der wat gebruikssporen maar dat vind ik juist wel geinig. Superlekkere neck en naar mijn mening één van de mooiere finishes.

Hij klinkt nog lekkerder als hij er uitziet: eerste keer dat ik ooit een tele vasthield was vandaag...man, wat een mooie dag!:satisfie:

Sinner1980
13 december 2008, 20:03
Heb je nog meer afgedingt? Dief! :p Congrats man!

Haha, lang leve het afdingen...wat een stapeltje vijftigjes (10) flashen al niet doet met een mens...hij had overigens zat knappe gitaren staan en een leuke collectie amps, absoluut niet zielig dus..

Ik ga gauw weer spelen man, thanks nog:satisfie:

BartL
13 december 2008, 20:07
Eerst een prijs overeenkomen en dan nos afdingen...hmmm, niet mijn stijl (of is dit te kort door de bocht?)...maaruhm...

WAT EEN VETTE PLANK! :cooler:

Sinner1980
13 december 2008, 20:18
Eerst een prijs overeenkomen en dan nos afdingen...hmmm, niet mijn stijl (of is dit te kort door de bocht?)...maaruhm...

WAT EEN VETTE PLANK! :cooler:

Soort van afdingen, mijn bod was €500,- en daar was hij al happy mee en hey, wat is nou €25... Als hij het perse had willen hebben had ik het sowieso wel betaald. De gitaar is het dubbel en dwars waard:)

rickert
13 december 2008, 20:19
Gaaf hoor, tele's zijn geweldig en deze ziet er ook nog eens goed uit! Alleen beetje flets slagplaatje maar da's slechts aanzicht:D

Hendriks
13 december 2008, 20:26
Heel mooi , maple neck en een 3 zadel brug , waanzinnige deal

Sinner1980
13 december 2008, 20:59
Wat een topdag, alles zit mee!
Net mijn Schecter C1 FR verkocht voor €500,- ,dat is geen geld, I know...
Maar wel genoeg om mn tele van te halen, beter....
Mooie ruil dus (soort van):satisfie:

Meneer I.
13 december 2008, 21:48
Blits plankie en een bekende koffer. Maar is een 3 saddle brug wel 'standaard' op een standard? Uit welk jaar is het? Ik vind het wel mooier dan een 6 saddle met zo'n dikke gebogen 'plaat' btw.

Sinner1980
13 december 2008, 22:18
Blits plankie en een bekende koffer. Maar is een 3 saddle brug wel 'standaard' op een standard? Uit welk jaar is het? Ik vind het wel mooier dan een 6 saddle met zo'n dikke gebogen 'plaat' btw.

Hij komt uit 2005, verders heb ik geen idee. Ik ben niet zo thuis in Fenders, meer een Gibson man geweest altijd. Toch wel heel blij dat ik nu een tele in huis heb gehaald:satisfie:

vulvasonic
14 december 2008, 01:08
Dit is absoluut geen standaard USA model. En hoewel ik de specs van de eerste Highway serie mij niet volledig bekend zijn, gok ik er vooralsnog op dat DAT is wat je gekocht hebt.
Doet niets af aan de schoonheid, de bespeelbaarheid en het geluid van de gitaar.

Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf! :cheerup:


Mooi man. Bruce Springsteen kocht ooit een tele en heeft nooit meer anders gedaan ( zo ongeveer).

Voor de liefhebber van muggenzifterij; De gitaar van Bruce Springsteen is feitelijk een Esquire met een extra halselement en enkele minimale modificaties. Maar dat terzijde... :D

Azrael
14 december 2008, 01:39
Sprekend op mijn London City telcecaster. Mooie kleurkeuze dus!

Hendriks
14 december 2008, 10:02
Kan inderdaad wel eens een HW1 zijn ,maar dan is het nog steeds een goede deal en een mooie plank

Mr.Fingers
14 december 2008, 10:08
Het doet mij ook denken aan een HW1, maar die kwamen met een gigbag, en geen koffer. Anyway, voor 500€ heb je zeker geen miskoop begaan hoor!

Hendriks
14 december 2008, 10:11
Klopt , maar die koffers kun je ook los kopen , ik heb er 2 van en heb geen Fender.

oliver538
14 december 2008, 19:56
Lijkt mij idd een Highway 1, afgaande op het ontwerp van de brug, snaargeleiders en (gebrek aan glans van de) lak.

In ieder geval een mooie axe, ga je veel plezier aan beleven!

livepulse
14 december 2008, 22:34
Gefeli, maar toch een vraag: heb je hem gekocht zonder eerst te testen of erop te spelen??? :o :o :o

Hendriks
14 december 2008, 23:22
Hij heeft hem dacht ik wel getest , hij geeft ook in de openings post aan dat hij geen idee heeft wat het voor 1 is, een ander forumlid zegt dat het een standaard is . Maakt ook allemaal niets meer uit, hij is er blij mee en de rest is jalours op deze mooie deal(ik in iedergeval wel).

vulvasonic
14 december 2008, 23:31
Het is zeker een mooie gitaar.
Het is een hele mooie gitaar zelfs!
En het blijft een mooie gitaar, of het nu een Highway One is (wat het ook is) of een Jap of een American Standard.
En het blijft ook een goede deal.

Maar hoe je het ook wendt of keert, voor een Highway tele is dit GEEN uitzonderlijk koopje (gezien de nieuwwaarde). Zou het een American Standard geweest zijn, dan was het een zeldzaam goede deal geweest.

Het dondert echter ook geen reet meer nu. De prijs is goed en de gitaar is übergeil! :)

Hendriks
14 december 2008, 23:55
Het s zeker niet spectaculair , maar gewoon een mooie deal , ook omdat er een goede koffer bij zit.