PDA

View Full Version : Hoi iedereen



djangomango
12 december 2008, 11:56
Hey,

Ik heb mezelf net geregistreerd. Even kort voorstellen.

Ik speel ongeveer al een 10-tal jaren gitaar. Op m'n 18e verjaardag kreeg ik een JS100 (Ibanez Joe Satriani signature gitaar). Ik vond het toen een supergitaar en nu nog. Al mag er wel eens een onderhoudje aan gebeuren. Herfretten zou geen kwaad kunnen daar ik vroeger bijna altijd blues geïmproviseerd heb in A met als gevolg dat de meeste frets waar je veel bends doet uitgesleten zijn. Vervelend als je een lage action wil.



Door omstandigheden heb ik het gitaarspelen enkele jaren totaal verwaarloosd, ze heeft zelfs een tijdje op de koude zolder gestaan :confused: .

Vandaag nog een floyd rose original tremolo gaan oppikken in de winkel :). De tremolo die er oorspronkelijk op stond (lo-TRSII denk ik), heb ik ooit eens iets te ruw behandeld met als gevolg dat het draadstukje waar je de hendel op bevestigde is afgebroken, gedaan met whieieieiei wheieeieieie!!. Daar ik het gitaarspelen na lang toch terug heb opgepikt meteen maar eens gaan horen voor zo'n vervangings tremolo: de Floyd-Rose original dus. Passen doet hij wel maar aan de achterkant van de gitaar komt hij wel buiten het beschermingsplaatje, dus dat gaat er niet meer op (mocht nog iemand het overwegen: u weze gewaarschuwd) maar voor de rest is deze hendel stukken beter dan het origineel!!!

Greetz uit België

glennshred
13 december 2008, 13:14
Welkom,

En ook de groeten uit belgie.. (borgerhout.. zijkanten) :dance: